- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Některé věci se asi registrovat nemajíTV
Danit nejstarší řemeslo je obtížná věc. I když jsme v Čechách už měli premiéra, jehož manželka byla kamarádka s majitelkou nevěstince a problematiku znala, nedařilo se najít dobré řešení. Bohužel to nešlo tak dobře vykazovat jako třeba taxislužby, které mají snadno aplikovatelný taxametr a jejichž náplň práce byla v Praze podobná - to jest ...bat klienty a to nejlépe už cestou z letiště.
Těžko říci jakou mají nyní orgány výkonné moci představu o realizaci monitoringu provedených služeb. Mobilní technologie šly skutečně dopředu stejně jako bezkontaktní platební karty, ale přes tento překotný pokrok nevidím aktuálně možnost jak tyto technologie v prostituci aplikovat, aniž by to bylo pro stát nákladnější než přínosnější. Ale to je možná tím, že v tom nemám takovou zkušenost.
Jediná realizovatelná verze, která mě napadá, je založená na zákazu použití peněz v tomto oboru podnikání a nahrazení prostředků jinou alternativou v podobě předplacených kreditů či lístků. A zde se opět dostáváme k té Open Card, která má být připravena pro platby vybraných služeb - konkrétně k modulu pro parkování v parkovacích automatech v centru Prahy. Viděl bych možnost jednoduché modifikace této aplikace k tomuto účelu. Všechny služby by se tak hradili přímo prostřednictvím parkovacích automatů, kterých je ostatně na Karlově náměstí dost. Prostě by se po 20 hodině, kdy jsou nyní nastaveny na parkování zdarma, zvedly sazby na přiměřenou hodinovou taxu . Klienti by si koupili "parkovací" lístek ve zvolené hodnotě a předali ho poskytovatelce. Ta by následně kapitalizovala kupon přímo na magistrátu.
Nabít OpenCard by šlo přímo na okénkách dopravního podniku nebo na internetu. Prostě by jste u okénka pronesli frázi: "přihoďte mi tam jedno parkování za 1500, prosím".
Navrhované řešení rozšiřuje uplatnění OpenCard významným způsobem a to navíc s využitím stávajícího inventáře. Navíc reklamní efekt pro Czech Tourism v podobě ohlasu světových médií by zřejmě svou hodnotou překonal i ty vybrané daně.
Zde nadsázka končí. Rád bych popřál všem co se takto živí hlavně to zdraví a ať je každý nechá být. To tělo je jejich a právo danit jej nikdo nemá. Radní jsou však opačného názoru
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!