Děkujeme za pochopení.
edelcacao
Jen by mě zajímalo kde se ty zlobivé děti berou?
Tady na diskuzi je každý zásadový, každý hned ví co by jak komu udělal a komu namlátil. Tak by mě zajímalo kde se ty děti berou? Zřejmě to ve skutečnosti tak nelítá jako na diskuzi. A rodiče ty děcka mají těžce na háku
pavel 99
Re: Jen by mě zajímalo kde se ty zlobivé děti berou?
Kde se ty děti berou? Ono jich nemusí být mnoho. Na jednu třídu (20-30 dětí) stačí 1 až dvě, které dokáží výuku naprosto paralyzovat (několik "chytlavých" se k nim vždycky přidá, to je takřka pravidlo). A tyto dva jedince stačí "umravnit" a je po prblémech - pokud ovšem existují prostředky k onomu "umravnění".
manawatu
mobil není samopal
ostatně učitelka dřív (70sátá)mohla lehce zabavit (na ZDŠ)např. atraktivní diář.naštěstí sebelepší škola nedokáže zničit talentovaný dítě (mám konkrétní zkušenosti), ale jen otrávit vztah k systému a na tom se důkladně pracuje.
Izabelle
a bude asi hur!!!
Souhlas a jeste bych se vratila s nejakymi metodami do prvni republiky. Zlobis, tak tady si kleknes do kouta a budes tam po zbytek hodiny... Dnesni deti nemaji vubec poneti, co slovo "ucta k uciteli" znamena!!
Nomen O
Ztracená generace.
Přemýšlet o dnešní výchově dětí nemá žádný význam. Včechno je jinak než dříve a stát určuje co se má a nemá s výchovou dětí dělat. Představím.li si tváře některých kriminálních živlů, že i oni byli roztomilá batolátka, že se s nimi rodiče právě tak jako ty dnešní chlubily co z nich bude a jak budou chytří, tak je mi z celé dnešní výchovy na nic. Rozeberte si toto jak kdo chce a co se mu líbí a co ne, ale tato generace je ztracená a nedá už se s tím nic dělat.
Přeji lepší myšlenky všem.
edelcacao
mobil je majetkem
učitel ho nemůže jentak zabavit, to je zcela normální, proč se nad tím někdo pozastavuje?
pavel 99
Re: mobil je majetkem
"zabavování" asi opravdu není nejšťastnější (některé mobily mají poměrně vysokou hodnotu) - nicméně pokud jsou nastavena pravidla, že mobil nesmí být používán, tam musí mít učitel efektivní prostředky, jak toto pravidlo vynutit. Pokud ne (a to je dnešní situace), tak je systém nastaven špatně.
pavel 99
Tak se zde velmi názorně prezentoval
produkt systému "všechna práva - žádné povinnosti" a to přímo osobně. A jak to bývá - obrázek to není příliš optimistický. Kromě nepochopení dílčích skutečností a zákonitostí je patrná nulová orientace v mezilidských vztazích. Evidentně netuší kdo je komu zodpovědný a za co, jaká pro koho platí pravidla a kdo je jejich arbitrem. Zřejmě lze očekával konflikty, až dotyčný "narazí na realitu" a bude překvapen, že v životě to funguje jinak, než si představoval.
Obecně by se to dalo shrnout jako "špatně připraven pro život".
zanetam
Re: Tak se zde velmi názorně prezentoval
no jo, parkrat narazi a srovna se. Pokud ne, utrapi se.. at si sam vybere
Mouchard
...
žák a student má žít v neustále nejistotě a strachu, chvála a respekt každému kantorovi, v jehož hodinách se smradi bojí strachy pípnout....
juve
Re: ...
On nějaký podobný existuje? Řekl bych, že to je už dnes naopak. Ale pořád je to dle tebe v pořádku, ten strach tam je akorát z jiné strany
juve
ty šulo a to ještě nevíš že trendy jdou ze západu
přes severní země, už si šetříš na neprůstřelnou vestu?
tekanna
Re: ty šulo a to ještě nevíš že trendy jdou ze západu
Pokud do ČR proudí nějaké trendy ze západu přes severské země, pak jsou to pouze trendy typu "na to mám právo". Co stojí daleko v pozadí, je "chci-li mít právo, musím splnit povinnosti".
- Počet článků 409
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2244x