- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Souhlas S jednou výhradou - vždy mám doma zásobu zhruba 10 lahváčů. Ne kvůli sobě, ale kvůli případné návštěvě. Není nic horšího, než když je chuť ještě na jedno a zásobárna zeje prázdnotou. Být dobře zásoben neznamená, že to člověk musí vychlemtat. Moje teta, jež sdílela společnou domácnost se svým zetěm-alkoholikem, nikdy nevěřila svým očím, když viděla můj plný bar. U nich se tam "třepala" jedna láhev levné vodky, která většinou nevydržela do druhého dne. Vždycky tvrdila: "Na tom tvém baru je vidět, že nepiješ".
Já mám na mysli jen pivo (nic jiného alkoholického nepiji) a nakupuji dle svých zkušeností. Vždy si koupím méně, a když lahváč chybí, tak si ještě jednou doběhnu do blízkého Penny marketu. Alespoň se 2x proběhnu.
Tak pivo i vino vdeci slunci za svuj vznik a reklamni agentury toho dokazi vyuzit. Dokonce i vedci a lekari pisi neustale o jejich blahodarnych ucincich.
Lihovarnici asi nemaji penize na poradnou reklamu, takze se lze naopak docist o skodlivych ucincich toho vysokoprocentniho.
A potesila mne ta fotka mazu ze svinan. Ac to pivo prikrmuji cimsi, co by neproslo nemeckym Reinheitsgebot, chutna vyborne.