- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem si vědomá toho, že hotel sleduje slevovým kuponem výhradně své marketingové cíle. Proč jsem měla chuť o tom napsat byl jiný důvod. Nelíbilo se mi zelené propagandistické uchopení, téhle jinak marginální reklamní akce hotelu někde na předměstí Kodaně, médii.
Článek mě zaujal, ale ekonomicky to tak vyhodnotit nelze. Sleva 27 € ještě neznamená, že to je zisk, a že s ním každý počítá jako autorka. Ve 4hvězdičkovém hotelu je to spíš pobídka, nikdo nepřijde zkrátka a trocha pohybu neuškodí...
to by bylo popření základních civilizačních zákonů
jiste si dobre budete rozumnet s Haslingerovou, to je podobny inteligencni level.
Zas tak autorku neznám abych si troufl hodnotit - není ale namístě spíš pozastavit se nad inteligenční úrovní těch, co se vezou na vlně podobných ekozhovadilostí? Ať už jako pachatelé nebo pasivní příjemci.
je pro mne jako lízátko na slunci roztečené pro sršáně.
A idealem marketingu je kdyz o tom hlupaci pisi blogy.
Ten blog by snad měl být právě o hlouposti reklamy a manipulace v obchodním zájmu pomocí snobismu ap. Ve 21. století bychom snad už neměli být jen manipulovanými spotřebiteli.
že podobné poukázky na slevy vycházejí v (nejen )reklamních časopisech jsou na internetu, informace o výprodejích visí na každém rohu, aby obchodník vůbec něco prodal, tak je vůbec div, že se kvůli tomu ještě chce někomu 10 minut šlapat na kole. Neboli, hlavní důvod nevidím v tom šlapání, ale v tom vnutit někomu poukázku na slevu s ní hned běžel něco koupit a doplatit ..
No to je snad samozřejmé, ale ten fór je v tom, že se najdou chytráci, kteří na to skočí. Jde přeci o primitivní psychologickou fintu, že když lidé něco něčemu obětují, víc si toho váží.
Příběh se šlapajícím manažerem dobře ukazuje inteligenci namyšlených kravaťáků. Zřejmě nebude mít nic společného s výrobou, ale spíše s financemi. Tu efektivitu by si dovedla spočítat má dcera po absolvování 8. třídy ZŠ. Jak říkal kdysi majitel SW firmy, kde jsem pracoval:
Pokud přijde na obchodní jednání člověk v džínách a triku, je to průšvih, jde o technika, pokud tam přijde perfektně oblečený člověk, je to pohoda, přišel namyšlený trouba.
Také si myslím, že podobná "hra na odpovědnost" může projít jen ve špičkovém hotelu, v normálním pro "obyčejné lidi" by na to nikdo neskočil.