- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak mě napadlo, že pan starosta by se měl hlavně zasadit o to, aby tam byl podchod, kterým by se dalo na nástupiště dojít bezpečně.
Myslel jsem, že jste vtipný, ale vy jste pouze zlý, pane Trčálku. Mimochodem máte naprosto stejné výrazy jako v diskuzích pověstný pan Veverka: "Opravdu jste tak hloupý, pane Čermáku?"..." Místo hloupostí, pane Čermáku, věnujte se něčemu, čemu rozumíte, pokud vůbec něčemu rozumíte..." Možná, že to je nějaký oficiální návod nějaké "bohulibé" neziskovky, jak účinně dehonestovat někoho, kdo si dovolí v čemkoliv mít jiný názor, ať už se jedná o situaci na přejezdu, nebo o globalizaci
... to už je nějaká paranoia s těma neziskovkama, nebo? Tedy sorry jako, že se pletu do rozhovoru směrem k autorovi, ale tohle už opravdu na palici. Stejně jako to s tím Veverkou, přijde vám to normální?
... náhodou, to je jeden z nejrozumnějších článků, co tu kdy Čermák zplodil, ale je taky otázkou, zda jste byl správně pochopen, jak to tak tady čtu - ale u vás Karle, asi ani nic nového, že jo? Samozřejmě karma, už jen za toho Bulhara, to si asi pan učitel Nožička, někde okusuje nehty vzteky, tuším
Tak mě napadá: Jestliže je tam zastávka, proč tam není podchod?
Nějak jste zapomněl tu zásadní věc: máme tady automatický systém a myslící svéprávné bytosti - lidi. Systém je jen naprogramovaný na určitou činnost, tedy v tomto případě sepne závory, když je v dosahu vlak. Co na tom, že ten vlak ještě stojí ve stanici a jeho osádka čeká právě na ty děti, které ovšem nemohou přejít, protože systém je již v činnosti. Tedy začarovaný kruh. Normální svéprávný člověk se v této situaci bude řídit svým vlastním rozumem a smysly a kruh rozetne - tedy přejde. Hlupák bude čekat před přejezdem a vlak si nechá ujet. A exhibicionistický udavač si na tom bude přiživovat svou pochybnou mediální proslulost. A šlendriánská SŽDC, která si neumí udělat pořádek a buzeruje nesmyslně občany svým špatně nastaveným systémem je zcela z obliga - protože takových případů, kdy vlak na jednokolejné trati ještě třeba i 5 minut stojí ve stanici a na přejezdu jsou již závory, bych zde mohl vyjmenovat hned několik.
Abych byl konkrétní - například přejezd v Hradci Králové v Lipkách, nebo přejezd opět v HK - tentokrát v Kuklenách. Obě jednokolejky, z auta je vidět do stanice, kde stojí vlak, do kterého teprve nastupují lidi, ale na přejezdu už vesele bliká červená. To je neúcta k promarněnému času řidičů a drzý šlendrián SŽDC.
Pro autora. Zkuste se pro začátek řídit doporučením z posledního odstavce toho vašeho výplodu. Nebudete ze sebe potom dělat osobu ducha mdlého jako například tím přirovnáním k Rychlým šípům. Za jejich časů totiž závory spouštěla ručně obsluha stanice a tudíž nehrozilo, že se lidé nebudou moci dostat na vlak, protože na přejezdu bliká červená díky vlakům stojícím v nedaleké stanici. Reálně by to bylo tak, že po průjezdu vlaku od Smíchova by se závory zase zvedly a spouštěly by se teprve před tím, než by měl vlak jedoucí na Smíchov dostat volno. Tohle si pamatuji ještě z obce, kam jsem jezdíval, a kde byl také přejezd, který se nacházel mezi zhlavím stanice a vjezdovým návěstidlem.
Celý život jsem zapíjel třešně vodou, a nikdy se nic nedělo.
Za bouřky jsme utíkali pryč a jak rychle, a za 3/4 minuty tam uhodilo (nad Donovaly)
-------------------------------------------
Ty vychovatelky nemohly NA TÉ TRATI nikoho ohrozit, protože další hypotetický vlak by tam mohl přijet a projet až asi za 7 minut. Ne dřív. Taková je to trať.
Snad by mohla jet drezína, jestli smi jet za vlakem, ale ta by zastavila.
-------------------------------------------
Kdežto chodec na silnici musí uhnout v desetinách vteřiny, dokonce i na přechodu. A někde přechody nejsou, na zastávku autobusu se musí přes svodidla, v hustém provozu, ano mají přednost a jezdí jak splašení. Z hlediska chodce určitě.
-------------------------------------------
Takže kvůli závorám na TÉTO trati bych já nehloupl ani trochu, ale někdo hloupnout chce, chce trestat za nic.
Tahle umela radoby afera mi pripomina procesy v 50. letech. Kolektivni nenavist k obeti na kterou nekdo ukaze prstem je zel straslivou stinnou strankou ceske mentality.
Dost nesmyslne srovnani, nebot je objektivne znamo, ze prebihaly prejezd na CERVENOU!
zdravy rozum mi rika, ze kdyz na ucitelky materske skoly mava nejaky zamestnanec drahy a ceka na ne vlak a tak ze zareaguji, jak zareagovaly
zdravy rozum mi rika, ze kdyz je tam cervena a sranky dole, nikam nejdu....
"když jim dával strojvedoucí znamení máváním (tedy pokud to nebyl Bulhar), třebaže strojvedoucí není zaměstnancem SŽDC, který jediný, jsa k tomu pověřen"....to si p.Trcalek opravdu mysli, ze kazda ucitlka vi ze strojvedouci neni poveren davat znameni k prechodu koleji?
Pokud to nevi, je to jeji chyba. A pokud ma ridicak, mela by ho vratit. Koleje a doprava jsou oddeleny skoro 20 let. SKoro jako byste napsaL "ze kazda ucitelka vi, ze CR neni clenem eurozony"....