Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

liliana

27. 3. 2008 22:03
Reklama

Reklama je navoňaná zdochlina. Rv

0 0
možnosti
S

silures

16. 3. 2008 3:08
zas takova hruza to neni :-)

No ja nevim, mi vadi tak akorat, kdyz v televizi behem filmu naskoci sestkrat reklama s delkou 10 minut, ale to neni takova hruza, aspon si muzu odskocit na zachod, pro neco k jidlu, atd... A nektere reklamy se mi docela libi, a obcas se i stane, ze diky reklame zjistim, ze existuje neco, co bych potrebovala :-) no, reklam na internetu si nevsimam, s temi vyskakujicimi se moc nesetkavam, a kdyz prijde neco do schranky, tak to hodim do krabice vedle schranek... a ma to prece jen pozitiva.. duchodci si maji co cist :-)

0 0
možnosti
AH

nyny.

21. 2. 2008 15:37
no taky s vámi nesouhlasím

reklama je právo každého obchodníka a každý člověk, který reklamu nerad se jí může velmi efektivně vyvarovat viz níže u ostatních přispěvatelů. Pokud mezi námi existují jedinci, kteří vybírají zboží podle reklamy a ne podle své potřeby, své chuti a svého názoru na kvalitu, pak je to výhradně jejich problém. Pokud mi něco chutná, je mi šumák, jestli na to je nebo není reklama a zkrátka si to koupím, podle ceny častěji nebo méně často. A vždycky vím, co jím, protože si to přečtu (tedy samozřejmě, pokud v obsahu něco není uvedeno, tak nevím,), odmítám kupovat náhražky. Nechci margarín, nechci máslo s margarínem, i když je úžasně roztíratelné, když chci prostě máslo, chci párky s masem a ne s náhražkami, jogurt a ne pochybnou sušinu apod. Na tom reklama nic nezmění. A koho ovlivní, ten by i bez reklamy kupoval cokoli, protože mu zkrátka na chuti nezáleží, ale má to nastaveno všechno jinak.Co mi vadí, je ale zadlužování a to, že neexistuje zákonem zakázané

0 0
možnosti
AH

nyny.

21. 2. 2008 15:40
Re: no taky s vámi nesouhlasím

zákonem zakázané praktiky u půjčování peněz, jako jsou smluvní pokuty a penále a úroky. To už totiž stejného blbečka, který si koupí níže vzpomínaný jogurt dobrá mám a max. si nepochutná, připraví i o existenci. Stejně jako podvodné prodeje zboží po bytech vedly po dlouhých letech k úpravám zákona, že pokud je koupeno mimo kamenný obchod, lze zboží do 14 dnů vrátit (odstoupit od smlouvy), tak by zákon neměl dovolit u jakýchkoli finančních transakcí typu půjčky dovolit jiný úrok než ČNB a zakázat jakékoli jiné sankce a poplatky. A reklamy na tyhlety darebáky jsou podle mne v kontextu důsledků opravdu škodlivé

0 0
možnosti

Hucul

21. 2. 2008 12:52
Kdyz jsem naposledy...

... podlehla reklame, slo o kliknuti na banner s nabidkou Happyfota, ze mi udelaji kalendar z mych fotek. Super napad rodicum k Vanocum dat kalendar s fotkami naseho chundelateho rodinneho mazlicka, ne? Tak jsem si stahla aplikaci, vyrobila v ni pekny kalendar, odeslala. Zaroven jsem Happy fotu napsala, ze jsem ochotna zaplatit trochu vice za to, ze mi to budou muset odeslat do Nemecka. Jejich reakce prisla asi po mesici a bylo mi receno, ze az kalendare prijdou z tisku, poresime to. A tak jsem cekala a cekala a rikala si, ze pul tisicovky za jeden kalendar neni tak moc, kdyz jde o darek rodicum. Nakonec jsem se nedockala. Kdyz se svatky blizily, zavolala jsem do Happy Fota. Tam mi jakasi blondynka (na webu ma fotku) velmi nevybirave sdelila, ze jsem asi uplne blba, kdyz si myslim, ze mi neco poslou do ciziny a na moji namitku, ze jeji spolupracovnice mi napsala neco jineho a ja bych rada, aby se mi tedy ozvala zpet az se poradi, mi rekla, ze do Nemecka tedy volat nehodla. Tak asi tak.

0 0
možnosti

Hucul

21. 2. 2008 13:00
Re: Kdyz jsem naposledy...

Jinak na televizi nekoukam, noviny nectu, bannery uspesne ignoruji. Jedina televizni reklama, ktera mne jeste za dob, kdy jsem na TV koukala o vikendech u rodicu, ovlivnila v nakupu, byla reklama na bujon, ve ktere vystupovaly srandovni slepice, ktere se snazily ruzne schovavat. Koupila jsem si par kostek bujonu a pak na ne cely rok koukala pri kazdem otevreni lednice. Ale pokazde jsem se usmala nebo primo rozchechtala, takze reklama mela spis positivni efekt.

Nedavno jsem postrehla, ze nam tady v Malmo chodi do schranky letaky. Ale krome toho, ze je musim vyklepat, abych s nimi nevyhodila dopis, si jich nemusim vsimat, proste je odkladam na stul v kuchyni a jeden spolubydlici je nejak spotrebovava. Papirovou postu zasadne odmitam, takze mi ji taky prijde asi 5 ks rocne.

