O zemi, kde zákazník O2 nemá šanci

Před necelými dvěma lety jsem podepsal smlouvu na mobilní internet bratru za 150,- Kč. Internet fungoval pomalu, ale jistě.  Faktury chodily pravidelně, ale jistě. Věci jsou jednoduché pokud se dělají tak, jak je dohodnuto. Až jednoho dne přišla faktura na 750,- Kč.

Podivil jsem se, fakturu jsem ale raději zaplatil a napsal rozhořčený dopis, stížnost, reklamaci, všechno dohromady. Po nějaké době přišla odpověď tohoto znění: „Vážený zákazníku, Vaše reklamace byla uznána za oprávněnou. Přijměte, prosím, naši omluvu. Měsíční poplatek přeúčtováváme na zvýhodněnou cenu 150 Kč vč. DPH. Přeplatek Vám bude vrácen poštovní poukázkou. Opravu probíhajícího období zajistíme po vystavení faktury." (Info pro O2, daňový doklad 1181597936)

Oni udělají chybu, omluví se Vám a pošlou peníze složenkou. Zákazník jim posílá peníze z účtu, ale oni vás ženou na poštu. Zákazník ztrácí čas psaním reklamace, potom musí fyzicky na poštu, opět ztráta času, ani nemluvím o tom, že zaplatil zbytečně 500,- Kč navíc. O2 udělá chybu, ale žádná sankce se firmy netýká.

Co se stane, když zákazník O2 udělá obdobnou chybu? Poznal jsem to vzápětí. I přes ujištění, že bude zjednána náprava, přišla další faktura… A opět na částku 750,- Kč. To už jsem nezaplatil a opět psal reklamaci. Opět došla omluva a oprava faktury na správnou částku 150,- Kč. A teď to přijde. Když v tom jejich bordelu jednou částku 150,- Kč přehlédnete a nezaplatíte, následuje tento taneček. Pošlou Vám upomínku bratru za 180,- Kč, Vám se to platit nechce, neb se špatnými fakturami si začali oni. Připomíná to trochu příběhy z knížky Bylo nás pět.  Do toho vám sečtou dvě faktury a chtějí 396,78 Kč (info pro O2 V.s. 1182959263 a V.s. 1184312658), ale vždyť jsme podepsali smlouvu na 150 Kč měsíčně! Tato velká úžásná skvěle fungující firma není schopna po dva roky posílat faktury na 150 Kč, pro tohoto molocha je i tak jednoduchá věc složitá a dělá v ní chyby a tyto chyby dokáže zákazníkovi „hezky“ spočítat

Zkrátím to: když Telefonica udělá chybu, omluví se a nic ji to nestojí. Když zákazník udělá chybu, nutno ovšem říci, že poté, co firma začala posílat špatné faktury, musí zaplatit pokutu vyšší než 100% smluvní částky.

V takových situacích vzpomínám na pana Jediu  od nás z domu, který o paní Dvořákové, která mu prodala byt řekla: „Ta mě tak ošůkala.“ „Ano, ano, O2 mě ošůkalo a ještě asi ošůka.“ Není nad tento korektní vztah k zákazníkovi: pokud firma udělá chybu, řeší to omluvou, pokud zákazník udělá  chybu, napaří mu pokutu. V hantýrce O2 to však zní skvěle: „dosud jsme neobdrželi úhradu za služby poskytnuté společností Telefónica O2.“  Mor ho!

 

 

Autor: | středa 27.4.2011 8:36 | karma článku: 27,16 | přečteno: 2082x
  • Další články autora

Malý ranní tyran v akci

18.5.2014 v 11:10 | Karma: 15,60

Zpackané referendum a účet za 1,5 milionu

14.4.2014 v 10:45 | Karma: 14,19

Proč jsou v Praze 8 dvě referenda?

10.4.2014 v 9:05 | Karma: 16,75