Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Stará kára

9. 8. 2010 23:09
No - je zajímavé,

že stejná instituce ještě před půl rokem, či 9 měsíci uváděla cenu 1,5 až 2x vyšší. To ty dálnice během půl roku dvokrát podražily?

Pokud jde o nemyslné mosty: pokud se nechceme soudit s ekology, platíme mosty (a - mimochodem - nenavrhují je dodavatelé).

0 0
možnosti
B

beda24

9. 8. 2010 22:53
to je zase blábol

proč u nás o výastavbu dálnic nesoutěží firmy s celého světa? němci, francouzi španělé, američani? kde jsou když se tady dá tak super vydělat? až si dáte dohromady správná čísla tak zjistíte, že ceny u nás jsou stejné max cca o 5% vyšší než v německu a těch 5% si firmy berou za koordinaci a poskytnutí celkové záruky. (v německu je to trochu jinak rozděleno)

a co se týká těch mostů z jednoho pole na druhé, to jsou přechody pro zvěř a prosadili si je děti země, nebo jiná ekologická a všeobecně prospěšná organizace žijící ze státních peněz

0 0
možnosti
MH

bizonek123

9. 8. 2010 12:59
cena

Ona ta různá srovnání mohou být dost zavádějící. Srovnávají se neporovnatelné věci. Jinak, že je na 22 km trasy 33 mostů není nic neobvyklého. Most=stavební objekt se světlostí větší než 2 m.

0 0
možnosti
L

lrkfa1

9. 8. 2010 11:46
U nás v porovnání s Norskem určitě, zvláště

úsek D11 do Hradce!!;-D;-D;-D

0 0
možnosti
C

certik_bertik

9. 8. 2010 11:17
u

nás je daleko obtížnější terén a zejména výkup pozemků

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1846x
Aktivní občan Prahy 8, člen KDU-ČSL, předseda místní organizace.

Seznam rubrik