- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sice Vaše úvaha vyznívá logicky,ale praxe ukazuje trochu jiné výsledky - třeba takový Berlusconi by musel být premiérem nepřetržitě už 20 let.Jinými slovy - výsledek se dá mediální masáží do určité míry ovlivnit,ale ne postavit na hlavu.
Shodneme se,že kdo má média,má i velkou moc ...
Jen pro úplnost - Berlusconi byl premiérem nepřetržitě od roku 1994 do roku 206 (12 let) a pak od roku 2008 do roku 2011. (3 roky) tedy celkem 15 let
Samozřejmě že media nerozhodnou vše, už jen proto, že mnohdy různé vlivové skupiny pracují proti sobě a tedy se výsledek vzájemně neguje.
Média mají významnou úlohu, ale v demokracii je volič pánem a má právo na jakoukoli motivaci, stejně jako je v tv průmyslu pánem divák a je jen na něm, na co se bude dívat. Má právo na to koukat, i když blbost. Na tu Železného sázku si pamatuju, ale srovnávat film, který můžeme vypnout nebo přepnout s projevem politických práv?! V marketingu je důležitý produkt, bez něj je námaha marná.. Jinak bychom si nemohli vysvětlit rozdíl mezi výsledkem Sobotky s profesionálním týmem a Fischerové nadšenci, při nesrovnatelně vyšších nákladech Sobotky.. Nakonec příjemcem "služby" prezidenta jsme my voliči, tak se potrestáme sami..
Jestli on autor poněkud nevrtí námi?
Média poslouchají vždy toho, kdo je ovládá. iDnes by o tom mohl hovořit.
Žádné příspěvky. Přitom napsáno srozumitelně, jasně.