Vládní vakcinační propaganda „brutálními“ fotkami. Bude letáková kampaň a potisky triček?

Vláda za peníze občanů začne s novým "politickým školením mužstva" a vyvine další nátlak na očkování proti PR covidu. Skrze propagandistické HLP - hluboké lidské příběhy, respektive HLO - hluboké lidské obrázky.

Jak napsal iDnes: Tlak se nyní přesune na sociální sítě, včetně populárního TikToku. Tuto cestu poradila resortu společnost Semantic Visions. Premiér Andrej Babiš v pátek oznámil brutální kampaň, která je inspirována obrázky z cigaretových krabiček.

„Příští týden bychom chtěli tuto kampaň spustit. Bude to kampaň, jak říká pan premiér, brutální, ale reálná, realistická,“ uvedl ministr zdravotnictví Adam Vojtěch. Podle Vojtěcha lidé musí vědět, jak to vypadá v nemocnicích a jak vypadají pacienti, kteří se nenechali naočkovat a skončili na jednotkách intenzivní péče.

Zajímavé, že politruci budou ukazovat jen neočkované pacienty, byť dle oficiálních informací, které unikly nedávno na veřejnost, je s PR Covidem počet hospitalizovaných neočkovaných vs. očkovaných zhruba 60:40.

Taky si dle počínání Svědků covidových říkám, že jsme se snad zcela zbavili rakoviny, kardiovaskulárních chorob spojených s obezitou či kouřením a dalších nemocí, na které se umírá v daleko vyšší míře.

Tendenční navyšování počtu zemřelých i hospitalizovaných

A to ještě současné ministerstvo pro likvidaci zdraví nyní opět a zas vedené kašpárkem napojeným na Bakalův Aspen Institute Adamem Vojtěchem musí tendenčně navyšovat počty pozitivních a zemřelých s COVID-19.

Jak jsem již dříve psal a citoval přímo ze stránek Ministerstva zdravotnictví ČR: "Celkový počet úmrtí osob s onemocněním COVID-19 zahrnuje všechna úmrtí osob, které byly pozitivně testovány na COVID-19 (metodou PCR) bez ohledu na to, jaké byly příčiny jejich úmrtí, zda k jejichž úmrtí došlo v rámci hospitalizace či mimo ni..."

"Aktuální počet hospitalizovaných osob s laboratorně prokázaným onemocněním COVID-19 dle průběžného hlášení nemocnic bez ohledu na důvody hospitalizace."

Vrábelova cenzorsko-propagandistická úderka ze Semantic Visions

Zajímavá je také zmínka o radě ze strany pofidérních cenzorů a novodobých svazáků ze Semantic Visions vedených pseudoodborníkem Františkem Vrábelem - kteří sami sebe staví do role bojovníků s "dezinformacemi" (čti. nepohodlnými názory).

No každopádně by chystanou kampaň mohli nafotit třeba pan Liška, kterého uvolnila nechvalně proslulá společnost Bohemia energy, a paní Geislerová, která mu na tu reklamu skočila. Pak dostane tahle další šaškárna a totalitní nátlak na občany placený z jejich kapes ten správný punc absurdity.

A pokud se opět nepoštěstí - podobně jako s fajnými obrázky na krabičkách od cigaret, tak ještě doporučuju letákovou kampaň, potisky triček a výchovné přednášky Pánkova Člověka v tísni.

Naštěstí všichni tihle kvazi experti a Goebbelsovi pohrobci si ve své pologramotnosti a humanistickém pseudo-vzdělání nejsou vědomi zákona akce a reakce a nechápou, že každý tlak vyvolává protitlak. 

Autor: Tomáš Vyoral | neděle 7.11.2021 12:24 | karma článku: 36,27 | přečteno: 1169x