Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Mike1

18. 10. 2009 22:37
cena

slečno, víte že utratit 20 000 plus 500 euro, je levnější než tady zaměstnané nechat!!!!

0 0
možnosti
H

hocm

12. 4. 2009 14:56
Vn komouši

 Proč milý vnamci  nezustanou tam, kde je socialismu, až vybudujou komunismu s odkazem jejích střejda hochominh,kladivo a srp. Až stáhnou domu.(Y)

0 0
možnosti
CAS

cara al sol

14. 2. 2009 10:54
Těch lidí mi může být líto

Ale jsou dospělí a udělali špatné rozhodnutí, tudíž za něj musejí nést následky. Když člověk založí firmu, zadluží se a zkrachuje, taky mu nikdo nepomůže. Když dáte prachy podvodníkovi, už je pravděpodobně nikdy neuvidíte. Tak to prostě chodí.

0 0
možnosti
CAS

cara al sol

14. 2. 2009 10:52
Nemáte pravdu

Já třeba raději zaplatím ze svých daní tu letenku a případné kapesné - je to nejlepší ze všech možných špatných řeršení. Jediné dobré řešení by bývalo bylo sem Vaše krajany v takovém počtu vůbec nepouštět a tvrdě si došlápnout na obchodníky s lidmi, kteří je takovýmto způsobem zneužívali. Ale tato možnost se prostě nevyužila.

 

Pokud by tady zůstali a dále se zvyšovala nezaměstnanost, existují dva scénáře: 1. Buďto by si udrželi svoje zaměstnání a Češi by zůstávali doma a zatěžovali stát sociálními dávkami. 2. Protloukali by se, jak by uměli a nouze by je uvrhla na cestu zločinu. Obě varianty jsou pro stát nákladnější, než nějakých 20000, které jednorázově zaplatí za jednoho deportovaného Vietnamce.

0 0
možnosti
ŠM

s(h)arka

12. 8. 2009 7:29
Re: Nemáte pravdu

zapaltím pod podmínkou, že dotyčný už se sem nebude mít šanci vrátit nebo pokud se vrátí, uhradí státu dluh ve výši ceny letenky a kapesného, navýšený o úrok!

0 0
možnosti
PM

kimos

9. 2. 2009 17:07
co zacit trochu psat o VN pravdu?

a seznamit Cechy s Vietnamem, to nemyslim, nejake oslavne ody na jidlo a prirodu a lidi, to by bylo asi fiasko. ale treba, ze tam je bohuzel porad komunismus a rada Vietnamcu se diky pobytu tady muze konecne citit svobodne... to bych chapal.. do problemu nejakych ekonomickych migrantu (ktere nejaky jejich krajan napalil) nam Cechum vazne nic neni...:-) Zkuste o tom premyslet, psat evidentne umite...

0 0
možnosti
PM

kimos

9. 2. 2009 17:09
Re: co zacit trochu psat o VN pravdu?

a jsem si jist, ze by to pomohlo lepsi percepci Cechu k Vietnamcum,... napiste treba clanek o Ho Chi Min HOvi, ale zadny oslavny, pravdu, ze to byl komunisticky vrah a zlocinec...nechal zavrazdit statisice spoluobcanu a zemi uvrhnul do bidy a utrpeni... ostatne bude zajimave, jak bude VN komunita reagovat... Vietnamce, kteri chteji zit ve svobodne zemi bych tu vital...

0 0
možnosti
N

NguyenManhTung

22. 1. 2009 1:22
NAVRH2

Jelikož zde nemphu rozebírat vše a psát vše co si o těhle věcech myslim,ci jen stručně řící, jak tobě ale hlavně všem čtenářům tvého blogu, že čekání je podle mě marné, já sám pracují něco jako překladatel bez papíru pro naše Vn dělniky, a věř te nikdy jsem nevzal ani korunu navíc za žádnou službu, jen mě mrzí že peníze dělají větší moc než srdce... proto se kvám obracím, že pokud v nejblyžší době se nesjednotíme a nezačnem řešit, bude to mít nejen špatné následky na naše nejchudší krajany,ale taky na naší generaci samotne... už mélo znás někdo mluví vietnamský,málo znás ví odkud pocházi jeho krev.. nemůžem to vyčítata naším rodičum,ale námi samotném, my co si to uvědomujem musíme předsvětšit naše vrstevníky aby nás následovali a ne jen se o naší zemi a komunitu zajimali ale také pro ni něco udělali, my jsme totiž ta hranice co dokáže udržet naši krev v tehle zemi, a mi jsme ta naděje co dokáže ukázat v tehle zemi, že y my jsme lide a máme srdce!...

