Diskuse

Hitech fetish

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Kru-cipísek

14. 12. 2007 16:09
Sex v reklamě funguje,

stejně jako fungují děti v reklamě, domácí zvířata (pes, kočka...) a další věci. Nic složitého. V reklamě fungují ty věci, které jsou důležité i v osobních životech lidí. Sex v životě - je důležitý? Je. Proto funguje reklama, která ho zahrnuje. Každý má své pořadí, ale v globálu všech jsou ta pořadí lehce zjistitelná a tudíž jsou cílové skupiny pomocí tohoto faktoru lehce oslovitelné. Proto se někteří výrobci snaží za každou cenu tyto věci dát do reklamy. Reklama na střešní krytinu ukazuje polonahou ženu. Reklama na Spoření ukazuje roztomilé děti. Reklama na prací prášek ukazuje spokojenou rodinu. A tak dále. Takto nás ty reklamky hezky znásilňují, ať si to kdokoliv připouští nebo ne.

Zkuste si sestaviz Váš osobní žebříček nejdůležitějších věcí v životě a pak to porovnejte, jak často se to vyskytuje v reklamách. A budete doma.

0 0
možnosti

Karel z T-Mobilu

14. 12. 2007 15:06
0 0
možnosti

enny

5. 3. 2008 22:48
Re: prectete si take toto ...

jsi hlupák

0 0
možnosti

Karel z T-Mobilu

14. 12. 2007 15:00
co to jako má být ?

Tohle je to vaše odkomunikování komplexního řešení ? ;-D

0 0
možnosti

karel

14. 12. 2007 14:57
no

O2 uz me stvou a premyslel jsem o T-cku. Ale tohle.... no to ne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1339x
Som riaditeľkou marketingovej komunikácie v T-Mobile Czech Republic. Mám rada spoločnosť, zábavu a dobrý rozhovor, aj keď niekedy som viac vlk samotár dumajúci. Som otvorená, dávam najavo svoje emócie. Stále niečo musím vymýšľať, hlavne neostať v kľude. Vyhľadávam intenzívne zážitky. Milujem cestovanie a odhaľovanie iných kultúr a krajov. Som nekonečný idealista a romantik so silnou víziou. Mám rada biele víno, ženy a poéziu, literatúru vo všeobecnosti, šnorchlovanie a lov rýb. Malo spím a píšem veľa hlúpostí. Fascinuje ma jazyk – frazeológia, pôvod slova a tak...