Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
W

wencap

9. 9. 2010 22:13
svoboda slova

Hlavně autor článku zapomněl na svobodu slova. To je totiž ten "zločin", kterého se kolegové  paní Vondráčkové "dopustili". Každý má právo na vlastní názor. A oni neudělali nic jiného, než že vzkázali paní Vondráčkové, co si o tom všem myslí. Nikde jsem neviděl nic adresovaného soudu.

0 0
možnosti
LH

acvil

9. 9. 2010 23:39
Re: svoboda slova

R^R^R^

0 0
možnosti
PK

Pavel K

9. 9. 2010 16:45
Pane Balvíne, nemáte pravdu

Dopis, který je podepsán Havlem a dalšími osobnostmi, není určen soudu, ale Vondráčkové a Michalovi. Není to tedy žádná forma nátlaku, ale legitimní apel občanů na ukončení nesmyslného sporu. Apel je učiněn veřejně, aby se zamezilo nejrůznějším spekulacím. A zde pro upřesnění některá fakta, aby bylo jasné, proč je spor nesmyslný.

1) Smlouva nebyla podepsána (ani V. Neckářem). Jediný, kdo smlouvu podepsal je žalující strana. Divné že.

2) Ústní dohoda byla každou ze stran účastnící se soudu několikrát měněna. Na čem se nakonec dohodli, není jasné. Jasné ale je, že s návrhy žalobců žalovaná nakonec nesouhlasila. A na to má právo. A proto smlouvu NEPODEPSALA.

Dle mého skromného názoru není, o co se soudit. Je lhostejné v tomto případě, kdo je a není disident. Smlouva prostě nebyla uzavřena.

0 0
možnosti
TB

Primak

9. 9. 2010 16:54
Re: Pane Balvíne, nemáte pravdu

Je adresován Vondráčkové a Michalovi a kdyby to byl dopis tak by podléhal listovnímu tajemství. Je to ale veřejná výzva. Tudíž je určena jak uvedeným osobám, tal včem čtenářům.  Je to naopak velmi silný nátlak - na osobu Heleny VOndráčkové, která je profesněš závislá na popularitě u veřejnosti a poškození jejího dobrého jména může reálně ohrozit její budoucí příjmy. Je to o to horší že ona význa nevolá jen po soucitu a zdravém rozumu ale velmi přímo osočuje HV ze zištnosti vůči MArtě Kubišové a je opřena o minulost.

1) Není to divné někdo přeci musí smlouvu podepsat jako privní ne? A většinou je zvykem, že první podepisuje strana, která smlouvu připravila.

2) Už jsem ve článku napsal, že samotný spor je jen zástupný problém a od toho kdo má pravdu jsou soudy. Já nevím kdo je právu a nepotřebuji to vědět. Mluvím zde o právu kohokoliv z občanů čr domáhat se svých práv (úspěšně či neúspěšně) u soudu.

0 0
možnosti
IH

misaviki

9. 9. 2010 13:25
?

Že je na pranýři, je její chyba - zažalovat kamarádku, která na tom není finančně dobře jen proto, že se poštěkali, je prostě hnus, ať už je v právu kdo chce. Neckář, další z účastníků turné, dává Kubišové za pravdu - proč asi? A nevím, proč by výzva osobností měla být zasahováním do soudu - byla adresovaná Vondráčkové a ne soudu. Soudce by měli být nestranní, takže by k takovým věcem neměli přihlížet - spíše mám obavy, aby soud ukázal jak děsně nestranný je, dá za pravdu Vondráčkové, i když by to jinak neudělal. Určitě má každý právo soudit se, vymáhat svá práva atd, to máte naprostou pravdu. Ale je třeba se zamyslet, kde začíná a končí hranice slušnosti.

0 0
možnosti

Stanislav Ševeček

9. 9. 2010 13:46
Re: ?

Vy máte k disposici daňová přiznání paní Kubišové?

0 0
možnosti
LS

Lesní sběř

9. 9. 2010 12:09
Každý má právo na to...

