Báječný svět reklam

Provázejí nás na každém kroku. Útočí z medií, podél cest jich jsou mraky. Jednou přistane na zemi ufónek a zcela jistě nabídne lidstvu ten nejlepší prací prostředek v celé galaxii.

Nejsem typ, který dá na reklamu. V televizi ji vnímám jako přestávku, kdy je možno uvařit kávu, pověsit prádlo, nachystat večeři.Nekupuji každou kravinu, kterou nabízí. Nejsem chytrá máma, neperu v Rexu a v lednici nebučí Mullermilk. Na návštěvu nenosím mycí prostředek pro případ, že paní domu dojde jar. Stačí přece jedna kapka a ta se najde vždy. Syna se nezbavím nikdy, nepoužívá Old Space a není sexy chlap.

Přesto poslední dobou registruji vzestup reklam, které jsou naprosto nevhodně vysílány během dne.

Překousnu tampóny, vložky. Budiž, ženy nechtějí přetéci a i během svých dnů se s pocitem sucha věšet za nohy na stromy, řádit na diskotéce, bubnovat na ulici a v noci spát. Always jsou dokonalé, bez nich se žádná neobejde. Já ano a mám díky tomu mindrák.

Nevadí mi ani nekonečné vnucování těch nejlepších heblat na holení nohou, aby všechny ženy mohly během dne odskočit na toaletu a jen chloupek vystrčí hlavičku, rychle ho zlikvidovat miniholítkem, které neustále mají v pohotovost. Chápu, že i muži chtějí mít hladce oholenou tvář, byť lehké strniště považuji za sexy. Nechápu, proč když chtějí oholit každý vous, musí se tvářit jako pitomečkové. Vytáčí mě reklamy intimního rázu v době, kdy program sledují i malé děti.

Mladou, sympatickou ženu, poměrně pohlednou nerozhodí manžel, ani bačkorový pes. Má však nepředstavitelný problém. Nerozumí své vagíně. Při prvním shlédnutí této obludnosti jsem nevěřícně zírala v domnění, že autor si z diváků dělá prdel. Neznám ženu, která by si povídala s vagínou a snažila se ji jakkoli pochopit. Já se té své ptala, zda je šťasná, leč odpovědi se nedočkala. Zřejmě nemám tu správnou, reklamní. Na návštěvě u nás byla kamarádka s pětiletou dcerou, zcela logicky následovala otázka:

"Mami, co je to vagína?“

A teď babo raď, jak pojem vysvětlit přijatelně pro malé dítě.

Zbaběle jsem utekla z místnosti.

Je zvláštní, že muži žijí s penisem v souladu. Reklamu na nepochopení tohoto orgánu jsem neviděla. Zatím. Ale erekce malinko pokulhává. Naštěstí je tady MUDr. Uzel a Argimax. Pan Ptáček už v ordinaci delší dobu nebyl a jinému pacientovi rostou nejen výkony, ale dokonce ptáček.Mě leda tak tlak. Má odborník Uzlova typu zapotřebí účastnit se takové stupidity? Zřejmě ano, prachy jsou prachy a zmiňovaná reklama běží několikrát denně.

A tak pevně věřím, že svět bude plný žen s usměvavou a spokojenou vagínou a mužů se stoprocentním výkonem. Jako bonus malé děti budou daleko vzdělanější, než jsme byli my. Já si s dětských let pamatuji leda pana Vajíčko, jenž uváděl blog reklam.

Autor: Kamila Sztwiertniová | sobota 1.8.2015 16:51 | karma článku: 9,92 | přečteno: 287x
  • Další články autora

Kamila Sztwiertniová

Kočičí (ne)láska

9.4.2017 v 11:10 | Karma: 21,38

Kamila Sztwiertniová

Dvacítka

9.10.2016 v 11:47 | Karma: 14,95

Kamila Sztwiertniová

Domácí makačka

29.5.2016 v 11:34 | Karma: 10,20

Kamila Sztwiertniová

Nudné novinky

24.4.2016 v 8:24 | Karma: 7,72