Jednou ranou hned dvě zabil, aneb konec billboardů v...

Dlouho a obtížně jsem se před lety smiřoval s tím, že největší ptáky v kraji umí postavit na obzor jedině Mattoni. Vždyť jen na cestě do Brna zaclání ten orel snad na třech či čtyřech místech – každopádně toho u Sázavy vidím jak živého jen co zavřu oči – a už ani nevím, zda byl za ním na obzoru původně les či pole. Jak léta jdou, cedulí dále přibylo, ale teď je tomu možná na obzoru konec – blíží však oklikou.

Unikle logo jednoho velkeho pivovaru, pochazi ze zapadnich cech +- 180°Pivovar SK Chvojkovice Brod - napoj pro sportovce

V posledních dnech množstvím referencí a nepřímých odkazů na různé ptáky musí trpět už snad i ornitologové a ti mají lásku k opeřencům v popisu práce. Z rádia zní reklamy na různé pánské doplňky stravy bez předpisu ostošest. V televizi také chlapík v reklamě u červeného sporťáku také cosi naznačuje, komentáře k nedělním televizním debatám jimi také oplývají a teď se k tomuto trendu přidal na internetu i český lev.

 

Vtipná scénka panů Honzy a Jirky údajně jen utekla a i obsah šotu je na první pohled vtipný. Mě osobně přijde zábavný, bohužel , snad pouze tím, že ze sebe dělají v nadsázce takové … . Já osobně mám také podobné záchvaty a k obsahu tak mám pochopení, ale obávám se, že ne všichni to dokážou po zhlédnutí rozlišit. Na to jsou ti dva až moc dobří herci. Pokud se tomu skeči ubere právě jejich lesk, zbývá zábava obvyklá v kdejaké krčmě po desátém pivu. Klip však posloužil však jako podklad k reklamnímu tahu. Nejen, že při natáčení reklamy vznikl, ale i uniklý materiál slouží jako další reklamní tahák, i když na výrobek někoho jiného než investora. Na předřazenou reklamu se v očekávání preludia podívá brambůrek chtivých zákazníků dost. Ti jsou v ten moment navíc pozorní a informací chtiví.

 

Kéž by se tohoto pozorování chopil nějaký nadějný reklamní analytik, který opublikuje na toto téma zásadní, všechny oslovující studii a ta přesune pozornost reklamních agentur od silnic sem. Internetové portály se potom zaplní různými, nečekaně uniklými, top secret informacemi, které budou prodávat všelijaké výrobky a prostor kolem silnic se postupně opět vyklidí a bude možné okem spočinout třeba na tom lese na horizontu.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Tomas Vitek | čtvrtek 24.2.2011 8:33 | karma článku: 5,53 | přečteno: 1300x