- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řidiči jsou vyčůraní. Za jizdne na našeho desetileteho syna chtel ridic plnou cenu a za čtyrleteho polovicni. Pritom ten vetsi ma jezdit za půl nebo dokonce jen za 1/4 a ten mensi zadarmo. Penize mu dala aby mela pokoj. Pokud takhle denne najde par lidi co mu zaplati, tak ma do kapsy.
Do kapsy má tak šišku borovou, pokud tu zaplacenou jízdenku okamžitě nestornuje. A je otázkou, jestli ji vůbec stornovat může. A podlě mě tohle fungovalo i v dobách mechanických strojků na kličku - kolik mašinka napočítala, tolik šofére vysyp z kapes...
Několikrát jsem v rámci IDS JMK narazil na řidiče autobusů, kteří mi neuměli vydat požadovaný tip jízdenky...
S čoklaři prostě jsou neustále nějaké problémy.
A kdyby mela pravo na velky batoh v ramci ceny a chtela ho vyuzit, tak jsou problem batuzkari? Ne, problem jsou nekompetentni lidi na nekterych mistech.
Obsluhujete ten spoj, jehoz ridici sahli na prachy, ze?
Sylvo tak to můžete být ráda, že Vás nechali jet. Na jedné z příměstských linek v relaci čsad střední čechy řeší řidiči jakýkoliv problém nebo neznalost tak, že Vás vyloučí z přepravy. Takže příklad dcera má lítačku pro Prahu. Nacházela se u kamarádky v 1 pásmu za Prahou jinde takovouto jízdu řeší dokoupením jízdenky na to 1 pásmo zde Vám ji řidič neprodá. Buď si koupíte jízdenku celou nebo nejedete. nehledě na fakt, že když to píši tak jí vždy prodá dospělou jízdenku a ne tu pro děti do 15 let. Takže tu jsou ještě lepší modely.
Přitom by to šlo vyřešit tak jednoduše - v aplikaci PID Lítačka zobrazit vedle kuponu ikonku psa.
Soucítím s vámi. Pravidla PID jsou extrémně nepřehledná a složitá i pro řidiče. Sice je formálně musí znát, ale garantuji vám, že je nikdo na 100% nezná. Ani ti revizoři.
Evidentně ti řidiči od kulaté lopaty ani revizoři nejsou žádní velcí myslitelé. Holt musí jejich zaměstnavatel pracovat s materiálem, jaký má.
Veřejné dopravě se věnuju už přes 20 let a taky ji stejně dlouho sám používám. Je fajn, že jste o tom napsala článek. Takové neprávo je třeba co nejvíce zviditelnit a rozmazat, na co nejvíce místech to jde. Postupoval bych úplně stejně.
Chovám bláhovou naději, že toto martýrium přinutí řidiče a dopravce obecně dokonale si nastudovat podmínky, se kterými vstupem do IDS a přihlášením se do soutěže o dopravní výkony souhlasili.
Děkuji za přečtení a milou reakci, já si právě myslím, že se o tom musí mluvit a ne nad tím mávat rukou, abych "měl svůj klid..." Kéž by to bylo tak, jak píšete, bohužel z komunikace s DP ten dojem opravdu nemám
Velmi s vámi sympatizuji a přeji ať se vám i pejsanovi daří
Zasloužená karma. Problémem však je, že příměstskou autobusovou dopravu v okolí nezajišťuje jen Dopravní podnik hlavního města Prahy, ale i jiní dopravci.
Vím, i Arriva - proto jsem psala i jim... a protože taky vím, že se do DPP integrovali nedávno, tak jsem si myslela, ok, tak hold prostě jenom nejsou proškolení... jenže evidentně někde vázne komunikace - nejspíš od vedení směrem k řidičům, protože to, aby to nevěděla drtivá většina z nich těžko může být způsobeno tím, že by si jich tolik tohle pravidlo nepamatovalo... A jak vidíte, i přes jejich příslib, že je plošně proškolí, to patrně někde vázne, protože ani po týdnech, co jsem takhle cestovala a kdy to přislíbili, se nic nezměnilo... hlavně že jednoho z řidičů exemplárně potrestali snížením prémií, místo aby je kvalitně proškolili všechny