- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Naši zákonodárci schválí 869. novelu Zákona o provozu na pozemních komunikacích, ve kterém bude uvedeno, že při technických prohlídkách bude kontrolována kompletnost počtu kol u vozidel a zavedou žlutou osmiúhelníkovou nálepku na SPZ, která bude při silničních kontrolách na prvý pohled signalizovat zaplacení spotřební daně ve výši 100% ceny technické kontroly. Povinná výměna SPZ za nový vzor, na který bude možné nálepku lepit bude provedena do konce roku 2011.
študent. v jeho kletech jsem už dávno věděl, že auta nejezděj jen tak samy od sebe, televize bez elektřiny nejde a samo se nic neudělá
takto autor nefilozofuje, když jede na školní výlet s autobusem jedné místní firmy, která má místo oken překližku....
Autor článku píše hlouposti. Ale za předpokladu, že přijmu jeho text, mám pár dotazů.
Máte policejní záznam o zjištěných závadách? Které světlo nesvítilo? Nejednalo se náhodou o vnitřní osvětlení?Jak víte, že se autobusu viklaly další tři kola? Jak jste přišel na to, že autobus byl bez oken? Poškození okna mohl být například od kamínku a pokud se nepletu, nikde není uvedeno, o jak závažné poškození se jednalo a zda nějak znemožňovalo řidiči správný výhled. Poškození skel v podobě "ťupek " od kamínků jsou celkem běžná. A nijak ohrožen se jimi necítím.
Jak jste dospěl k závěru, že ono kolo upadlo? I z toho jednoho obrázku, co se stále opakuje je zřejmé, že kolo bylo sundané, protože náboj není nijak vizuálně poškozen.
Tahle by se dalo pokračovat, ale položím už poslední otázku. A to přímo tu vaší: "Vidíte, co způsobuje přemíra televize?"
Vezměte si slova z vašeho "podpisu" k srdci. Pokud obdivujete lidi se smyslem pro realitu, měl byste se o tu realitu trochu více zajímat.
Obhajovat majitele tohohle busu může tak max někdo z jeho rodiny a i to by byli blázni. To nemůžete myslet vážně!
Za tohle by měl jít natvrdo za obecné ohrožení. Bez jakýkoli debaty a ve zrychleném řízení. Je jen velká náhoda, že nenabourali
diepresse.com/.../oesterreich/.../Bus-mit-Kindern-fehlte-Hinterrad?_... - Austria
http://www.gmx.net/.../oesterreich/.../247vlic-bus-auf-a23-fehlte-ei... - Austria
Mezi smazanými příspěvky je k přečtení také tento (autor buxus, čas 8:04): "Tedy to .... ..vYklat byste si měl opravit." Konec citace. Pod tím je připsáno: "Tento příspěvek obsahuje vulgarity, urážky nebo je rasistický, proto byl smazán." Konec citace. Rekapitulace: příspěvek obsahuje 7 (slovy sedm) slov (tečky, pane censore, nepočítám), a to následující (dle abecedy: "byste", "měl", "opravit", "si", "tedy", "to", "vYklat". V posledním uvedeném je ypsilon napsáno velké, pravděpodobně proto, že autor článku zvolil jinou variantu. Ptám se, pane censore, které z těchto slov je vulgární, resp. urážlivé nebo dokonce rasistické? Stačí mi, když vypíšete pořadí toho slova, protože předpokládám, že takový hnus se vám příčí i opsat. Pokud by vulgární, urážlivé nebo rasistické bylo případné spojení jakýchkoliv uvedených slov, naveďte nás, prosím, pane censore, které?
To je predsa jasne. Dvorak a Boehmova sa dovolenkuju a na blogu vladne socialne zamerana rodina.
No tak samozrejme, ze muze byt, ale taky nemusi. Ono pro majitele autobusu, pokud jich ma vic, neni zadny problem prehodit napriklad kola s dobrymi pneumatikami na autobus, co jde na STK a pak zase zpatky na ten puvodni.
Uznavam, ze tohle asi nebudou delat s brzdovymi destickami, ale u nich to napriklad muze byt i normalnim opotrebenim vzniklym od posledni STK.
Tim nehajim STK, jen nechci skakat k rychlym odpovedim na otazky. Nicmene kontrola toho, jak STK bylo provedeno a v dane stanici se provadi rozhodne neni na zavadu.
Tohle se asi deje jenom u nas, ze? Kamaradka jela minule busem, linkou, autobusu se zlomila osa, pekne se naklonil nad propast, ale ridic odmitl zastavit, ze pry to dojede. V serpentynach to pry nebyla zadna sranda, cestujici nakonec ridice presvedcili, ze ma zastavit, zavolali policii a odmitli mu pokracovat v jizde. To se stalo ve Spanelsku na lince Madrid - Malaga, takze v zahranici se totez stat muze, jediny rozdil je v tom, jak se zachovali cestujici, tedy bezni lide. V tom by mozna nase spolecnost mela pridat. Uz je vidim, jak v tom autobuse bez kola sedi, koukaji z okna a tise se hadaji, kdo se pujde ridice zeptat..a hadaji se az do Vidne
jaký paragraf píše,že se nemůže jet bez kol?.Někdo si nadzvedne nápravu a jede normálně,když by měl defekt pérováním a zadní náprava by nebyla přitlačena k zemi,tak by jste nic nepoznali a autobus by normálně jel.Ty brzdy byly nefunkční,protože tam nebylo to kolo,abs poznalo,že se netočí a tak do válce nepouštel vzduch.Ty policajty bych chtěl vidět a zeptat se čím se vyučili,to u nás jsou chytřejší
To myslite opravdu vazne? Myslite si snad, ze kdyz prijedete na technickou bez jednoho kola, ze tou technickou projdete? Asi tezko. Takze ano, existuje na to paragraf, kteri rika, ze motorove vozidlo musi byt po technicke strance zpusobile k provozu po pozemni komunikaci, coz autobus v tomto pripade nesplnoval.
Poprosím autora, aby už příště nepsal takové nesmysly, které si z velké části vymyslel... Pokud o tom nic nevíte, tak nechápu proč sem něco píšete... tím autobusem jsem před nějakým časem jel a není pravda, že by nějaké sklo chybělo, v textu také není napsáno, že by jel 130 km/h ale jen 80km/h a nikde není nic napsané, že by bylo něco s dalšími třemi koly. Příště pište články jen o věcech, kterým rozumíte
Já mám podobnou zkušenost z jistou brněnskou cestovkou. Vyrazili jsme na zájezd do Provance a hned ve Vídni nám bouchla pneumatika. Řidiči situaci konzultovali s majitelem a pak narazili jakousi jetou rezervu. Za 3dny nám na stejném kole na dálnici před Marsei bouchly oba pláště. To byla ostuda, autobus nemohli zvednout, takže přijel servis Shell a pěkně si to zaplatili. Protože to bylo večer, na dálnici a v zatáčce, tak se na nás přiletěla podívat i dálniční policie vrtulníkem...