- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jednoduché vysvělení.
Reklamní banner dejme tomu na šampón stojí zadavatele dolar za x tisíc shlédnuti a cent za proklik až do objednávky.
Reklamní banner na prasárny jakéhokoliv druhu stojí zadavatele o řád až dva více.
Ruku na srdce, kolik lidí odolá?
vše o prašulích, je to vlastně logické, čemu se zas divím :)
Nevymýšlejte spiklenecké teorie. Od toho už je jen krůček k požadavku na cenzůru. Za to by vás leckdo poplácával po rameni, ale je to cesta k většímu zotročení lidí. Raději se naučte správně formulovat otázky pro prohlížeč. Dá to trochu přemýšlení, ale vyplatí se to. Když dáte správnou otázku, dostanete správnou odpověď na první pokus. A když se vám ukáží nějaké nesmysly, nemusíte je číst.
booha jeho tak dospělí lidé spolu vyráběj sasdomasochizmus... no a sakra co ? spade slunko ?
Zatím máme alespoň částečnou svobodu slova a projevu.
Buďme tomu rádi, již bylo hůře.
To je fakt, některé z těch nehledaných informací jsou dokonce velmi důležité :). Tím nemyslím ty řeznické háky