- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V ideální situaci to jde - stejně dlouhá auta a ohleduplní řidiči, pokud však vpravo jedou kamiony a vlevo pár machrů, kterých se před jeden kamion nasáčkuje pět, a nebo jeden "z principu" v pravém nepustí toho zleva do zipu, je celá teorie někde.
Ano, jde o machry mezi námi. (Mnohem chytřejší než voda.) Na délce auta a levém/pravém pruhu nezáleží - zipujeme až u zúžení a v zaplněných pruzích auta vedle sebe vidíme celou cestu k němu - tedy i jak má být dlouhá mezera. Když nás bude hodně, co nezastavujeme a držíme rozestup, třeba u našeho zúžení právě žádný machr nebude :). Myslím, že vánoční čas a zácpy u Humpolce jsou dobrá příležitost k zamyšlení. Příklady táhnou. (Já se opravdu snažím nezastavit a rozestup je dobrý i kvůli bezpečnosti.)