Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

Shumway

12. 9. 2008 20:51
ach jo pane Šulo

nějak vám přestávám rozumět. v jednom ze svých prvních blogů jste se rozplýval nad nějakým katolickým knězem, kterak se obětoval mládeži a já nevím čemu ještě. dneska zástupce té samé církve viníte z pokrytectví a zabedněnosti.  nejsem teolog, abych s vámi polemizoval, jestli je lépe býti katolíkem, prostestantem, nebo ateistou. ale zdá se mi, že se poslední dobou pouštíte na hodně tekný led

0 0
možnosti

lubossula

13. 9. 2008 19:44
Re: ach jo pane Šulo

asi mate na mysli pana Liznu. Tehdy muj clanek byl reakce na vyznamenani bratru Masinu a o panu Liznovi jsem psal jako o cloveku, ktery k odporu ke komunismu nepotreboval zbrane ani mrtve. Ani slovem jsem nezminoval cirkvev ve ktere pusobi, ci polemiku o ni jako takove. Pana Liznu chapu jako stale jako cloveka s prikladnym moralnim a lidskym profilem, i kdyby byl muslimsky duchovni.

0 0
možnosti
L

lesicatko

12. 9. 2008 15:07
V čom je podstata

Nemôžem sa zbaviť dojmu, že sa tu rieši zástupný argument a ten hlavný argument, ktorý tu je sa nerieši.

Tým hlavným argumentom je, či sa zrovnoprávnením partnerstva   / homosexuálov / a manželstva  nezničia základné jemné štruktúry spoločnosti, či to nepovedie neskôr rovnakým mechanizmom  k legalizácii pedofilov a neskôr k morálnej relativizácii všetkého, na čom stojí dnešná spoločnosť. Nie je to nijak nepodložená obava, sociálne experimenty a la hippies nevyšli / idea komunitnej rodiny skrachovala / socialne experiment ktoré sa teraz robia hlavne v Škandinávii - defamiliarizácia rodiny / Esping - Andersen / síce prinášajú efekt vyššej pôrodnosti, otázne je, či tento masívny vstup štátu do rodiny nebude pre rodinu napokon deštrukčný.

A pozor - inú spoľahlivo odskúšanú formu výchovy detí ako rodinu nemáme, práve ústavná výchova sa ukázala ako fatálny omyl a dnes prakticky nenájdete človeka, ktorý by chcel deti vychovávať inak ako v rodine - ak je to čo len trocha možné. Nerozbime ju.

0 0
možnosti
K

kion1

12. 9. 2008 15:11
Re: V čom je podstata

Souhlasím.Právě proto by němělo mít RP, stejné postavení jako rodina!!!

Co se týče té morální relativizace, existuje na to krásné přísloví, které to plně vystihuje:

"Podej čertu prst, a vezme Ti celou ruku", nebo-"Čiň čertu dobře, a peklem se Ti odmění"

0 0
možnosti
JS

belgian chocolate

12. 9. 2008 13:49
co je vrchol optimismu?

když si dva buzeranti koupí kočárek

0 0
možnosti
L

Lilith+

12. 9. 2008 14:56
Re: co je vrchol optimismu?

Ano, ale JEN proto, že by kočárek mohl "vyjít z módy"... Je to jen otázka času...:-).

Nadto vám zcela uniká, že lesbičky a gayové již děti mají, vychovávají - a to zcela bez problémů, nebo snad znáte nějakou kauzu "špatných homosex.rodičů"? A to přesto, že jsou nepochybně pod daleko větším drobnohledem svého okolí...

De facto tento stav existuje, de iure je potřeba "doladit"...:-).

0 0
možnosti
D

DAranka

12. 9. 2008 13:42
to všichni

souhlas se standardní rodinou. když už dávat někomu výhody, tak těm funkčním rodinám, co mají a vzorně se starají o své děti, ne buznám, lesbám, a jiným vyžírkám.

0 0
možnosti
K

kion1

12. 9. 2008 13:43
Re: to všichni

R^[>-]

0 0
možnosti
B

bull.terrier.oracle@seznam.cz

12. 9. 2008 13:18
Je zde zásadní problém,

když budou všichni buzny, národ a celé lidstvo vymře. Spoléhat na to, že se různá přivandrovalá etnika, kde šu..á každý s každým, budou množit a nahradí původní obyvatele nelze, protože zase hrozí ekonomicko sociální kolaps. Podívejte se na západ od nás, tam k tomu spějí mílovými kroky. Takže když to musí být, ať mají buzny právo o informovanosti a právo dědit ale tím ať to končí. A naopak je potřeba podpořit standartní rodinu, která vychovává děti a živí tento stát ze svých daní. Rodiny, které naopak jen parazitují utlumovat. A hlavně NIKDY NETVRDIT, ŽE DVĚ BUZNY JSOU RODINA!

0 0
možnosti
K

kion1

12. 9. 2008 13:24
Re: Je zde zásadní problém,

:-)R^;-D

0 0
možnosti
S

SlusnyClovek

12. 9. 2008 13:01
Ještě že pan Šula neučí

Protože jestli by povídal dětem ty své rozumy, tak nechci vidět, co by z dětí vyrůstalo.

0 0
možnosti
S

Sampis

12. 9. 2008 13:04
Re: Ještě že pan Šula neučí

Slušní lidé?

0 0
možnosti
MS

Michal007

12. 9. 2008 12:55
Možná si toho autor nevšiml,

ale privilegiea v zákoně pro manželství nejsou kvůli sexuálnímu chování, ale kvůli instituci rodiny. I když je obojí propojeno. Přirozená rodina u hmx párů není, a proto není důvod je stavět na roveň rodině ani před zákonem.

0 0
možnosti
S

Sampis

12. 9. 2008 13:01
Re: Možná si toho autor nevšiml,

Co je tedy ta "přirozená rodina"?

0 0
možnosti
S

SlusnyClovek

12. 9. 2008 12:53
Pane Šulo, o buzerantech hezky psal pan prezident

a taky dr. Macek. Přitom to nepsali z nějakých církevních pozic, psali to jako konzervativně orientovaní lidé.

Podpora homosexuálů, to dělají s oblibou komunisti či socialisté. Stejně jako v Rusku po revoluci okamžitě legalizovali potraty, do té doby nelegální.

0 0
možnosti
S

sphagnum

12. 9. 2008 14:34
Re: Pane Šulo, o buzerantech hezky psal pan prezident

Důkaz, že to potraty a homosexuály podporují komunisté je ten, že to bylo za komunistů zakázaný, chápu to správně?

0 0
možnosti
VH-ZH

Velká hlava - znalec hnědočechů

12. 9. 2008 12:37
Tato úchylka je prudce infekční.

A co říkáte zdokumentovanému případu, kdy se dítě píchlo v parku o zahozenou injekční jehlu a stalo se z normálního dítěte dítě teplé.  

VV (Y) VV

0 0
možnosti
S

SlusnyClovek

12. 9. 2008 12:55
Re: Tato úchylka je prudce infekční.

Hnědočechů? Že mají jako hnědé údy od exkrementů?

Rozhodně bych ty lidi léči, co léčit "nejde", tak by zaručeně vyléčila kastrace.

0 0
možnosti
S

Sampis

12. 9. 2008 12:24
Dobrý článe,

takévé lehké poškádlení konzervaticů vždycky potěší, zvláště když nemají protiargumentů  ;-)

0 0
možnosti
A

Alex572

12. 9. 2008 12:27
Re: Dobrý článe,

Jsem konzervativec?

0 0
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2243x
Možná samorost. Možná snílek. Život stavím nad ideologie.