- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pane Streit, jste pro mě trochu rozporuplný člověk, ale nechť. Váš článek je sice zajímavý, ale já třeba proti tzv. "šrotovnému" v zásadě nic nemám. Pokud by tento příspěvek za likvidaci přestárlého auta byl rozumně pojat, byla nastavena jasná pravidla, nemám nic proti tomu. A jaká výše příspěvku by byla v našich podmínkách, to je věc další. Mě ale třeba vadilo a vadí zavedení tzv. "ekologické daně"-poplatku při koupi staršího vozidla. To je nespravedlivý systém vytahování desetitisícových částek od méně majetných kupců (soc.případy, studenti,apod.). Současně je to zjevná diskriminace majitelů starších aut, kdy tato auta, mnohdy ve výborné tech.stavu, se stávají téměř nebo úplně neprodejnými. Původní majitel tak může být poškozen.
.....Příklad : budu mít starší škodovku, chce si ji koupit kamarád, který staví a potřebuje levné spolehlivé auto na odvoz materiálu, řemeslníků, apod. Když koupí, řekněme jen za 10 tis., tak musí státu zaplatit dalších 10 tis.Kč navíc!? Za co a proč? Pokládám za nehoráznost, když stát komplikuje a maří prodej mého majetku (zde auto), na kterém již stát vydělal. Současně stát znevýhodňuje a diskriminuje i mého kupce, kterému se tak v tomto případě zvedne kupní cena o rovných 100 %!!!! Co řeknete k tomuto, pane Streit? Díky za odpověď.
Jestli v tomhle vláda automobilové lobby ustoupí, tak mě pěkně namíchne. A obávám se, že ustoupí.
jsi voľako zmetený!!Říman je pravicovej politik?A s které strany je ,když je pravicovej prosím?
A v podmínkách ČR ještě chtějí vládci zamaskovat korupci a zločinné jednání s cílem osobního obohacení. Vymýšlení zástupných problémů k zastření problémů, až po vyvolání světové hospodářské krize dokládá zločinnost politických systémů celosvětového rozsahu. Ohrožení lidstva při rozvoji IT a globálních trhů surovin, potravin a strategických komodit,vyžaduje otevřený a odpovědný přístup vládců! Tomu se tak bohužel neděje, protekcionismus a jiné skryté formy zvýhodňování, jsou dnes zcela běžné. Jak ztohoven?
Stačí se podívat, kdo u nás jezdí těma 25 let starýma stodvacítkama. Ty lidi v nich nejezdí proto, že by to auto tak milovali (i když i tací fandové se najdou, ale to jsou jen výjimky), ale proto, že na lepší auto prostě nemají. Taková služná stará škodovka v pojízdném stavu se dá pořídit do 5000 (i kdyý zelený Bursík s ekologickou daní těmto lidem dal pořádnou ránu). Kdyby si mohli dovolit více, tak by si koupili lepší ojetinu. Jen totální hlupák si může myslet, že při příslibu 25.000 tito lidé okamžitě a bez problému ze svých úspor vypláznou dalších minimálně 200.000 na nové auto.
Římana jsem považoval ze posledního pravicového politika ve vládě. Tímto debaklem se zařadil ke svým kolegům do Národní fronty. A už i Říman tak bohužel spolu se zbytkem ODS, KDU-ČSL a KSČM svorně ruku v ruce pod praporem revoluce.
...jsem zvedav na konkretni podminky. Totiz, aby tahle "velkorysost" ceskeho statu neskoncila v kapsach automobilek zahranicnich, jak by se mohlo velmi lehce stat v pripade navrhu bezmozka Paroubka..
mi tam vadí to "přižívíme se na němčourech"; a jinak by bylo možné stejně rozhodně napadnout topolánkův nápad s tím, že nám (jsem OSVČ) vrátí daně z roku 2007; taky pěkná kravina, byť pro mě příjemná, slíbil jsem na léto doma Řecko, měl bych vystaráno; ale jinak proč nám jo a pošťákům ne....
Mě připadá, že Říman kapituloval. Ovšem jeho kapitalizaci omlouvá několik důvodů, např. české předsednictví EU, zpomalení průmyslové výroby, mediální tlaky, .... Tedy, omluvit ho mohu, ale také s ním nesouhlasím.