Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SK

smycka

27. 10. 2009 9:02
Je to tak

Plně souhlasím s panem Streitem.Všichni lidé jsou úplatní,ovšem každý má jiné oči a očekává jinou hromádku peněz.Denodenně to vidíme u našich poslanců,soudců a státních zaměstnanců.O tomto problému jsem psal před panem Klausem do novin,ovšem redaktoři to nepustili do světa.   Pana Klause vůbec nemusím,jelikož od svého vstupu do politiky  nadělal v čele ODS tolik kiksů,za které bych ho hnal k zodpovědnosti.Ovšem s nepodepsáním Lisabonské smlouvy souhlasím,jen si nejsem jistý,zdali mu nějaký novinář neposlal můj článek emailem domů,což bych od něho klidně očekával.  Lisabonskou smlouvu nemají prostudovanou ani soudci,ani naši politici,jsou to jenom vyjímky.Aby se jednou nestalo,že naše pohraničí bude vráceno sudetským Němcům,musíme říct ne Lisabonské smlouvě a aby jsme byli volní,též řikám ne EU.

0 0
možnosti
AH

alex hart

6. 11. 2009 16:46
Re: Ne, není to tak -1-

Takhle přeci otázka vůbec nestojí. Aby naše pohraničí nepadlo do rukou Němcům, nesmíme se chovat jako stádo hovad, tj.

1) mít včas v přístupových dohodách do EU a ještě před tím dojednáno, že Mnichoská dohoda je neplatná od samého prvopočátku, 2) že stran odsunu Němců z ČSR platí Postupimské dohody a Benešovy dekrety (jiné jeho dekrety samozřejmě už ne), a za 3) že Česko ani Německo vůči sobě nemají už žádné vzájemné nároky stran války a poválečného odsunu. A kromě toho se nesmíme stále tak šíleně zadlužovat, protože jinak to tady stejně za pár let úplně všechno připadne Němcům, a ne jen to pohraničí. Ono je prostě potřeba vidět věci, tak jak opravdu jsou!!!

.

0 0
možnosti
OZ

ovoce.zelenina

26. 10. 2009 16:15
Nejlépe

je historii abstrahovat takto:: Německo chtělo zabránit roztahování ruského komunizmu v Evropě, důkaz velmi markantní dal Stalin ve válce proti ubohému Finsku--- Německo chtělo vyhubit Židy--- Američtí pokrevní bratři začali mohutně podporovat Rusy-- Německo bez vojáků a nafty a kovů válku prohrálo-- a vítězný ruský samovládce Stalin zabral půl Evropy. Beneš splnil Stalinem zadaný úkol a bez soudů vyhnal 3 miliony českých občanů- německé národnosti. Bez nároků na nic. Černé svědomí bolševiků a nevzdělanců dnes straší ve dne-noci tu hrůzu, kdyby měli vracet ukradené. To ukradené však většinou neexistuje-- zarostlo travou a pýrem, rozsypalo se, jen 3 kamenné schodky do dřevěnice překážejí v terénu. Němci podali ruku na usmířenou-- bolševici a nevzdělanci kují pikle dál.

0 0
možnosti
SK

smycka

27. 10. 2009 9:05
Re: Nejlépe

OVOCE Z LENINA,kecáte!!!

0 0
možnosti
OZ

ovoce.zelenina

25. 10. 2009 22:27
Jenomže

po tzv vítězné válce se Stalin zachoval jako diktátor, nesoucí milion nespravedlností, zabral půl Evropy a souvislese staral o další výboje. Jen co vytrpěly pobaltské republiky. 14 dnů po válce s Japonskem zabral Kurily. Zatímco USA oslabená náklady na válku, na všemožnou materiální podporu Ruska, uskutečnila Marshalův plán, který postavil Evropu na nohy. A co Stalin?? Zavedl krvavou totalitu ve všech dobytých zemích-- nic víc. Vyhnat 3 miliony starců, matek s dětmi ((nad 16 let byli všichni muži na frontách!!!))--- bez soudu a bez milosti-- to je opravdu čertovo dílo. A nechat většinu měst a vesnic-- před tím kvetoucích, rozpadnout, event sloužit za cíle ostrých střeleb děl a tanků-- to je barbarství.

