Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MF

obejdola

12. 4. 2011 22:05
Pěkné

Moc jsi nás pobavil;-D. Prodloužil jsi nám život nejméně o 10 minut. S DPP jsem už zažila nejrůznější peripetie. Například dohadování o tom, zda jsem nebo nejsem student přijde obvykle v období, kdy mi žádná VŠ studium nepotvrdí a musí se zkrátka počkat na zápis do dalšího ročníku. Ale vysvětluj to dámě za přepážkou! :-)

0 0
možnosti
T

top!

12. 4. 2011 16:24
Ten projekt má hodně děr. Hlavně, že byl drahý.

Schválně jsem se díval, kde všude jsou validátory, jsou pouze na metru. Tzn. pokud nebydlíte v blízkosti metra máte smůlu. Validátor není ani na letišti. Tzn. vy si koupíte jízdenku přes internet, ale z letiště jedete na černo. A přitom naši slavní revizoři tam čekají na turisty! Dále opencard Vám vezme peníze hned, ale na vrácení má tři dny. Fakt dobrý.

0 0
možnosti
JS

Mirabel1

11. 4. 2011 15:59
Milý autore,

z Vašeho článku spíše než nepraktičkost OpenCard plyne Vaše neschopnost si jízdné zařídit včas a lenost číst maily, které Vám přijdou. Připomíná mi to nadávání lidí na fronty, když si na poslední chvíli šli zařizovat samotnou kartu, přestože věděli dopředu, že ji budou potřebovat. Nemyslím si, že OpenCard je úžasný projekt, každopádně pokud vím, že ji budu potřebovat a že ke konci termínu budou přepážky plné, tak jdu včas. Pokud nevím, jak přesně funguje placení přes net a validátory, tak si to budu zařizovat ještě dříve, než mi jízdné propadne. Pokud ne, mohu si stěžovat akorát tak na svou blbost.

Každopádně s přehnaným používáním cizích slov místo českých naprosto souhlasím.

0 0
možnosti
B

blazab

9. 4. 2011 18:33
Autore

Vydávat vlastní neschopnost za neschopnost jiných, to zvládne každý. ;-D

0 0
možnosti
G

Gmur

10. 4. 2011 10:55
Re: Autore

vy jste Bem, ze jo?

0 0
možnosti
AP

menesis

7. 4. 2011 22:09
OPENCARD

am nekde ve skrini uz i skoncila platnost a v MHD platim pokuty kdyz mne vyzvou k predlozeni jizdenky;-D

0 0
možnosti
V

vapouk

6. 4. 2011 20:46
Důvod

Nemám sílu číst spoustu příspěvků pode mnou, ale vězte, že ta podmíka vyvednutí kupónu počátkem dne platnosti je tam jen a opravdu jen z právních důvodů, aby byl DPP krytý. Jinak by mu to bylo fuk. Tímto to ho ale samozřejmě neomlouvám a Opencard jako celek odsuzuji.

0 0
možnosti
R

robinfried

6. 4. 2011 12:26
Chytrý OpenCard

Pravě jsem poslal následující vzkaz panu Primátorovi:

Jsem uživatel OpenCardu už dva roky a můžu Vám zaručit, že tento údajně "smart" system patří mezi nejhloupější a nejnepoužitelnější systémy jako kdy jsem zažil. Hlavně mluvím jen o jeho rozhraní a také jak ten systém nakládá s daty....Stačí se jen zeptat kohokoliv, který nemá žádnou zkušenost se tímhle systémem, aby se snažil ho používat k jeho zásadnímu účelu, totiž poprvé

dostat tu kartu, pak nabit ji, a pak ji pravidelně udržovat a nabíjet.V tom procesu člověk se dozví, že neexistuje jeden (ani nebudu používat slovo "smart") system, ale naopak několik systémů (které spolu nekomunikují) a mezi nimi několik stěží překonatelných překážek... Zkuste to sami!

Mou hlavní otázku je "pro koho se stvořil OpenCard"? A druhy dotaz zní: "Dělal nějaký kompetentní odborník audit tohoto systémů z hlediska uživatelnosti? ... Neumím si to vysvětlit než, že je to trestuhodný šlendrián a nebo za to může totální neschopnost tvůrců.

0 0
možnosti
JV

Jan Vesely

6. 4. 2011 18:36
Re: Chytrý OpenCard

Nepochybně OC není dobrý a promyšlený projekt. Podobnou OC koupí v Taipei úplně každý, na každé stanici metra je spousta automatů. Žadná osobní data, nabijet třeba KK na místě nebo hotovostí. Peníze odpočítává podle ujeté vzdálenosti. Peníze je možné z karty dostat zpět. Pro turistu ideální.

Normální turista si může vybrat ze spousty nabídek multislev, studenti a zaměstnanci (jezdící prakticky denně) rovněž. 

Nic to ale nemění na závěru, že problém, který popisuje autor je v něm, protože si nepřečetl podmínky, za jakých se služba provozuje. I když připouštím, že jsou podmínky podivné a klidně mohly být i jiné. Jenže pokud by byly jiné, autor by je stejně zase nečetl a nadával by na OC zase jinak.

0 0
možnosti
OU

5. 4. 2011 17:30
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Mablung

5. 4. 2011 17:13
na černo

Já nedávno jel na černo, protože jsem kupoval jízdenku přes mobil. Nevím jestli tam už nemám kredit (na vše ostatní používám služební mobil), ale nepřišlo mi potvrzení o přijetí. O tomhle víkendu jsem to zkusil znovu a znovu bez potvrzení. Jinými slovy, člověk u této jízdenky neví zda mu byly peníze odečteny. Pokud by mu byly odečteny třeba za 10 min, platil by jízdné dvakrát.

Nebylo by až tak těžké poslat SMS "platba nepřijata" aby člověk věděl s čím může počítat ...

0 0
možnosti
LS

Lesní sběř

5. 4. 2011 23:33
Re: na černo

Cestující je povinen mít při nástupu jízdenku na svém mobilním zařízení, praví přepravní řád (ne že by někdo dbal na přepravní řád, že ano). Jízdenka chodí většinou do dvou minut - pokud opakovaně nepřišla, pak je zřejmě opravdu na vině nedostatečný kredit, doporučuji zkontrolovat. ;-)

0 0
možnosti
PV

grimosa

5. 4. 2011 16:35
hmmm

a ona ta slavná předražená OC nelze ani nabít třeba po internetu, z elektronickeho bankovnictví či platební kartou. Tento projekt by byl moderní tak před 15 lety..;-D;-D

0 0
možnosti
A

AAA2

5. 4. 2011 16:39
Re: hmmm

a na to si prisel jak? sam? gratuluju ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1846x
Aktivní občan Prahy 8, člen KDU-ČSL, předseda místní organizace.

Seznam rubrik