- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celý je to na palicu, když já který do Brna do práce přijedu 250x za rok a 250x půjdu na vlak domů, nemůžu hlasovat. A brňáci, co jdou na vlak třeba 4x za rok budou rozhodovat KAM já 250x přijedu.
Berte to i tak, že nám obyvatelům není jedno, kde budeme cestující potkávat.
Pěkný je ten argument pro přesun do Komecu: prý tam má vzniknout to nové město. Ten megalomanský projekt komoušů - kteří by ho ovšem realizovali, na rozdíl od dnešního systému, kdy se například lidi odstěhují do paneláků naležato za město a netěší se, až jim stát dá byt v novém Jižním centru.
Z celýho jižního centra je hotový takový odporný vřed kolem ulice s přiléhavým jménem Polní. Je tam soud, je tam státní zastupitelství (to superdrahý), je tam pracák a přes silnicu je pár kanclů. Do tohoto Jižního centra nikdo dobrovolně nepáchne ani na vteřinu. V 18:00 hod. je tam mrtvo jak po neutronové válce, leda nějaká ochranka se mihne za sklem.
Toho má být přesunuté nádraží střed - jenom tak pro připomenutí.
A co tak zrušit nádraží v Brně úplně??? Nákladní dopravu by mohly zajistit kamiony a osobní - to ať si každý jezdí automobilem. Nádraží zbourat a postavit obrovské parkoviště. Co na to říkáte, "aktivisté"?
Obyvatelé Brna se možná ještě letos většinově na nějaké nové poloze nádraží shodnou, ale už se neshodne ministerstvo dopravy (příští vlády v letech 2017-2021) s ČD a SŽDC, aby Brno na tuto stavbu dostalo 20 miliard. Protože, dokud si Praha nepostaví (dodnes stále neuvěřitelně ostudné) nové autobusové nádraží Florenc, Brno žádné peníze na vlakové nádraží nedostane
Já jednom drobně upřesním, referendum není závazné pro ministerstvo dopravy, které bude mít poslední slovo. A členem sdružení Referendum je Jakub Patočka, nikoliv Josef, ale ten v Brně nic neznamená.