Náš férový operátor nás pálí

5. 3. 2012 já, znepokojený zákazník, vstupuji do hlavního sídla našeho férového operátora na Vinohradské. Z automatu vyjede lísteček a čekám, až na mě férově přijde řada. Sleduji, jak se důchodkyně neférově rozčiluje nad férovými službami.

Na začátku bylo pouze telefonické ujednání mezi firmou Vodafon a mojí maličkostí, vypadalo to velmi výhodně. Mít 125 minut volného volání, 100 SMS a k tomu dalších 60 minut, to vše za přiměřenou cenu. Bohužel výhodná nabídka fungovala pouze 2-3 měsíce.

Již jsem zde byl 20. 2., žádal jsem, aby byly jasně a transparentně nastaveny podmínky v tzv. samoobsluze 125 minut a 60 minut bonus. Pracovníci tehdy slíbili, že nastavení do týdne provedou. Po dvou týdnech nic. Konečně jsem na řadě, žádám nápravu a splnění slibu, vždyť jsme u férového operátora. Dále vyslovuji podiv, jak je možné, že i když nejsou provolané všechny minuty, částka v samoobsluze už dělá 490,28 Kč. Asistent potvrzuje, že jedno volání do zahraničí stálo 20 kaček.

Ještě v prodejně se připojuji ke svému účtu a světe div se, 60 volných minut je na obrazovce. Co nešlo udělat za dva týdny, najednou naskočí během osobní reklamace. Přemýšlím, jak férový operátor asi jedná s lidmi, kteří nepracují blízko jeho prodejny… Na místě píši stížnost.

Po několika dnech dostávám odpověď (E.č. reklamace 1-2911570398). Paní Netolická, tímto ji zdravím, píše: „V Internetové samoobsluze, v Chytrém přehledu, se volné jednotky navíc zobrazují. Jakmile jsou vyčerpány, nejsou už v Chytrém přehledu pro aktuální období zobrazeny a zákazník je znovu uvidí v dalším účetním období.“

Bohužel tomu tak nebylo a není, šachujete s tím, jak se Vám líbí a ze zákazníků si děláte dobrý den. Přitom stačí zobrazovat po celou dobu domluvené minuty a SMSky a jejich „spotřebu“. Jste netransparentní jako české státní zakázky. Připomínáte mnohé české politiky, nabídnete mnoho, splníte málo nebo nic. Pokud své zákazníky každý měsíc natáhnete o padesát korun či stovku, tak se Vám to vyplatí. A teď ještě sdělujete, že jste experti na to, co lidi pálí.

Jste tím, co mnohé zákazníky pálí a měli byste odpálit.

Ve skutečnosti by pomohla opravdová konkurence a čtvrtý operátor. Do té doby bude mnohé zákazníky pálit férový operátor.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: | úterý 15.5.2012 9:12 | karma článku: 15,50 | přečteno: 1134x
  • Další články autora

Malý ranní tyran v akci

18.5.2014 v 11:10 | Karma: 15,60

Zpackané referendum a účet za 1,5 milionu

14.4.2014 v 10:45 | Karma: 14,19

Proč jsou v Praze 8 dvě referenda?

10.4.2014 v 9:05 | Karma: 16,75