Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

petrph

18. 9. 2009 12:12
pořád se ptejme co řešíme

a asi se vláda ptá blbě. Jestliže se nyní prodává automobilů dost (díky šrotovnému v ostatních státech a zájmu nakupujících), rozhodně nebyl důvod zavádět šrotovné. Pokud se tak děje, asi měli někoho zavřít. I když, jak nám nedávno předvedli naši politici, vše je možné, takže když si odhlasují, že bude šrotovné na pivo nebo rum, tak nám do toho nic...

To další už je polemika- zdali když má  někdo auto staré 10 let, tak jestli si má koupit nové auto za pár let, nebo hned a v čem je rozdíl. Ona odpověď taky je, že si nové auto nekoupí stejně, poněvadž těch 300 000 za to nedá. A že si koupí za se jen o pár let novější ojetinu, nejlíp dovezenou z Německa...

0 0
možnosti
LL

luko5

17. 9. 2009 20:30
Soudruhu Strejčku

Kdyby ostatní země nezavedly šrotovné, škodovka by nepochybně problémy měla!!To je jená věc a druhá, je to nefér vůči zemím, které šrotovné zavedly a které tím mimo jiné pomohly i českému průmyslu!! Tak tady nevalte lidem šrouby do hlavy!!

0 0
možnosti
G

garumna

17. 9. 2009 22:32
Re: Soudruhu Strejčku

No, soudruhu luko5,a o skupinové hlouposti jste už slyšel? :-)

0 0
možnosti
O

oslik

17. 9. 2009 18:45
Protože mají gule

Bohužel ne tam, kde mají být, ale v hlavě místo mozku...

0 0
možnosti
PJ

petra2605

17. 9. 2009 18:38
šrotovné je přece investice do budoucnosti

do budoucnosti vzdálené hraničící s nekonečnem s pravděpodobností návratnosti blížící se k nule...ale pořád je to investice do budoucnosti...

0 0
možnosti
M

Majklova_proxy

17. 9. 2009 18:55
Re: šrotovné je přece investice do budoucnosti

Investice? Myslis ze strany statu, ktery bude nasledne muset sanovat tim vetsi pripad prodeje i DPH, nebo ze strany zakaznika, ktery sesrotuje funkcni auto, aby mu to nove (ktere vlastne ani nepotrebuje) kleslo na cene o 20% hodinu pote, co dostane klicky?

0 0
možnosti