- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud není v jakémkoliv sdělení o průzkumu veřejného mínění uvedeno znění otázky či otázek, oblast prováděného průzkumu a počet respondentů, pak jde o hodnoty na úrovni toaletního papíru.
Oni i ti respondenti jdou celkem vhodně vybrat a navíc se dá ještě celý průzkum zkreslit dle požadavků zadavatele, aby dostal to, za co si zaplatil.
se na celou tu taškařici vykašlat, že aNO.
Což si myslím, že je v této době asi nejlepší řešení a nebudu ani rozebírat proč.
Paní Bobošíková dostala spásnou myšlenku spojit své síly s producentem Petrem Hannigem (spíš tedy obráceně- p.Hannig), který mimo jiné již před revolucí byl vynikající manažer a "vymyslel" Lucii Bílou, Víťu Vávru, Jakuba Smolíka, Petru Černockou a další a další díky svému neochvějnému "čuchu" co si žádá a chce slyšet konzument. Inu, jako předseda Strany zdravého rozumu se s ní spojil (aby si taky pomohl), vytušil její (Bobo) potenciál a vymyslel jí kampaň, spoty, články, co má říkat a vše, kvůli čemu Bobo stoupá, ať se Vám to líbí, či ne! Za vším je vždy menežink, však taky madam Bobo je spokojená s Hannigem a diví se, že si ho ještě nikdo nevšiml. Kdyby měla ČSSD Hanniga a ne hlupáka Tvrdíka, taky by to bylo jinak. Takže asi tak...