Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jirkan01

3. 7. 2008 9:28
Mě to baví

Jelikož žiju v poměrně velkém městě (Praha), podobných pokusů zažiju cca 1 -2 za den. Když mě prodávající nezaujme, jdu dál. Když je to hezká holka, poslechnu si ty plky a až pak jdu dál. Je fakt, že v případě B jsou občas naštvaní a zlobí se, že když už to znám, proč je zdržuju. Ale já se nevnucuju, jen když zrovna mám čas, můžu se bavit.

0 0
možnosti
RB

erben3

2. 7. 2008 10:41
.

Jasně, karma :-) Moje metoda je následující: Na ulici okamžitě a razantně řeknu že nemám zájem nebo čas na kraviny, v telefonu, pokud nemám náladu, posílám rovnou do pr*ele (slušně), pokud je dotyčný vtěrka neoblomný, tak i neslušně. Pokud mám náladu dobrou, tak mu řeknu něco ve smyslu: "Chápu, že musíte sehnat nové ovečky, že vás to živí, nicméně váš produkt/služba je nevýhodný/drahý/nekvalitní...atd." Zkušenost je taková, že ten člověk na druhé straně dráttu je v 90 % případů zaskočen, protože to nečeká. Pak se s ním slušně rozloučím a zavěsím :-) Nikdo mi dosud nevnutil žádný svůj produkt či službu.

0 0
možnosti
MR

Martina 77

2. 7. 2008 9:41
(2)Česká spořitelna: „mohu vám nabídnout náš výhodný Osobní

ale že ten osobní nás vyjde mnohem levněji a vlastně tam budeme mít CC zdarma a nikoliv za 400 Kč jako dosud. Na to jsem odpověděla, že poplatky za osobní účet znám, stejně jako vím, kolik přesně za co platím nyní a že změnu nechci. A co se týče poplatku za CC, tak ten mi bude výměnou za nasbírané body vrácen (Bonus program). Na to se paní jedovatě usmála a řekla, že tato možnost se od 1.7.2008 ruší a vrácení poplatku za CC už nebude možné. A znovu se do mě pustila už vehementněji, že musím změnit na Osobní účet. Já na to, že nechci, ona zase, že to je super výhodné – to už jí úsměv zmizel za tváře. A nakonec vztekle „třískla“ papíry o stůl – no tak  když nechcete, tak tedy ne…. No po opuštění pobočky jsem skutečně měla ještě celý večer hodně nepříjemný pocit.:-(

0 0
možnosti
MR

Martina 77

2. 7. 2008 9:40
Česká spořitelna: „mohu vám nabídnout náš výhodný Osobní úče

S tím „vnucováním“ máte naprostou pravdu, i s tím, že ten, kdo nabízí, je připraven a my nikoliv. Stalo se na naší pobočce České spořitelny, kam jsme si manželem jeli vyzvednout naše prodloužené CC – starým právě skončila planost. Zpočátku velice korektní a zdvořilá paní u přepážky mi nejdříve dala k podpisu CC, já podepsala, spokojeně jsem si ji prohlížela i z druhé strany a zjistila jsem, že mi milá paní dala k podpisu kartu, která byla určena manželovi. (Takže měl smůlu, kartu nedostal, musel čekat 10 dní, jít si pro doporučený dopis na Českou poštu, vystát frontu a vyzvednout si PIN, pak jet znovu přes celé město na pobočku a vyzvednout si novou kartu – ale to jen na okraj) Nijak jsme paní nenadávali, měla sice dát pozor, komu co předává, ale stát se to může. No a když jsem si převzala a podepsala tentokrát už opravdu mou kartu, tak se do mě paní zprvu mile pustila, že tedy teď bychom měli změnit ještě ten účet, že máme krajně nevýhodný „výhodný program“...

0 0
možnosti
DK

Dagiss

2. 7. 2008 9:22
Bezva článek

Taky přidám svou zkušenost-neustále a hlavně skoro denně mne telefonicky otravoval zástupce nejmenovaného tel.operátora,aby mi nabídnul opravdu skvělý a výhodný paušál ,protože já již 9 let používám pouze předplacenou kartu. I když jsem jej několikrát poslala do "zatáčky",stejně další den volal znova a znova,až jsem to vyřešila jinak.Jelikož volal ze stále stejného čísla,dala jsem si na mobilu blok na jeho číslo a byl klid. Ale jen chvíli,pak mě začala obtěžovat snad kolegyně. Od té doby,jakmile slyším,že mi chtějí nabídnout supetr paušální službu,zavěšuji tlf a další už neberu. Co se týká oslovování na ulici,nemám slov. Kdybyste jim podkopli nohy,stejně vstanou a zase budou opruzovat.

0 0
možnosti
RB

erben3

2. 7. 2008 10:43
Re: Bezva článek

;-D No - moje databáze blokovaných čísel je poměrně rozsáhlá.

0 0
možnosti
F

feeona

2. 7. 2008 8:43
detinske

tenhle zpusob prodeje se mi vrcholne prici, ale neni nic snazsiho nez odmitnout. slibit schuzku a pak na ni neprijit nebo plytvat casem na obou stranach a pak sdelit falesne osobni udaje - to je jednoduse detinske. Rv

0 0
možnosti
RP

radim36

2. 7. 2008 7:19
jen způsob prodeje

Není to prostě nic jiného než způsob prodeje. Prodávat se tak dá téměř cokoliv. Využívá se to na ostře konkurenčním trhu, kde ještě není typem tohoto produktu ten trh zaplněný a jednotlivé firmy spěchají na to, aby z té nezaplněné části urvaly pro sebe co nejvíc, dokud ještě existují nějací potencionální zákazníci, co ten produkt nemají. Může to fungovat taky jako agresívní způsob konkurence formou prodeje, kdy se počítá a tím, že potencionální zákazníci jsou prodejcem přesvědčeni k tomu, aby vypověděli konkurenční službu, aby mohli zakoupit tu správnou "nejvýhodnější" .  Na už zaplněném trhu, hlavně pokud firma nemilosrdně tlačí na prodejce formou žebříčků  prodejních výsledků, tento způsob prodeje silně snižuje reputaci prodejců i firmy. Typické to je například v oblasti  životního pojištění, kde každý trochu ovlivnitelný klient už nejméně dvě životní pojištění uzavřel a potom zrušil na "radu" nějakého jiného prodejce. 

0 0
možnosti
P

pasingr

2. 7. 2008 0:37
Jste trochu mimo

varovat čtenáře na internetu, tedy relativně schopné a svéprávné.

Není pravda Vaše tvrzení, že prodejce má výhodu. Je v těžké nevýhodě, protože já jeho triky také znám a hlavně v okamžiku kdy mne to přestane bavit ho požádám o vizitku, že si na webu jeho nabídku prostuduji a odcházím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2899x
Autor narozen v roce 1987, absolovent Přírodovědecké fakulty UK v Praze, obor učitelství geografie.
Po dosažení titulu Mgr. v září 2011 nyní pracuje ve vzdělávací agentuře.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy