- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
telefonů když v samoobsluze nesedí částky s vyúčtováním těch slibů keců o náhlých poruchách systémů ...bleeee
O2 zase neskutečné lhůty zavádění rušení aktualizování
T šnekule zase všechno slíbí nastaví zařídí a potichu se vytratí zruší ovšem platby v plné výši jedou dál
Jsem chtěla přejít od mého operátora k vodafonu.. Konečně, poradil mi to jeho zaměstnanec zákaznického servisu.. Tedy, ne vodafon, ale to, ať jdu jinam.. Komické.. Jsem u toho současného 7 let, paltím cca 1000,-/měs. a nemají zájem si mě udržet.. konkurence selhala...
Já jsem u Vodafonu asi rok a jsem spokojená. Sice se mě dotkly "technické problémy" při přenosu čísla, ale jinak je všechno OK. Takže neváhejte a fakt od stávajícího operátora odejděte. Nemá smysl to odkládat, pokud nejste spokojená.
Jenom jim nesmíte zapomenout vždycky před startem rozvázat křídla. Pěšky jim to totiž trvá moc dlouho.
kterou s námi hrají operátoři,lékárníci,hypermarkety,banky a spousty jiných.
Z haléřů a korunek,pokud si toho většina ani nevšimne,vznikají tučné zisky.Nejde o opomenutí,jde o šlendrián,lumpárnu a nepoctivost,ze kterých je programově generován zisk. Je jediná rada,ozvat se,stát si za svým a neuhnout ani o píď. Podobnou zkušenost jsem takto zúročil u jiného férového operátora. Ztratil jsem spoustu času a nervů,ale dostal jsem vše zpátky. Já jsem se ozval,ale ostatní?
odejdu jinam. To je v celkem jednoduché řešení, ale potom si člověk nemá na co stěžovat, že?!
No, tak zrovna co se týče mobilních operátorů, je to úplně jedno, u koho jste. Přecházet můžete, ale je to z deště od okap, nefér jednání a naprostý nezájem o stávajícího zákazníka mají společný všichni.
Napřed byli dva operátoři a chtělo to třetího. Nyní by to chtělo i čtvrtého. Pak pátého…