Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GH

Jednoduché vysvělení.

Reklamní banner dejme tomu na šampón stojí zadavatele dolar za x tisíc shlédnuti a cent za proklik až do objednávky.

Reklamní banner na prasárny jakéhokoliv druhu stojí zadavatele o řád až dva více.

 

Ruku na srdce, kolik lidí odolá?

1 0
možnosti
Foto

vše o prašulích, je to vlastně logické, čemu se zas divím :)

0 0
možnosti
Foto

K39a89r95e17l 56R69a55d12a

1. 6. 2013 20:35

Nevymýšlejte spiklenecké teorie. Od toho už je jen krůček k požadavku na cenzůru. Za to by vás leckdo poplácával po rameni, ale je to cesta k většímu zotročení lidí. Raději se naučte správně formulovat otázky pro prohlížeč.  Dá to trochu  přemýšlení, ale vyplatí se to. Když dáte správnou otázku, dostanete správnou odpověď na první pokus. A když se vám ukáží nějaké nesmysly, nemusíte je číst.

1 0
možnosti
MP

booha jeho tak dospělí lidé spolu vyráběj sasdomasochizmus... no a sakra co ?  spade slunko ? 8-oRv

1 0
možnosti
MK

To věšení na háky, husté ;-D

0 0
možnosti
KN

Zatím máme alespoň částečnou svobodu slova a projevu.

Buďme tomu rádi, již bylo hůře.

3 0
možnosti
Foto

To je fakt, některé z těch nehledaných informací jsou dokonce velmi důležité :). Tím nemyslím ty řeznické háky

0 1
možnosti