- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V něčem nejspíš máte pravdu, ale mně osobně bude milejší marketing Klausův než Babišův.
Trikolóra? Trik? Možná. Pro mne mu chybí kouzlo. Vtip. Asi to bude věkem. Už pro mne nejsou večerníčky. Pohádkové divánky. To byli jiní bratři v triku. V pořadech pro děti bývalo méně křiku. "Pane, pojďte si hrát". Už asi ne. Hry příliš vypečené i pro Evy a Adámky.
Osobně to ani nepovažuji za dobře vedený politický marketing. Spíše je to jen další pokus využít omšelé triky na oblbnutí voličů. (Například heslo pro-brexitářů z kampaně před britským referendem: "I want my country back" atd.)
A o tom "vlastenectví" silně pochybuji. Zdá se mi, že to vůbec není české vlastenectví, ale mnohem pravděpodobněji se jedná o loajalitu vůči jiné zemi a jejím mocenským zájmům.