Ministr školství by měl rezignovat

Chce podporovat menšiny oproti většině.  Jeho přístup k minulému režimu je tristní. To a mnohem více naleznete v tomto článku.

Už delší dobu se znepokojením sleduji, co provádí pan ministr Chládek s českým školstvím.  Neřeší skutečné problémy, ale pouze věci, které buď fungují, anebo jsou to drobnosti. Problémy školství vidím velice dobře, protože stále chodím do školy. Jako vždy problém není jenom na straně učitelů, či žáků, ale na obou. Drzostí dětí začínaje a neochotou a neprofesionalitou učitelů konče. Jako vždy to neplatí pro všechny. Jsou i skvělí žáci a skvělí učitelé.

A proč by měl pan Chládek rezignovat ?

1. Zdravá strava ve školách                                                                                                                       Chce nám ve škole přikazovat, co máme jíst. V bufetech by měli být pouze zdravé potraviny, aby děti byly zdravé a nebyly tlusté. Problém už spočívá pouze v klasifikaci, co je zdravá potravina. Ale to není hlavní chyba !!! Účelem školy není, aby dětem přikazovala, co mají jíst, ale aby jim vysvětlila, proč některé věci jíst, a jiné ne! Jediný, kdo by jim to mohl přikázat, tak jsou jejich rodiče. Rodič zodpovídá za výchovu dítěte, nikoliv jen škola. A myslet si, že pokud např. kávu, sladkosti atd. zakážeme na školách prodávat, tak je děti přestanou jíst je naprosto stupidní. Sladkost si místo ve škole koupí buď před, anebo po vyučování v obchodě mimo školu. Řešíme problém, který nemáme právo řešit a který navíc nemáme šanci ani vyřešit.

2. Jednotné přijimací zkoušky                                                                                                                     Nyní máme zavedenou jednotnou státní maturitu a má k tomu přibýt ještě jednotné přijímací zkoušky. Už u státní maturity se projevuje, že je nesmysl, aby se srovnávala gymnázia, střední školy a učiliště. To není zkrátka možné. Už jenom to, že na každou z těchto škol chodí jinak nadaní lidé. Rozdíl je také ve výuce např. na gymnáziích je mnohem více času věnováno všeobecným předmětům, ale na učilištích mají těchto hodin méně, protože místo nich mají odborné předměty, anebo praxe. Přijímací zkoušky nemohou být stejné. Nastane stejný problém jako u maturit. Pro jedny to bude moc jednoduché a pro druhé moc těžké. Každý ředitel školy by měl mít právo rozhodnout , jaké lidi chce na škole mít. Dávat větší a větší pravomoce státu, který nevidí problémy jednotlivých škol, ale pouze celku nelze. Centralizace, zákazy a plánování není cesta!!! To ale socialistům nelze vysvětlit. Je to vracení do minulého režimu, kdy ovšem bude rozhodovat strana a ministr.

3. Muslimské šátky na školách

V ústavě máme zaručenou rovnost bez ohledu na barvu pleti, národnost, náboženství, pohlaví a sexuální orientaci. Buď mohou šátky a čepice ve školách nosit všichni, anebo nikdo. Tím je problém vyřešen. Řešení, že jedny zvýhodníme díky jejich náboženství, není správné a odporuje to ústavě. Pokud je ve školním řádu napsáno, že žák nemůže nosit žádnou pokrývku hlavy, tak doufám, že to platí pro všechny. Co by dělaly, kdyby se z nich staly zdravotní sestry, nebo doktorky a musely nosit oblečení dle hygienických norem. To bychom ohrozili kvůli jejich náboženství pacienta a udělili jim výjimku ? Já doufám, že ne! Rovná práva pro všechny !!!

4. Hlavní důvod - Postoj k výuce dějepisu (komunismus)                                                                             Pan ministr v nedělní partii naznačil, že komunismus se nedá jednoznačně hodnotit, a že bychom měli děti seznamovat i s komunistickými názory a nechat je, aby si vybrali, co je podle nich pravdivé a správné. Zločiny komunismu musíme jednoznačně hodnotit !!! Komunisté lžou. Jsou to největší demagogové v ČR, se kterými si nezadá ani ODS. Pokud jedna strana bude ve výuce dějepisu tvrdit, že komunisté zabili Miladu Horákovu, Slánského neprávem, že se ničeho nedopustili a oproti tomu jim komunistka bude tvrdit, že je zabili právem. Jak si ty děti mohou vybrat. Komunisté se vždy snaží pravdu bagatelizovat, smazat, nebo poupravit. Jsem ale přesvědčen, že násilí, vraždy, mučení, gulagy, útlak, zabíjení, prosazování jenom těch lidí, co s režimem souhlasili, devastace krajiny atd.(prostě komunismus) nemůžeme bagatelizovat !!! Komunismus má ve světě, dle nejstřízlivějších odhadů, na kontě 27 miliónů mrtvých. Ten, kdo o těchto zločinech připouští debatu se snižuje na úroveň lidí, kteří tyto zločinny páchali. Musíme si to konečně přiznat.

5. Pan ministr má pochybně získáný titul - u politika zcela běžné. 

6. Vyházení neodborných pracovníků ze škol

V praxi to znamená, že vyházíte učitele, kteří mají praxi a nahradíte je novými učiteli přímo z peďáku. Geniální tah. Pedagogická fakulta o ničem nesvědčí. Mnohem důležitější je, co daný učitel ví. Pokud učí dějepis a má bakaláře nebo magistra z historie na filozofické fakultě, tak může být mnohem lépe vzdělán, než učitel, který se jenom polovinu času učil, jak nás má učit.

Takového ministra nechci a hluboce se za něj stydím. V dětech a ve školství je naše budoucnost. Pokud připustíme jejich devastaci, tak nás rozhodně nečeká hezká budoucnost. Morální profil našeho ministra nechávám stranou. Jediným řešením je jeho okamžitá rezignace.                                                                      

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Tomáš Pytlík | sobota 6.9.2014 10:40 | karma článku: 23,50 | přečteno: 916x
  • Další články autora

Tomáš Pytlík

Děti, reklama a alkohol

17.7.2015 v 12:36 | Karma: 9,04

Tomáš Pytlík

Ostudný pád ministra školství

29.5.2015 v 18:57 | Karma: 36,08

Tomáš Pytlík

Je nutné vymýtit hazard ?

24.5.2015 v 11:19 | Karma: 9,40

Tomáš Pytlík

Adopce homosexuálními páry

14.9.2014 v 10:57 | Karma: 12,97