Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přítel mě vyzval, abych zveřejnila také jméno prodejny Mallu, u které jsem zboží objednala. Myslela jsem si, že je v Česku jen jeden Mall; nevšimla jsem si žádné adresy. Na dodacím listu z 11.8. 2014 je však uvedena adresa Prahy 7- Holešovice, Dělnická ulice. Nevím proč, ale když odstraním z názvu tohoto internetového obchodu ono nečeské dvojité el, vybaví se mi někdo nemocný nebo špatný (pravděpodobně z francouzštiny).

0 1
možnosti
MS

Zajímavá diskuse ... :-)

4 0
možnosti
PU

P63e27t95r 89U91h46e49r

16. 8. 2014 21:07

Paní si umí celkem slušně pokecat sama se sebou :-)

3 0
možnosti
Foto

Samozřejmě, přátelé, i dopravu spotřebičů z Mallu bych si mohla zaplatit. Vím, že Vy byste to už druhý den udělali, a řekli jim, že ji opravdu nechcete zadarmo. A na jejich nabídku  o dovozu zboží nad 1.000,- Kč zdarma, byste rezignovali, ale právě proto to u nás tak vypadá. Mí drazí předkové se mnou souhlasí. Slovo a nejen muže, slovo, to býval kdysi zákon. A já si přeji, aby se tento stav v naší zemi obnovil. Jinak zůstanou naše duše pokřivené a naše zdraví omezené.:-(

0 1
možnosti
Foto

Samozřejmě,  že jednodušší bude si vše prostřednictvím webů např. e-poptávka, či podobných - fungují velmi dobře - zajistit montáže i dopravu sama. Ale já už jsem taková. Smlouva je smlouva. Ztratila jsem tím tolik svého času, že to opravdu nestálo za to. Ale mám zavřít oči a tvářit se, že je vše v pořádku a že tak to má v mé zemi být ? To nemohu !

Neměli bychom se s takovými nekalými praktikami smiřovat. A navíc, kdykoliv jednáte s informačním střediskem Obi, ať už osobně, či telefonicky, máte najednou pocit, že jste jakýsi nedůležitý a nezajímavý červ, který jen otravuje a vznáší naprosto směšné požadavky, kterými se nehodlají zabývat. Zaplať a pak se dozvíš, jaké služby a v jakém termínu ve skutečnosti poskytujeme. Jo, sliby jsou jen sliby. Jen moje pocity s tím jejich postojem jaksi nesouhlasí.

asi před minutou · To se mi líbí

0 1
možnosti
Foto

Ptáte se, už několik málo minut pozveřejnění článku, proč na mě montáže Obi tak zanevřeli.

Stalo se to po telefonickém rozhovorus pracovníkem dispečinku dopoledne, v den zahájení montáže.

Popsala jsem krátce situaci a dispečerodpověděl : ´Já Vaši stížnost vítám!´

Na to jsem opáčila, že v takovémpřípadě pravděpodobně nebude mužem na správném místě.

:-(:-(

0 1
možnosti