- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Můj tatínek to řeší tak, že předem deklaruje strategii silného odporu, kdyby byl náhodou poslán nakupovat něco takového, jako jsou potraviny. TAkže zatímco maminka vybere kuře, tatínek obhlídne železářství nebo elektro, a oba si tuto specializaci nemohou vynachválit.
Tak tak přemýšlím, jak si konkurence zjišťuje ceny u svých konkurentů... neposílá tam třeba pány co telefonují a předstírají že nakupují... a někdo to na druhý straně háže do počítače a upavuje ceny vlastní?
Vždyť v dnešní době, kdy sespotřebitel orientuje hlavně podle ceny (což je děsný ale pravda), je právě tahle informace k nezaplacení....
byl manzel sam v Tescu, prijel cely splaveny po 3 hodinach, od tedka uz vzdycky spolu.
Když mají dobře nastavenu dělbu práce a každý je kvalitně specializován na část péče o společné záležitosti, mohou mít docela príma život.
... znám to osobně - občas v podobné situaci (a ve chvílích bezradnosti) volám o pomoc také. Ještě že tu manželku mám
no a co ? Já ty značky taky neocením tak se radši zeptám
já jsem takhle stál s mobilem u ucha u regálu s vložkama. myslím, že to pro ostatní taky muselo být k popukání