Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Někdy na začátku 70. let minulého století začaly chodit Brnem fámy, že je připraven "projekt dopravního tunelu pod hradem Špilberk", který měl sloužit jako zkratka mezi centrem Brna a Mendlovým náměstím s napojením na dálnici D1 směr Praha - /a že se po roce 2000 začne stavět/. Od začátku projektu uběhlo 50 let, stále je ticho po pěšině a o stavbě nějakého tunelu pod Špilasem ani ve snu nikdo vážně neuvažuje. A nějak podobně dopadnou také veškeré úvahy o stavbě budovy brněnského hlavního nádraží. Můj názor je následující. Dokud si Praha nepostaví fungl nové autobusové nádraží na Florenci, nikdy žádné peníze Brnu na stavbu nového vlakové nádraží ani náhodou nedá!!!! ;-O

0 0
možnosti
ZZ

Mezi námi - vlakové nádraží v Brně slouží prakticky už pouze osobní dopravě. Nákladní doprava v Brně už je na jiných nádražích, takže podle mého soudu Brno už žádnou přeložku nádraží ani nepotřebuje.

Brno pouze potřebuje nového přednostu, který prožene perzonál tak, aby tam bylo všude uklizeno a vše na starém nádraží fungovalo tak, jak má .

;-)

0 0
možnosti
JR

J66a71n 47R95á98ž

24. 10. 2021 18:37

Úvahy o stavbě nového brněnského nádraží se dnes dostaly do oblasti science fiction. Ještě dlouhou dobu totiž nebudou na tuto fantasmagorickou stavbu peníze a skokově rostoucí náklady jí dělají v horizontu do dvaceti let nereálnou a pak bude projekt zastaralý Hlavní směr vládních investic, a to nejen nastupující vlády ale i těch dalších, bude muset být k co nejrychlejšímu zajištění energetické soběstačnosti republiky , na což budou potřeba stovky miliard. Rovněž investice do vybudování rychlostní železniční tratě pro transit kontejnerů jsou také přednější než nějaké nádraží pro osobní přepravu v Brně. Nákladní doprava má být vedena po obchvatu kolem Brna mimo nové nádraží a tak stavba tohoto obchvatu pro nákladní dopravu musí mít prioritu.

1 0
možnosti
AL

Škoda že vás nezaměstnali na ministerstvu dopravy, mohl byste poradit, a jistě dobře.

0 1
možnosti
  • Počet článků 2823
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1117x
Stisk online je studentský online deník tvořený studenty Katedry mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně. Blog Stisku je po dohodě s redakcí Blog iDnes.cz koncipován jako skupinový. Stisk vznikl v roce 1997 jako jeden z prvních internetových časopisů v České republice, v rámci blogu iDnes se představuje od února 2009. Plná verze časopisu Stisk online je k dispozici zde.

Tiráž:
Vedoucí projektu Stisk online: Jaroslav Čuřík
E-mail: curik@fss.muni.cz
Adresa: Katedra mediálních studií a žurnalistiky, FSS MU, Joštova 10, 602 00 Brno.
Tiskové zprávy zasílejte na: stisk.munimedia@gmail.com