Diskuse
Auto na vodu svépomocí
Děkujeme za pochopení.
P54a83t21r28i55c13i98e 19H39o87l33l25m73a90n23n50o49v78á
Taky jsem se tam sešel s několika profesory. Jeden z nich pořád chodil za mnou a vykládal, že kolíbka Cikánů byla v Krkonoších, a ten druhý mně vysvětloval, že uvnitř zeměkoule je ještě jedna mnohem větší než ta vrchní. Každej tam mohl mluvit, co chtěl a co mu slina právě přinesla na jazyk, jako by byl v parlamentě. Někdy si tam vypravovali pohádky a porvali se, když to s nějakou princeznou moc špatně dopadlo. Nejzuřivější byl jeden pán, kerej se vydával za 16. díl Ottova slovníku naučného a každého prosil, aby ho otevřel a našel heslo ,Kartonážní šička`, jinak že je ztracenej. Upokojil se teprv, když mu dali svěrací kazajku.
R42a82d15i81m 72Z41a76t20o23p71e90k
Prosim autora aby si precetl tohle. http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2011052203 zkousnete to a doctete to do konce. Pak si dejte facku, clanek z blogu odstrante a zapiste se na dalkove studium zakladu fyziky.
R61a58d21i60m 68Z62a52t53o54p48e72k
A jeste jeden test prodavaneho pohonu na vodu http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/8313832.stm
J26a38r72o68s37l89a48v 72C11h59v16o80j90k73a
Tedy pokud z vody vyrábím vodík v nezanedbatelném množství, logicky ta voda musí poměrně rychle ubývat. Pokud neubývá skoro vůbec, tak se mi to nějak nezdá
T37o72m21á78š 50C44h89m36e27l77a39ř
Tak abych diskuzi ukončil. děkuji všem za příspěvky. opravdu jsem čekal, že se ozve někdo kdo s tímto systémem bude mít nějaké zkušenosti, bohužel neozval. Ale lidí, co to v životě neviděli, ale umí házet čísly, jo těch bylo :) to nemyslím špatně. jsem rád že článek zaujal. I tak budu ještě svůj systém zkoušet vylepšovat a třeba za rok napíši článek s vylepšením :) Teď se mi budete smát, ale přemýšlím o výrobě vodíku pomocí fotovoltaiky a uchování v tlakových nádržích. Systém se dá již oficiálně koupit i se všemi bezpečnostními homologacemi. To pro ty číslomili co hned napíšou že se vyhodím dovzduchu
O22d63s14t37r70a95n94ě40n68ý 66U75ž18i13v13a86t71e49l
J69i41ř54í 77H29a86v41e89l
Jen se zeptám, kolik Vám to žere vody na 100km? Ta nádržka vypadá docela malá.
Proč se ptám : atom kyslíku je cca 16x těžší než atom vodíku. V litru vody je tedy cca 1/9 kg vodíku. Spalné teplo benzínu je cca 33.6MJ/l a vodíku cca 142MJ/kg. Když to dám všechno dohromady, tak vyjde že energie v litru benzínu odpovídá energii ve vodíku z dvou a něco litrů vody.
Ušetřit deci benzínu na 100km by znamenalo, že ten aparát na 100km sežere tak dvě deci vody. Pokud to šetří víc benzínu než žere vody, tak je to dost podezřelé.
J40i73ř13í 13H82a88v21e93l
Samozřejmě že zanedbávám otázku, odkud se bere ta elektřina pro ten elektrolyzér. Ale to už tu pár lidí zmiňovalo a moc nepochodili
M39i25r35a 44J45a40n62č21a
Evidentně je to recese, ale pokud ne, tak základní lekce z fyziky:
Ve vývojce vodíku při v stupu elektrické energie E1 vyrobíte z 2 H2O => 2 H2 + O2
Tato směs vodíku a kyslíku by tedy následně doputovala do motoru a tam shořela při vydání energie E2. Vzhledem k tomu, že E2=E1 (protože na výstupu vzniká totéž jako bylo na vstupu) nezískáte v tomhle procesu žádnou energii.
To tedy znamená, že aby to opravdu přidávalo výkon, musel byste někde zázračně vzít energii E1, pomocí níž elektolyzujete vodík. Tuto energii berete z alternátoru (připomínám že energie=práce*čas) to znamená že tímto snižujete výkon motoru. Pro jistotu ještě připomenu, že při generování elektrického proudu v motoru je rotor brzděný odpudivou elektromagnetickou silou. No a protože je rotor připojený na motor, tak je to, jako byste brzdil něčím samotnou hnací hřídel.
