Diskuse
Hitech fetish
Děkujeme za pochopení.
Kru-cipísek
Sex v reklamě funguje,
stejně jako fungují děti v reklamě, domácí zvířata (pes, kočka...) a další věci. Nic složitého. V reklamě fungují ty věci, které jsou důležité i v osobních životech lidí. Sex v životě - je důležitý? Je. Proto funguje reklama, která ho zahrnuje. Každý má své pořadí, ale v globálu všech jsou ta pořadí lehce zjistitelná a tudíž jsou cílové skupiny pomocí tohoto faktoru lehce oslovitelné. Proto se někteří výrobci snaží za každou cenu tyto věci dát do reklamy. Reklama na střešní krytinu ukazuje polonahou ženu. Reklama na Spoření ukazuje roztomilé děti. Reklama na prací prášek ukazuje spokojenou rodinu. A tak dále. Takto nás ty reklamky hezky znásilňují, ať si to kdokoliv připouští nebo ne.
Zkuste si sestaviz Váš osobní žebříček nejdůležitějších věcí v životě a pak to porovnejte, jak často se to vyskytuje v reklamách. A budete doma.
Karel z T-Mobilu
co to jako má být ?
Tohle je to vaše odkomunikování komplexního řešení ?
karel
no
O2 uz me stvou a premyslel jsem o T-cku. Ale tohle.... no to ne.
- Počet článků 13
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1339x