...aby byla zachována jeho lidská důstojnost, osobní čest, dobrá pověst a chráněno jeho jméno.

Nikde ovšem není zakotvena naše povinnost hájit něčí lidskou důstojnost, osobní čest, dobrou pověst a jméno i proti jeho vůli. Pokud se někdo dobrovolně vyválí v blátě a na čelo si fixem napíše "prodejná svině," nebudeme mu přece proti jeho vůli vnucovat mýdlo a vodu.

Pokud se někdo chová jako gauner, implicitně tím vyjadřuje přání, abychom s ním jednali jako s gaunerem. Proto: Vondráčkovou nesundavat. Vlezla si na pranýř sama, ze své vůle.

0 0
možnosti
TB

Primak

9. 9. 2010 12:56
Re: Každý má právo na to...

Mo být tedy od vás poučen, co je důvodem k tvrzení, že se  HV chová jako prodejná svině, gauner atd?

0 0
možnosti
G

Gmur

9. 9. 2010 11:46
neumite boihuzel rozlisovat elementarni

nikdo nerika, ze se nema zalovat apod.

Vondrackova soud PROHRALA a opet obrtem zazalovala nesmyslne cloveka, ktery proti ni nikdy nic neudelal.

Mimochodem, ja to povazuji za hyenismus.

0 0
možnosti
TB

Primak

9. 9. 2010 12:55
Re: neumite boihuzel rozlisovat elementarni

Nikoliv. POuze se odvolala proti rozhodnutí provní instance. Následně zažalovala paní Kubišovou pro urážku, tento soud pro změnu vyhrála.

V čem je to dle Vás hyenismus? To je hyena každá kdo někoho žaluje?

0 0
možnosti
MM

captain cook

9. 9. 2010 10:48
postavila se tam sama

zrejme s pomoci manzela

0 0
možnosti
TB

Primak

9. 9. 2010 10:56
Re: postavila se tam sama

Nikoliv. Viz přechozí odpověď

0 0
možnosti
EK

Deleter

9. 9. 2010 10:47
Sejměte?

Sama tam vylezla a nic nebrání tomu, aby zase slezla. Je to čistě na ní.

Nebo-li je její právo se soudit, jakož je právo jiných to komentovat.

0 0
možnosti
TB

Primak

9. 9. 2010 10:56
Re: Sejměte?

Nikoliv..nevylezla tam sam. Nebo se snad podbné diskuze a až urážky oběvující se v diskuzí pod články  objevovali i v minulosti. Tím, že se osobnosti typu Havel, Bílá, Fišer takto jednoznačně postavily proti ní, tak dali lidem pocit, že pravda je pouze a jen na straně paní Kubišové a  paní Vondráčková je v neprávu. Tím spustili lavinu.

Máte samozřejmě právo věci komentovat. Ale ona výzva mi nepřijde jako komentář.

Tomáš Balvín

0 0
možnosti
C

certik_bertik

9. 9. 2010 10:40

na ten velký talent Marty Kubišové, jako zpěvačka tedy spíš průměrná

0 0
možnosti
R

rony100

9. 9. 2010 9:56
Pane,

dík za citaci, o listině vím, obsah mi byl do dneška neznámý. Podle toho, co jste napsal, nabývám dojmu, že Listina práv a svobod je cár papíru, který je dnes a denně pošlapáván.

0 0
možnosti
TB

Primak

9. 9. 2010 9:58
Re: Pane,

Bohužel máte pravdu. Pro většinu lidí v tomto státě, politiky, umělce i jiné osobnosti nevyjímaje je to je cár papíru.

Tak nějak jsem se rozhodl být jiný.

Tomáš Balvín

0 0
možnosti
JC

Jarcho

9. 9. 2010 9:44
Kdypak napíší petici proti paní Neumannové,

která se taky soudí o peníze?

(Ne na pokrytí dluhů šampionátu, ale o peníze pro sebe.)

Nebo snad Neumannová se soudit  o prachy může a Vondráčková se o prachy soudit nemůže?

0 0
možnosti