Děkujeme za pochopení.
velký jarda
dost dobře
si neumím představit turnikety na I.P.Pavlova, kde v běžném provozu téměř nestačí 4 eskalátory.
hurkajan
Re: dost dobře
v Japonsku ani Číně mají človíčků poněkud více a funguje to za jedna i s hvězdičkou...byl jsem překvapen když návodčí v metru zjistil že jsme dje-chi a z vysílačky nám poradili v našem jazyce...bomba
hurkajan
turnikety
ve světě normálně fungují...samozřejmě v doplňcích obsluha plus kamera...tedy mimo turnikety již stávající vybavenost našeho metra...jen policie u nás by jaksi se měla přestat věnovat odtahování vozidel v zónách a věnovat se tomu k čemu má opravdu sloužit a to včetně městské policie....nikde ve světě jsem se nesetkal že by obsluha metra při pokusu nedovoleného průniku turniketem se nedovolala policie nebo ostrahy do čtyř minut...
Alfie
Re: turnikety
Že jinde fungují ovšem neznamená, že je musíme za miliardy znovu instalovat - kolik činí úniky z černých pasažérů, za jak dlouho by se ta investice vrátila? Zátahy rewvizorů v metru jsou poměrně časté a efektivní, osobně se domnívám, že nejvíc černých pasažérů jezdí v autobusech a tramvajích a tam by turnikety nebyly.
Jinak nastupování do trmvaje pouze předními dveřmi - dovede si někdo tohle představit třeba ráno na I.P. Pavlova? Katastrofa..
falm
Úplně by stačilo kdyby páni řidiči
využívali svá práva:
http://www.dpp.cz/prepravni-rad/cast-druha/vztahy-mezi-dopravcem-a-cestujicim/ Porušením přepravních podmínek z hlediska bezpečnosti cestujícího, bezpečnosti jiných osob a ochrany zdraví, bezpečnosti a plynulosti veřejné osobní dopravy a z hlediska zajištění řádné, klidné a pohodlné přepravy je, jestliže cestující při přepravě (dle§15 - čl. 14) znečisťuje ostatní cestující nebo vozidlo, jakož i prostory a zařízení pro cestující svým oděvem nebo svým jednáním, ...
Předpokládám, že v tom případě má řidič právo takovou osobu vykázat a rázem by bylo po zapáchajících spoluobčanech v MHD. Nejde o nic jiného než o důslednost.
To se ovšem řidiči raději zavřou a "nevidím - neslyším". Zato jejich "zábavičkách" na účet cestujících se vyprávějí legendy.
Rejpaly upozorňuji, že tzv. obavy o řidičovu bezpečnost, že toho mají moc, apod, nejsou omluvou. Stávkovat, to by jim šlo.