0 0
možnosti
I

IoannesBaptist

25. 10. 2009 20:48
Benešovy dekrety

odporují a vždy odporovaly právu, ať se na ně díváme z jakékoli strany. Protiprávnost ovšem nic nevypovídá o jejich užitečnosti pro tu či onu skupinu lidí.

0 0
možnosti
P

Petr_1

25. 10. 2009 9:08
jednoduchá otázka

Co je špatného na tom, že by se vrátilo to, co bylo ukradeno?

0 0
možnosti
P

PeGa01

25. 10. 2009 9:56
Re: jednoduchá otázka

supr... a jak daleko půjdem? Rok 1945? 1938? 1620? No a když už mluvíme o ukradeném majetku. Sudečtí němci byli odškodněni Spolkovou vládou Německa. A my jsme zato nedostali žádné válečné reparace. Takže je vše OK. Co není OK je vlastizrada některých obyvatel pohraničí, kteří se spolčili s cizí mocí aby rozbili demokratický stát a nebyli dosud potrestáni.

0 0
možnosti
KT

Ježikača

24. 10. 2009 21:41
a mně se líbí,

že skoro nikdo z mých známých nechce LS a když, tak proto, abychom jako stát nevypadali před Evropou "trapně", že jsme to zase nepochopili, ale všichni si myslí, že "oni" to stejně odhlasují. oni všichni, ti jiní, než já... sakra. ale já to chápu, jsme zvyklí nechat mocné (zde tedy síly přející si jednotný právní prostor) dělat si svou politiku a my, Češi, si budeme žít svůj praktický život, jak to jen půjde nejlépe. není to myšlení "čecháčka", je to myšlení člověka žijícího v kolonii. středoevrepský prostor kolonií je. když si začneme myslet něco o velkém vlastenectví a hodláme pomoci velmocem řídit svět, přije Bílá hora, Mnichov, nebo rok 69. přestaňte se proboha obviňovat. Češi jsou praktičtí a logičtí. tím pádem v kontextu místa a velikosti nemohou být ani čítankově stateční, bohužel často ani příliš charakterní. pokud chtějí přežít. a zatím přežili všechno.

0 0
možnosti
P

pingpong

24. 10. 2009 14:58
Stručně, jasně, výstižně. Karma.

0 0
možnosti
MP

Muf Puf

24. 10. 2009 13:08
Chytolíni!

Zvopákněte si dějepis ZŠ a dozvíte se, co to jsou tzv.Benešovy dekrety a potom plácejte něco revizích nebo jejich platnosti a případných revizích! Jakákoliv jejich revize by se rovnala revizi výsledku konce 2.sv.války a to přísluší pouze vítezi! Takže šup, šup zpátky na základu a učit se, učit se, ......! Právníci!;-)

0 0
možnosti
P9

POT 90

24. 10. 2009 13:44
Re: Chytolíni!

Jste hodně natvrdlý. Samozřejmě, že je snaha tady revidovat výsledky nejen 2., ale i 1. světové války. Němci už nechtějí být na straně poražených. Až se spojí s částí vítězných států s superstátu EU, budou výsledky revidovány.

Autor o tom psal třeba zde: http://streit.blog.idnes.cz/c/107190/Retroaktivni-Schwarzenberg.html

0 0
možnosti
AF

Alena1.

22. 10. 2009 11:09
sice se tak trochu stydím......

protože by člověk měl diskutovat sám a "nezneužívat" cizí názory, ale poté, co si přečtete toto, je každá další diskuze naprosto zbytečná:

http://lukasmacek.blog.idnes.cz/c/107161/Klausovy-zaruky.html

0 0
možnosti
P9

POT 90

22. 10. 2009 11:47
Re: sice se tak trochu stydím......

Styďte se hodně. Pan Macek aspoň ví, proč ty sr@čky šíří. Žije si ve Francii a tak koho chleba jí, toho píseň zpívá.

0 0
možnosti
SH

Sir Humphrey

21. 10. 2009 20:03
5alfa - kde jsi, sketo?

0 0
možnosti
JN

5alfa

21. 10. 2009 20:33
Re: 5alfa - kde jsi, sketo?

Tady všude jsem.

Stále čekám na to, až se vymáčneš naprosto jasně a zřetejně o jaký Žďár jde a jsem ochoten si plácnout, pokud to je nad Sázavou a nikolivěk "Nad Hronom" a nebo někde jinde v Asii...  :-P

0 0
možnosti