- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
přednost chodce před tramvají si prolobovala firma Eltodo
po prvních pár smrtelných úrazech chodců (a prvních zavřených řidičích tramvají) se začnou hromadně budouvat desítky/stovky nových SSZ (světelné signalizační zařízení) - každé stojí mnoho mil. Kč (a jejich "údržba" také není zadarmo)
takže ve výsledku zaplatíme z našich kapes desítky/stovky mil. Kč do kapes Eltoda a ještě to bude oslavováno jako služba chodcům - samozřejmě asi je všem jasné propojení jisté politické strany právě s touto firmou (to se táhne v Praze už mnoho let a obě strany na tom moc pěkně vydělávají - stačí se podívat na děsivé statistiky počtu SSZ v celodenním provozu v Praze! a to je dalších 200!!! SSZ v přípravné fázi, takže za chvilku neujedeme ani 100m bez semaforu
v Praze stále volíme stejné lidi a ani netušíme, co pak dělají s tou svěřenou mocí
Už z hlediska fyziky a matematiky je nesmyslem zákonná formulace o tom, že se řidič má k přechodu přibližovat takovou rychlostí, aby byl schopen v případně nutnosti zastavit. To znamená, že čím blíž řidič k přechodu bude musí jet pomaleji a těsně před ním musí vlastně zastavit, protože to je jediná rychlost jízdy, která zajistí brzdnou dráhu o délce 0 mm. Zkrátka zákon je plný absurdních paradoxů...
Takže to mám půl úvazku na DP, slibná kariéra na TSK a teď ještě baží po vedení expertní skupiny ministerstva švihlé jízdy. Teda co dneska lidi jsou schopni populisticky napsat jen proto, aby popostrčili svoji kariéru.
Zdar kolego :-), počkej jak budeš s prosíkem, žebrat o místečko, až nám to i na TSK zrušej :-). Půjdeme bravit přechody na oranžovo, protože se budou barvit dle ročních období a pak bude oranžová v módě. Taky ta krev se tam snadněji ztratí :-)
chodců před tramvají v exponovaných místech je technicky neproveditelná.
Prednost chodcu je cisty populismus. Zejmena ekologove by meli hlasat prednost aut, protoze kazde pribrzdeni kolony aut kvuli jednomu chodci (a za 10 vterin kvuli dalsimu chodci atd. do nekonecna) stoji nekolik litru nafty a benzinu, nemluve o opotrebeni ostatnich casti aut i vozovky. Cloveka zastaveni nic nestoji (zatnuti svalu). Priklad s tramvajemi to ukazuje v cele nahote.
a jeste ps: neni pravdou, ze chodci maji ve "vyspelem" svete prednost. Ve Finsku maji napr. prednost auta