0 0
možnosti
TT

TerkaTrangTran

23. 1. 2009 18:08
Re: NAVRH2

můj krev pochází z pupečníku a nevyčítám našim rodičům nic, protože nikdy nikomu nedělali nic špatnýho

já nejsem nic, jsem jen Tran Thu Trang a moje práce a moje schopnost je hlavně PSÁT, takže budu dále dělat to, co mně jde a žádný nacionalismus

0 0
možnosti
N

NguyenManhTung

22. 1. 2009 1:13
NAVRH

Nevím jestli ti došel můj vzkaz,ale jak sem vněm psal,ktěmto článku sem chtěl řict,že nestači jen psát o těhle věcech,ale že je na čase stím něco dělat,jelikož mi jsme nová generace a máme jiste výhody v tehle zemi nad našimi rodiči,naše chyba je nejednotnost,pokud takový lidé jako ty by se sešli a společně dali dohromady hlavi,myslím že tyhle články by se dostali dál do mediy a dokázali by jsme společně více.Jenže všechno se musi postupně po malých krůčcich,ale jak řikám sami to nezvládnem,Jak vyřešit tenhle velký problem s našími dělníky?Místo aby naše komunita přispěli,menči částkou,aspon ty rodiny co mají obchod a finančně jsou zabezpečeni,a neřešili v blýzke době kolik budou vybírat vstupne na Tet,a nechali naše krajany hladovět někde!Jedině jak přesvědčíme naši komunitu a media y lidi v tomhle státě je,když my mladí složime hlavu a společně začnem řešit a ne čekat co ti bohatší a mocnější nad námi udělaji, jen to  komentovat podle mě nestači, síla je v jednotnosti!...

0 0
možnosti
P

pierrre

23. 1. 2009 16:33
Re: NAVRH

Paráda ,co takhle domluvit krajanům aby na dělnících  přestali rejžovat.Komu asi patří agentury které berou nehorázné poplatky a nejsou schopny ujednat ,natož dodržet podmímky?Popř, požádejte o pomoc ambasádu v.n.;-D

0 0
možnosti
PM

kimos

21. 1. 2009 16:27
easy solution

No ale to, ze jsou Ti lide zadluzeni je snad jejich problem a hloupost ne NASE!!!??? Tj. extradikce je jedine mozne reseni, Kdyz se ja zadluzim v bance, budou se Vietnamci skladat na moji podporu....

0 0
možnosti
LH

Linde CZ

21. 1. 2009 19:52
Re: easy solution

egh, stare dobre pravidlo rika - nepouzivej cizi slova, kterym nerozumis :-)

0 0
možnosti
P

pierrre

19. 1. 2009 10:53
Zeman

Kdom stavbou podobných podniků řešil nezaměstnanost??

0 0
možnosti
P

pierrre

21. 1. 2009 8:54
Re: Zeman

Netuším kdo a proč ho volil.

0 0
možnosti
JC

medvěd brtník

18. 1. 2009 23:45
Jedno nechápu.

Pokud dá občan Vietnamu dohromady 10 tis. USD, proč nezůstane za ty peníze doma a nezačne podnikat tam? Nebo je to tak, že ČR je dnes země zaslíbená, kde se neplatí daně, kam je možné pašovat cokoliv, resp. dovážet za symbolickou cenu, odkud je možné lifrovat prachy kamkoliv atd.?  Někdo by měl ve Vietnamu uveřejnit informaci, že ráj už tady není ani pro Vietnamce. 

0 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Gynekolžka, 32.

Seznam rubrik