Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Víra Tvá Tě uzdravila :))

0 0
možnosti
PH

Taky jsem se tam sešel s několika profesory. Jeden z nich pořád chodil za mnou a vykládal, že kolíbka Cikánů byla v Krkonoších, a ten druhý mně vysvětloval, že uvnitř zeměkoule je ještě jedna mnohem větší než ta vrchní.     Každej tam mohl mluvit, co chtěl a co mu slina právě přinesla na jazyk, jako by byl v parlamentě. Někdy si tam vypravovali pohádky a porvali se, když to s nějakou princeznou moc špatně dopadlo. Nejzuřivější byl jeden pán, kerej se vydával za 16. díl Ottova slovníku naučného a každého prosil, aby ho otevřel a našel heslo ,Kartonážní šička`, jinak že je ztracenej. Upokojil se teprv, když mu dali svěrací kazajku.

1 0
možnosti
RZ

Prosim autora aby si precetl tohle. http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2011052203    zkousnete to a doctete to do konce. Pak si dejte facku, clanek z blogu odstrante a zapiste se na dalkove studium zakladu fyziky.

0 0
možnosti
JC

Tedy pokud z vody vyrábím vodík v nezanedbatelném množství, logicky ta voda musí poměrně rychle ubývat. Pokud neubývá skoro vůbec, tak se mi to nějak nezdá ;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak abych diskuzi ukončil. děkuji všem za příspěvky. opravdu jsem čekal, že se ozve někdo kdo s tímto systémem bude mít nějaké zkušenosti, bohužel neozval. Ale lidí, co to v životě neviděli, ale umí házet čísly, jo těch bylo :)  to nemyslím špatně. jsem rád že článek zaujal. I tak budu ještě svůj systém zkoušet vylepšovat a třeba za rok napíši článek s vylepšením :)  Teď se mi budete smát, ale přemýšlím o výrobě vodíku pomocí fotovoltaiky a uchování v tlakových nádržích. Systém se dá již oficiálně koupit i se všemi bezpečnostními homologacemi. To pro ty číslomili co hned napíšou že se vyhodím dovzduchu:-P

0 0
možnosti
OU
JH

J69i41ř54í 77H29a86v41e89l

14. 1. 2014 17:49

Jen se zeptám, kolik Vám to žere vody na 100km? Ta nádržka vypadá docela malá.

Proč se ptám : atom kyslíku je cca 16x těžší než atom vodíku. V litru vody je tedy cca 1/9 kg vodíku. Spalné teplo benzínu je cca 33.6MJ/l a vodíku cca 142MJ/kg. Když to dám všechno dohromady, tak vyjde že energie v litru benzínu odpovídá energii ve vodíku z dvou a něco litrů vody.

Ušetřit deci benzínu na 100km by znamenalo, že ten aparát na 100km sežere tak dvě deci vody. Pokud to šetří víc benzínu než žere vody, tak je to dost podezřelé.

1 0
možnosti
JH

J40i73ř13í 13H82a88v21e93l

14. 1. 2014 17:53

Samozřejmě že zanedbávám otázku, odkud se bere ta elektřina pro ten elektrolyzér. Ale to už tu pár lidí zmiňovalo a moc nepochodili ;-D

1 0
možnosti
MJ

M39i25r35a 44J45a40n62č21a

13. 1. 2014 16:21

Evidentně je to recese, ale pokud ne, tak základní lekce z fyziky:

Ve vývojce vodíku při v stupu elektrické energie E1 vyrobíte z 2 H2O => 2 H2 + O2

Tato směs vodíku a kyslíku by tedy následně doputovala do motoru a tam shořela při vydání energie E2. Vzhledem k tomu, že E2=E1 (protože na výstupu vzniká totéž jako bylo na vstupu) nezískáte v tomhle procesu žádnou energii.

To tedy znamená, že aby to opravdu přidávalo výkon, musel byste někde zázračně vzít energii E1, pomocí níž elektolyzujete vodík. Tuto energii berete z alternátoru (připomínám že energie=práce*čas) to znamená že tímto snižujete výkon motoru. Pro jistotu ještě připomenu, že při generování elektrického proudu v motoru je rotor brzděný odpudivou elektromagnetickou silou. No a protože je rotor připojený na motor, tak je to, jako byste brzdil něčím samotnou hnací hřídel.