0 0
možnosti

hanka

21. 2. 2008 12:46
hodně tendenční...

Nejsem objedktivní, pracuju v reklamě a marketingu. Každý má svobodu volby - na schránku si dám,  že reklamu nechci, televizi přepnu, v novinách přeskočím..., by spousta lidí byla bez práce. Kdo by se totiž o jejich výrobcích dozvěděl? Takže blábol. Bez reklamy, bez toho, že o své práci dám vědět, neprodám, tudíž nemusím vyrábět, zaměstnávat lidi... Princip je jiný - dobře udělaná a špatně udělaná reklama. Do té špatné zahrnuji i tu na nekvalitu. Ale znovu opakuji - ti, co nejvíc křičí něco o obtěžování, tu reklamu čtou nejvíc . Tak ať ji nečtou. To je jako s příslovím o panence v koutě, co ji možná najdou.  Spolehne se na to někdo, nebo dělá něco pro to, aby toho vhodného pro sebe našel? Takže, pane, dříve, než něco příště napíšete, přemýšlejte, jestli byste se bez informací (i ty totiž reklama přináší) dokázal rozhodnout, co si za svoje peníze koupíte. A znovu opakuji - jako v každém oboru jsou dobří a špatní. Svoboda je, že se můžu s dostatkem informací sám rozhodnout.

0 0
možnosti

Steve

21. 2. 2008 10:08
Jo chlapče to je byznys

a prozradím ti sldké tajemství, ty výrobky by určitě o třetinu levnější nebyly kdyby nebylo reklamy. To jen šikovný obchodík vezme část zisku a investuje ji do reklamy, aby byl ten zisk příště vyšší, stejně jako investuje do technologii, know-how, zaměstnanců atd. A je na každém jak ty investice rozdělí, ale nemysli si že by někdo nějak moc zlevňoval, když se to za současnou cenu pordává víc než dobře, jen by ty peníze tekly jinam.

0 0
možnosti
JK

kubas_carreras

21. 2. 2008 8:51
.

Dobrý článek a karma. Možná Vám prominu, jak jste mě nakrknul tím sebevědomým příspěvkem o globálním oteplování...

0 0
možnosti
C

Cody666

20. 2. 2008 23:31
Proto místo TV použávám internet

protože na něm žádná reklama neníR^

0 0
možnosti

pajda

20. 2. 2008 23:44
Re: Proto místo TV použávám internet

ha ha ha.

0 0
možnosti

martin

20. 2. 2008 22:43
sorry, ale tak trochu blábol

Žijeme ve svobodné společnosti. A v takové společnosti má každý, kdo něco vyrábí, právo upozornit druhé na to, co vyrábí. To je reklama. Mám pro vás každé ráno čerstvé rohlíky. Přispějte na nemocné leukémií, v nemocnicích je nedostatek přístrojů. Do kin přichází film o upírech, u kterého vám bude stydnout krev v žilách. LCD televizory značky XY můžete mít za poloviční ceny. A tak dál. Co je kurnik špatného na tom, že miliony lidí se potřebují uživit svým byznysem a k tomu nutně potřebují, aby je jejich výrobky prodaly? Že jinak by zkrachovali? A nebo úplně jinak - když je reklama tak hrozně špatná, proč se jí věnovali třeba i takoví umělci jako Lynch, Fellini, Mucha, Warhol, Ridley Scott, Hemingway nebo Lotrec? A nebo ještě jinak - to šmahem zrušíme všechna komerční média, od televize, přes tisk a časopisy až po vrcholový sport a olympiádu, protože bez reklamy by v dnešní době prostě nemohly existovat? Mimochodem, mladíku - opravdu nemáte na sobě ani doma žádné "značkové" zboží? :-)

0 0
možnosti

iva

20. 2. 2008 22:51
Re: sorry, ale tak trochu blábol

Ne každý si umí svobodně vybrat. Byla jsem svědkem, kdy u regálu s jogurty stála žena s malými dětmi, svojí maminkou (babičkou oněch dětí) a rozhodovali se, jaký jogurt koupit. Já neomylně sáhlá po smetanovém jogurtu od regionálního výrobce, protože to je JOGURT. Ony po dlouhé úvaze zakoupily jogurt Dobrá máma. Ten bych předložila zřejmě slepicím. To není jogurt, ale škrob rozmíchaný v trochu mléce a vše přislazeno. Stačí si přečíst složení. Ale ony si přece nebudou kupovat ten obyč jogurt, co si bere ta ženská, protože ten nebyl v televizi, tak určitě nebude tak kvalitní, jako Dobrá máma a podobné jiné sra....čky.!

0 0
možnosti

das

20. 2. 2008 22:40
hmm

troufa si rict ze reklama nema s kvalitou zivota nic spolecnyho. pokud vam radi v radiu tak radio neposlouchejte ja ho neposloucham a jsem happy. na internetu me taky neotravuje protoze jsem ji zablokoval, cili reklama nema sanci. no a v televizi, s tou nic neudelate to je pravda. ale zase mate moznost na televizi nekoukat nebo kdyz ji zacnout davat prepnout jinam. neni nic jednodussiho.

0 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2899x
Autor narozen v roce 1987, absolovent Přírodovědecké fakulty UK v Praze, obor učitelství geografie.
Po dosažení titulu Mgr. v září 2011 nyní pracuje ve vzdělávací agentuře.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy