Děkujeme za pochopení.
Georgik-I
Já to říkám furt,
že některé nicky hooodně napoví..., milý pane, bržděním výstavby dálnic ničeho nedocílíte. Aut nebude méně, zboží se nebude přepravovat méně, lidé nebudou více chodit pěšky ani jezdit na kole, jediným výsledkem tak bude více nehod, více zmrzačených a mrtvých a více smradu, protože při pomalých průjezdech městem toho jde z aut do vzduchu víc, než na dálnicích
lost
Re: Já to říkám furt,
asi je to myšleno na mne - domnívám se, že informační dálnice budou mít na svědomí měně životů než automobilizmus . nemluvě o tom, jak dálnice rychle chátrají , to je snad levnější doprava vrtulníkem. dále - již 30 let bydlím v dosahu budovaného komunikačního uzlu -vopruz ...
myskamiki
hmm
tak ja ziji na SEVEROZAPADE (SZ) CR , super pan kartograf to bylo za prve, a za druhe, Ostrava NENI pripojena k dalnicni siti, jsme stale stejne pripojeni, jako kdysi, tech nedodelanych 20km proste neni dalnice i kdyby to tvdilo tisic papalasu
lost
já zas doufám, že budem dálnice brzdit
všemi prostředky. kouzlo regionů je v jejich regionální odlehlosti . nevím proč budovat rychlostní silnice z bodu dopravního kolapsu A, do bodu dopravního kolapsu B .
(_o-o_)
Re: já zas doufám, že budem dálnice brzdit
Opravdu velký nesmysl.
CART09
Problém
Jako Pražák naprosto souhlasím - spojení D11 s Olomoucí je pro spojení Praha-Ostrava naprosto klíčové.
Problém je spíš v tom, že by to bylo řešení příliš laciné - je přeci mnohem výnosnější nákladně a zdlouhavě rozšiřovat D1, a teprve následně postavit R35...