Protože platí druhý zákon termodynamiky, tak všechny tyto děje probíhají se ztrátami (účinnost je vždy menší než 100%). Tudíž vodík v motoru sice zvyšuje výkon, ale zvyšuje jej  míň než o kolik jej snižuje výroba elektřiny v alternátoru.

Pokud tedy pociťujete subjektivní zlepšení jízdních vlastností, tak to buď může být placebo efekt, nebo ve vývojce neelektrolyzujete vodu, ale vodu odpařujete či vaříte, tím pádem se Vám dostávají do motoru vodní páry, což sice může zlepšit jízdní vlastnosti, ale zároveň to zhorší spotřebu a sníží trvanlivost motoru.

1 0
možnosti
Foto

děkuji za spousty čísel a teorií. Nejsem úplně blbí. četl jsem spousty kritiky od lidí jako vy. na druhou stranu byli lidé, co si to opravdu postavili a výsledky viděli. tak jsem se rozhodl si to také postavit a nemohu ani přes vaše teorie říci , že by to nefungovalo. ono to prostě funguje. Já to vím. proto jste pro mě (omlouvám se) jen další nevěřící hloupá osoba která háže čísly. mohla by jste třeba napsat, že je zajímavé že to funguje, i když .......  a ty vaše čísla. Ale ne. vy jen vše zkritizujete a nakonec přidáte že je to placebo efekt a recese. Já to mohu doložit výsledky. Přijeďte se na to podívat , bydlím u Kladna. :-P

0 0
možnosti
MP

Pane Chmelari, Vy tohle opravdu myslite vazne? Skutecne jste takovy nesmysl za nezanedbatelne penize namontoval do sveho vozu? To je bud hodne smutne, nebo hodne vesele, ale asi byste se tim nemel verejne chlubit (mj. protoze by Vas mohl nejaky hlupak bez elementarnich znalosti fyziky k vlastni ujme zkouset napodobovat..). ;o)

2 0
možnosti
Foto

ano myslím. a pro hlupáka každý hloupý. :-P

0 0
možnosti
Foto

Z blogu vyplývá, že máte nějaký atmosférický diesel s mechanickou přípravou směsi (čerpadlo poháněné klikovou hřídelí a řemenem). Tipnu si - nějaký Francouz? Účinnost takového krámu je nějakých 20 až 25 procent, tj. do nádrže nalejete naftu a s touto účinností ji převedete na mechanickou energii. Následně pomocí této energie vyrobíte v alternátoru elektřinu s účinností cca 50%. Tu pak pošlete do nějakého zařízení, které má účinnost kolik? Budu fakt velkorysý - 90%. No a energie ze zařízení se nám vrátí zpátky do motoru. Kde by podle vás ten systém měl energii vyrábět?

Pokud vám to jede lépe, znamená to, že v tom vyvíječi nedochází k elekrolýze a jde vám voda do válců. To pro výkon motoru není špatně, to je dokonce dobře, nicméně spotřeba díky tomu neklesá, ale roste. Motor sám - zvlášť pokud je takovýhle dědeček - vám příliš nepoděkuje a zakrátko ho pošlete díky tomu do hutí. Nějaká voda totiž zůstane ve spalovacím prostoru a dojde k oxidaci, tj. zreziví vám válce a písty.

5 1
možnosti
Foto

motor vw 1.9 td, tento příspěvek nebudu brát moc vážně. Děkuji za něj, ale když jen tak hážete čísly , které jste si vlastně vytvořil v hlavě a nejspíš ani jedno to číslo nesedí a celé to ukončíte tím že to nemůže fungovat a že to zrezne, tak mi i připadá že jste článek nečetl, že jste četl nejspíš jen titulek. Nejspíš nemáte ani jednu zkušenost s tímto systémem. taky to že říkáte že ve vyvíječi nedochází k elektrolýte a jde mi voda do motoru, to je opravdu blbost. opravdu netuším, jak jste na to mohl přijít. z čeho? I tak, děkuji za dlouhý a svým způsobem zajímavý názor :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2634x
Po složení maturitní zkoušky jsem nečekaně odcestoval ještě před předáním diplomu. Na cestách jsem zůstal 7 Let, navštívil jsem několik zemí, živil jsem se většinou v restauracích a barech jako číšník či barman, ale i jako řidič. Po narození mé dcery jsem se vrátil s rodinou zpět do Čech, kde jsem po dobu mateřské dovolené studoval finance a pracuji jako finanční poradce. Mým koníčkem je renovace domku a psaní. Pomocí blogu bych chtěl publikovat mé zkušenosti a příběhy.