- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Herci a známé osobnosti v reklamě
Marek Vašut nás nyní přesvědčuje o kvalitách jistých cizích vín ( dříve to byla káva), bělovlasý Jaromír Hanzlík jede na kole a leze na komín jako za mlada v Postřižinách, aby nás dokázal kvalitu nejmenovaného výrobku na výživu kloubů. Stejný výrobek propagoval podbízivě i Miroslav Donutil nebo herec Petr Kostka.
Když podobný výrobek propaguje Roman Šebrle, tak to má souvislost se sportem přetíženými klouby. Ale především je to pro ně velmi slušný příjem za reklamní vystoupení. I Karel Gott propagoval určitý druh čaje v televizním šotu, který se tvářil, že není reklamou. Ostatně každý z nás zákazníků zaplatí v ceně výrobku i tu reklamu, kterou nedobrovolně konzumujeme. ( i fondy nám reklamu započtou )
Stížnosti televizních diváků
Po stížnostech televizních diváků na umělé zesílení zvuku při televizních reklamách se tímto problémem musela zabývat Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. Televizní a rozhlasové stanice mají být pokutovány za podobné zásahy do hlasitosti reklam, ale nikdo blíže neurčil o jakou hranici hlasitosti se jedná ( v decibelech nebo procentech zesílení ).
Prosadí někdo z poslanců snížení televizních koncesionářských poplatků ?
Domnívám se, že nejlepší pokutou by bylo snížení koncesionářských poplatků za televizní přijímače. Protože díky reklamám dochází k "poškozování" kvality vysílaných pořadů. Jaký je váš názor ?
Další články autora |
Tehovská, Praha 10 - Strašnice
12 000 Kč/měsíc