Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J0Ei

13. 10. 2010 17:13
Morální devestace

postihuje spíše členy TOP 09 s Kalouskem v čele. Takto přemýšlejí - kolektivní vlastnictví je zlo lidstva, proto zprivatizujme i důchody, školství, zdravotnictví, policii, armádu a nejlépe celou státní správu. Nechme vše v rukou trhu, který vždy zvýhodní bohaté a bezskrupulózní. To je totiž ten správný a morální postoj.

0 0
možnosti

arakain

13. 10. 2010 14:26
Má to velkou výhodu

Mělo by to jednu výhodu

Nepotřebovali by Open Card, která stojí město o tolik víc, že vedle toho je jízdné za mládež brnkačka. Když se podívám na situaci, že parkovací automat v přetíženém centru na ni vyinkasoval třeba 200 Kč za rok, ale tato změna automatu stála desetitisíce a další peníze stojí datové spoje k němu (násobně víc, než vybral).

Není to jediný případ, je jich 80%. O tom, že polovina DPP je zralá vykopat vím i z osobní zkušenosti. A skoro by to mohlo být jak v Londýně, kdy ve špičku vyšší cena a mimo ni jít s cenou dolů, přece jen 26 Kč za 90 minut, nebo 3km je dramatický rozdíl.

Ty 3 km nejdou jet lístkem za 20 Kč (3 přestupy).

A předvolební, nezapomeňme, kteří členové velké koalice vládnou přes 10 let městu, hlavně ten oranžový partner teď tvrdí, že já nic, já muzikant a kdo měl tolik másla na hlavě, že nechal jako vzniknout požár v národní památce, jenž je skoro stejně stará a stejně vzácná jako Národní divadlo = Průmyslový palác.

0 0
možnosti

AAA2

13. 10. 2010 14:32
Re: Má to velkou výhodu

To je ale pekna kravina - prave ze OpenCard zadne datove spojeni nepotrebuje!

0 0
možnosti

Kozel_

13. 10. 2010 12:40
Na předvolebním letáku ODS je konzervativní

leda ten křídový papír, to je jejich sty. I bezvadný vzhled fotografovaných představitelů. Nečas s vybělený zuby, všichni bezvadně ostříhání a oblečeni, úsměvy na tvářích.

Jinak populistické sliby, které za sebou nechávají i socialisty. Zdarma doprava do 15 let i řečičky, jak snadno se těch 80 milionů sežene od jinud. Dále i plno sebechvály.

Mně spíš zajímají zrušené a omezené spoje. Na opencard se promrhala téměř miliarda, efekt zatím nulový. Na čtvrtletní kupony se mi jezdilo lépe, nemusel jsem dávat osobní údaje atd. Šetření na spojích, plýtvání na zbytečných projektech pro spřátelené firmy, to byla radnice v podání ODS. Ne, nechci. Proto volím TOP09.

0 0
možnosti

Bejvoc_

13. 10. 2010 12:47
Re: Na předvolebním letáku ODS je konzervativní

Vidím to úplně stejně. ;-)

0 0
možnosti

Aqua

13. 10. 2010 12:31
Áčko

jestli chápu dobře, že pan autor si myslí, že má metro i dál končit v Dejvicích, pak si pokládám otázku, jestli tam někdy zkusil ve špičce nastoupit či vystoupit z vlaku...

0 0
možnosti

Bejvoc_

13. 10. 2010 12:36
Re: Áčko

Ano, to si myslím, je jedinná chyba v jeho úsudku. Podle mně by mělo vést Ačko do Motola (dle stávajících plánů) a dále do Řep, NIKOLI na letiště.

0 0
možnosti

nebolševik

13. 10. 2010 12:03
docel by mne zajímalo

co zde se prezentující odborníci na dopravu, včetně autora blogu, doopravdy o dopravě, najmě pak té pražské, vědí. Zdá se, že málo nebo skoro nic. Jen tak na okraj - zdali pak víte, že současné trasy metra byly v prakticky stejné podobě jako dnes uvažovány už ve třicátých letech minulého století? A že současné trasy byly naplánovány někdy na počátku sedmdesátých let téhož století, změnily se jen názvy stanic. Všelijaké kuriózní nápady byly vyzkoušeny taky dost dávno, někdy jen z nemožnosti jiného řešení. Zase jen pro příklad: v letech 1968-1975 bylo docela běžné, že ulice na Příkopě, Václavské náměstí a přilehlé ulice byly plné tramvají, které jen velice zvolna popojížděly. A že propasírovat se Nuslemi, tramvají nebo autem, byl nápor na nervy. Pravdu má diskutující HURFIK když říká, že by se autor měl aspoň trochu zamyslet. Zatímco Bejvoc žvaní, a ještě s hrubými gramatickými chybami. Jen drobný dotaz: k čemu že by mělo metro sloužit, když ne k obsluze jisté části města? 

0 0
možnosti

Bejvoc_

13. 10. 2010 12:12
Re: docel by mne zajímalo

Kritizujete hrubé gramatické chyby a sám je píšete. ;-D;-D Správně má být "Na Příkopě, alespoň, zda-li) vážený pane "češtin". Nevím proč nám vykládáte o historii, řešíme jak má doprava vypadat v budoucnu a jak vypadá nyní. A ano metro má sloužit k obslužnosti jisté části města, ale té která je zastavěná a ne končit v polích jako nyní v Letňanech a v plánované stanici Dlouhá míle.

