- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a asi se vláda ptá blbě. Jestliže se nyní prodává automobilů dost (díky šrotovnému v ostatních státech a zájmu nakupujících), rozhodně nebyl důvod zavádět šrotovné. Pokud se tak děje, asi měli někoho zavřít. I když, jak nám nedávno předvedli naši politici, vše je možné, takže když si odhlasují, že bude šrotovné na pivo nebo rum, tak nám do toho nic...
To další už je polemika- zdali když má někdo auto staré 10 let, tak jestli si má koupit nové auto za pár let, nebo hned a v čem je rozdíl. Ona odpověď taky je, že si nové auto nekoupí stejně, poněvadž těch 300 000 za to nedá. A že si koupí za se jen o pár let novější ojetinu, nejlíp dovezenou z Německa...
Kdyby ostatní země nezavedly šrotovné, škodovka by nepochybně problémy mělaTo je jená věc a druhá, je to nefér vůči zemím, které šrotovné zavedly a které tím mimo jiné pomohly i českému průmyslu Tak tady nevalte lidem šrouby do hlavy
No, soudruhu luko5,a o skupinové hlouposti jste už slyšel?
tak ho chtějí zavřít: http://zpravy.idnes.cz/sefa-autobazaru-ktery-okradl-zakazniky-o-16-milionu-korun-policie-zatkla-v-baru-19c-/krimi.asp?c=A090917_190643_krimi_pei
Bohužel ne tam, kde mají být, ale v hlavě místo mozku...
do budoucnosti vzdálené hraničící s nekonečnem s pravděpodobností návratnosti blížící se k nule...ale pořád je to investice do budoucnosti...
Investice? Myslis ze strany statu, ktery bude nasledne muset sanovat tim vetsi pripad prodeje i DPH, nebo ze strany zakaznika, ktery sesrotuje funkcni auto, aby mu to nove (ktere vlastne ani nepotrebuje) kleslo na cene o 20% hodinu pote, co dostane klicky?