Tunning osobnosti o dva levely výš

Včera jsem školil na volání a doporučení sympatickou pracovní skupinu. Mám z toho dobrý pocit. Jsou to dobří obchodnící s velkými zkušenostmi, nicméně školením jsem jim pomohl změnit úhel pohledu na dané věci a upgradoval tak jejich zkušenosti o dva levely výš. A i já si uvědomil pár věcí...

Lidé dělají pořád ty samé chyby: zaplatí za registrace v různých projektech až tisíce euro s myšlenkou, že ten balíček jim vydělá peníze sám. Přitom základní kameny obchodu jsou telefonování a doporučení, to je 70% obchodu a samotná prezentace zabírá pouhých 30%.

Ano je to tak, není doporučení - nejsou schůzky, nejsou schůzky - není doporučení. K čemu je Vám výborný produkt, o kterém nikdo neví? A na co jsou kontakty, které neobvoláte nebo voláte nevhodně?

Jste v začarovaném kruhu!

Pokud patříte do kategorie: lidé to nechtějí, nemají peníze atd., tento článek pro Vás zde končí - dál nečtěte.

 

Vy, kteří pokračujete, čtěte pozorně, mám pro Vás na konci dárek ZDARMA.

Proč se mi stále nedaří, čím to je?

Odpověď zní: protože se rozhoduji dle vlastních pocitů, nikoliv podle věcí co fungují.

Dobrá zpráva: nejste jediný.

Ale teď si položte otázku: Co byste byli ochotni udělat, aby místo neustálého placení různých produktů Vám byly odhaleny taje telefonování a doporučení a tím byste konečně začali cestu k Vašemu výdělku?

Jste ochotni připustit, že není chyba v klientovi, ale v tom, že mu nedokážete vysvětlit užitek daného produktu? 

Jakou hodnotu mají informace, které by Vám zkrátily cestu Vaše podnikání o celé měsíce, možná i roky, k úspěchu, na který tak toužebně čekáte?

 

Jeden klasický příklad, který opakovaně slýchávám od obchodníků, když přijde řeč na cenu balíčku: Jak vysvětlit lidem, že se jedná o podnikání a že je to skutečně malá investice oproti klasickému podnikání?

Já odpovím otázkou: Jak Vy investujete do svého vzdělávání, abyste vydělávali více než v současnosti?

Je zřejmé, že bavit se o věcech, abysme lépe prodávali, nám peníze nevydělá. Je třeba začít pracovat. Pokud neumíte telefonovat, mohu Vás to naučit, stejně jako stovky jiných lidí.

Nicméně položte si nejprve tyto otázky: Mám dobrý produkt? Volám lidem a oni ho nechtějí? Lidem se moc libí, ale bojí se ho doporučit dál? Na základě těchto otázek si uvědomíte přínos mého školení.

 

A teď zmíněný dárek pro obchodníky v nesnázích:

Napište mi na e-mail rozvoj.info@seznam.cz co Vás trápí a co Vám nejde. Mám pro Vás  ZDARMA  20 minutové řešení Vašeho problému. Bude-li to pro Vás užitečné, domluvíme se dál. Pokud Vám nepomohu, alespoň jste to zkusili a svět se nezboří.

 

Mějte se, smějte se a pište mi milí čtenáři

Autor: Tomáš Řezníček | pátek 16.8.2013 10:56 | karma článku: 8,82 | přečteno: 677x
  • Další články autora

Tomáš Řezníček

Telefonní iluzionista

25.11.2015 v 0:00 | Karma: 7,95

Tomáš Řezníček

Swiss Golden

7.11.2014 v 22:55 | Karma: 12,51

Tomáš Řezníček

Pavučiny na zadku?

16.7.2014 v 8:51 | Karma: 4,90