- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jistě starosta Janků (ODS) i místostarosta Švarc (TOP 09) nemohou za shodu značek verpa a vulgární chování verpy v diskuzi na idnes, ale mohou za to, že fotograf verpa fotí estébáckým způsobem občany, kteří sbírají podpisy proti stavbě radnice a obchodního domu, na ulici a na zastupitelstvu. Zajímavé je, že TOP 09 měla v předvolebním programu zveřejnění video záznamů ze zastupitelstva, potom, co se dostala do rady městské části, už to není kvůli ochraně osobních údajů možné. Estébáček verpa však může na zastupitelstvu fotit nepohodlné občany bez jejich svolení.
Předminulý víkend pořádala občanská sdružení a městské části v Praze akci Zažít město jinak. V Praze 8 se stala zajímavá věc, logo sdružení, které spolupořádalo tuto akci v Libni, zmizelo z reklamy v časopise Osmička. Na webu sdružení však vidíme reklamu na akci s logem MČ a logem občanského sdružení. V časopise městské části je stejná reklama bez loga sdružení, ale s hrdým oznámením, že akce je pod záštitou místostarosty. Ach ta etika, páni radní.
Mimochodem, pár dní před akcí bylo dané místo posekáno, uklizeno, živý plot zastřižen. Hezké. Pár desítek metrů odtud se nachází náměstí Dr. Václava Holého, trávník neposekaný, prostranství nezametené, zanedbané. Bohužel se zde nekoná žádná akce pod záštitou místostarosty, a tak je místo odsouzeno ke špíně a nezájmu místních mocipánů. Potěmkinova vesnice je inspirací pro pány radní na Praze 8.
Pan starosta ve svém úvodním slově tolik chválí transparentnost stavby radnice a obchodního domu Nová Palmovka, všechny informace najdete na webu, říká. Bohužel už zapomněl uvést, že mnohé ceny na webu jsou vyretušované, např. strana 49. (http://www.novapalmovka.cz/media/view/o-projektu/smlouva-o-vystavbe/smlouva-o-vystavbe-49.pdf) Tvrzení, že obchodní tajemství je důvodem nezveřejnění ceny, je neudržitelné. Právě taková obchodní „tajemství“ jsou důvodem předražení mnohých projektů. Např. původní cena tunelu Blanka byla 17 miliard, nyní se hovoří o 37! Právě taková obchodní tajemství jsou za předraženým a neefektivním projektem Opencard.
Starosta, místostarosta i radní osmé městské části ukazují, že ji nejsou schopni vést transparentním a efektivním způsobem tak, aby se Praha 8 stala moderní, čistou a bezpečnou městskou částí. Co však můžeme chtít od lidí, kteří se inspirují Potěmkinovými vesnicemi a před volbami se vytasí s plakáty, kde nám budou říkat, kolik vysadili stromů? Jen zapomenou dodat, že plakáty i stromy jsou zaplaceny z obecních peněz.
Další články autora |
Na cestě mateřstvím se potkáváme s různými výzvami. V případě výživy našich nejmenších představuje kojení ten nejlepší základ. Pokud však kojení...