0 0
možnosti

Worff

13. 10. 2010 11:56
Nemůžete srovánvat cenu MHD

v Praze a v jiných evropských městech - musel byste zároveň přepočítat kupní sílu obyvatel a v tu chvíli by Vám cena pražské MHD vylétla mezi nejdražší, stejně jako cena většíny komodit - v celé republice máme už téměř "evropské" ceny, často i vyšší než u gigantů jako je Německo či Británie, ale příjmy máme pořád nastaveny tak, jak by asi v tuto chvíli stejně samy s inflací doběhly za pokračování reálného socialismu u nás. Mimochodem už nyní je cena přestupní jízdenky téměř totožná jako jízdné v Paříži... (1,10 Eur)EU[>-]

0 0
možnosti

Vosta Jindra

13. 10. 2010 12:12
Re: Nemůžete srovánvat cenu MHD

Jednotlivé jízdenky má třeba Berlín dražší dvakrát, ale Pražani mají stejně většinou tramvajenky, a ty jsou opravdu levné. V Berlíně stojí roční tuším 630 EUR, v Praze třetinu. Berlín má jistě lepší dopravu, aspoň tu kolejovou, ale ne třikrát.

0 0
možnosti

tom-2718281828459

13. 10. 2010 10:57
nejlepší způsob jak podpořit MHD

nejjednodušší způsob jak podpořit MHD je prostě zakázat autům vjezd do prahy, nebo ho omezit.

0 0
možnosti

Bejvoc_

13. 10. 2010 11:06
Re: nejlepší způsob jak podpořit MHD

Ano, to by skutečně pomohlo, ale lze to takto opravdu řešit? Skutečně můžeme mít uzemí s rozlohou 6x6 km, kam nebude smět nikdo kromě policie, záchranky a hasičů? Nebo tam někoho pustíme? A koho? Na základě čeho vybereme privilegované? A skutečně zvládne dnešní, v ranní špičce přeplněná, MHD nápor zvětšený o 30 procent?8-o8-o

0 0
možnosti

HURFIK

13. 10. 2010 10:55
Pište o tom, čemu rozumíte!

Vážený pane Hudečku,

Váš článek nemá hlavu ani patu. Měl byste se pořádně zamyslet nad tím, o čem píšete. A především si zjistit správná fakta.

Jistě obohatíte úroveň tohoto blogu, pokud se vyhnete článkům o dopravě, které, jak je vidno, nerozumíte.!

Děkuji

0 0
možnosti

Bejvoc_

13. 10. 2010 11:00
Re: Pište o tom, čemu rozumíte!

A čemu, že přesně nerozumí. Do písmene vyjmenoval problémy pražské MHD - tedy metro do polí, předražené, nesmyslně navržené a špatně konstrukčně vyřešené tramvaje T14, zbytečné metro na letiště atd. Myslím, že danému problému rozumí 100x lépe než Vy. ;-D;-D

0 0
možnosti

zpetak

12. 10. 2010 18:57
Skutečná pravicovost dlí ,je to

i ten konzervatismus čili úcta k tradicím pravicovým, v podpoře vzdělávání.Což Vy v Čechách nemáte.V této otázce koukáte jen na vlastní kapsu, aby Vám,proboha,ta podpora školství nevzala trocha peněz z kapsy. Zde v naší Kanadě střední a vysoké školství zadarmo není. Ani na státních školách.Ostatně u Vás také ne.Je zde několik občanských združení, kerý shánějí peníze a rozdělují je mezi nadané děti.Máte zde možnosti různých druhů šetření peněz na studium svých dětí a světě div se, pravicový stát Vám dá něco peněz měsíčně na Vaše šetřící konto.Máte zde několikero stipendií, které umožní "chudým" studovat. Co máte v Čseku Vy? Rozvrácené školství.Ani ty autobusy, Vy lakomci. Ještě dodatek.Při návštěvě školy státní na informativní schůzce vždy opakuji vždy příslušníci střední a vyšší třídy zaplní školní konto peněžní.Už Vás vidím, jak při své české pravicové lakotě vyplňujete při třídní schůzce šek.

0 0
možnosti

IIRoman35

12. 10. 2010 18:35
To je zase článek.

Na MHD zdarma pro děti do 15ti let nevidím vůbec nic špatného. A teď k tomu dalšímu. Tramvaje nemají na Václaváku, tedy přesněji řečeno u Václava, co pohledávat. Doba kdy celé 

Vinohrady jezdily na Václavák za nákupy je už dávno pryč a k něčemu takovému zkrátka není důvod. Nová trasa Metra je poněkud složitější záležitost, něž prodloužení o pár stanic. Nová vozovna, novej vozovej park, v tomto případě se uvažuje o zcela jiných vozech a jiném systému, náročnost hloubenípod historickým centrem atd. Finančně je to úplně jinde než prodloužení trasy A do Motola. Mimochodem Motol bude konečnou stanicí pouze dočasně, počítá se s prodloužením na Dlouhou míly, kde vznikne autobusový terminál.  Autobusy na Kladno, Rakovník, Slaný, sever Čech (Louny, Most, Chomutov)  nebudou zbytečně zatěžovat Evropskou třídu, stejně tak MHD z letiště. Autobusů které se točí přes kulaťák je až moc.

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1311x
PřF UK v Praze, TOP 09, DR CSTS

Seznam rubrik