Protože platí druhý zákon termodynamiky, tak všechny tyto děje probíhají se ztrátami (účinnost je vždy menší než 100%). Tudíž vodík v motoru sice zvyšuje výkon, ale zvyšuje jej míň než o kolik jej snižuje výroba elektřiny v alternátoru.
Pokud tedy pociťujete subjektivní zlepšení jízdních vlastností, tak to buď může být placebo efekt, nebo ve vývojce neelektrolyzujete vodu, ale vodu odpařujete či vaříte, tím pádem se Vám dostávají do motoru vodní páry, což sice může zlepšit jízdní vlastnosti, ale zároveň to zhorší spotřebu a sníží trvanlivost motoru.
T49o32m17á60š 63C17h75m63e72l49a65ř
děkuji za spousty čísel a teorií. Nejsem úplně blbí. četl jsem spousty kritiky od lidí jako vy. na druhou stranu byli lidé, co si to opravdu postavili a výsledky viděli. tak jsem se rozhodl si to také postavit a nemohu ani přes vaše teorie říci , že by to nefungovalo. ono to prostě funguje. Já to vím. proto jste pro mě (omlouvám se) jen další nevěřící hloupá osoba která háže čísly. mohla by jste třeba napsat, že je zajímavé že to funguje, i když ....... a ty vaše čísla. Ale ne. vy jen vše zkritizujete a nakonec přidáte že je to placebo efekt a recese. Já to mohu doložit výsledky. Přijeďte se na to podívat , bydlím u Kladna.
M23i73c87h60a36l 14P39a77v43l37á96t
Pane Chmelari, Vy tohle opravdu myslite vazne? Skutecne jste takovy nesmysl za nezanedbatelne penize namontoval do sveho vozu? To je bud hodne smutne, nebo hodne vesele, ale asi byste se tim nemel verejne chlubit (mj. protoze by Vas mohl nejaky hlupak bez elementarnich znalosti fyziky k vlastni ujme zkouset napodobovat..). ;o)
T78o80m36á32š 97C49h40m42e32l35a71ř
ano myslím. a pro hlupáka každý hloupý.
L77u32k58á72š 97J10a40n29a23t45a
Z blogu vyplývá, že máte nějaký atmosférický diesel s mechanickou přípravou směsi (čerpadlo poháněné klikovou hřídelí a řemenem). Tipnu si - nějaký Francouz? Účinnost takového krámu je nějakých 20 až 25 procent, tj. do nádrže nalejete naftu a s touto účinností ji převedete na mechanickou energii. Následně pomocí této energie vyrobíte v alternátoru elektřinu s účinností cca 50%. Tu pak pošlete do nějakého zařízení, které má účinnost kolik? Budu fakt velkorysý - 90%. No a energie ze zařízení se nám vrátí zpátky do motoru. Kde by podle vás ten systém měl energii vyrábět?
Pokud vám to jede lépe, znamená to, že v tom vyvíječi nedochází k elekrolýze a jde vám voda do válců. To pro výkon motoru není špatně, to je dokonce dobře, nicméně spotřeba díky tomu neklesá, ale roste. Motor sám - zvlášť pokud je takovýhle dědeček - vám příliš nepoděkuje a zakrátko ho pošlete díky tomu do hutí. Nějaká voda totiž zůstane ve spalovacím prostoru a dojde k oxidaci, tj. zreziví vám válce a písty.
T39o94m49á43š 86C12h45m45e36l17a88ř
motor vw 1.9 td, tento příspěvek nebudu brát moc vážně. Děkuji za něj, ale když jen tak hážete čísly , které jste si vlastně vytvořil v hlavě a nejspíš ani jedno to číslo nesedí a celé to ukončíte tím že to nemůže fungovat a že to zrezne, tak mi i připadá že jste článek nečetl, že jste četl nejspíš jen titulek. Nejspíš nemáte ani jednu zkušenost s tímto systémem. taky to že říkáte že ve vyvíječi nedochází k elektrolýte a jde mi voda do motoru, to je opravdu blbost. opravdu netuším, jak jste na to mohl přijít. z čeho? I tak, děkuji za dlouhý a svým způsobem zajímavý názor :)
- Počet článků 128
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2634x