Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

D31a14d73a20k 77P37e93t34r

4. 10. 2015 4:31

Jen aby to nebyl postupně potupný  konec VW,  Finanční nároky majitelů upravených aut, zvláště v USA, budou nad možnosti firmy. Nebo si Angela sáhne hluboce do měšce a bude cálovat?

0 0
možnosti
PK

P95e11t72r 29K15ř91í22ž

3. 10. 2015 12:43

Článek je nepřesný. Nemluvíme o konci dieselových motorů, ale o konci dieselových motorů v osobních automobilech. To je velký rozdíl. Chudák diesel nemůže za to, že byl doslova znásilněn, aby mohl být prezentován jako motor s nízkou spotřebou a současně nízkými emisemi a dále jako motor vhodný do osobního auta. Tlačit do něj chudou směs (= nízká spotřeba) a tvrdit, že může přitom mít i nízké emise, je podvod. Lze buď jedno nebo druhé. Samozřejmě v nákladních automobilech budou moderní diesely i nadále spolehlivě sloužit a jejich emise skutečně jsou malé. Potřebují však velký prostor a dostatečně bohatou směs.

3 0
možnosti
Foto

Pelne shrmuti a na fotce Vam to velice slusi.

1 0
možnosti
Foto

J76a92k35u74b 23R50o69t36h

3. 10. 2015 12:21

Jak už napsal pan Prokeš, v důsledku to může znamenat, že vás, Zelené Khmery, už konečně evropské vlády kopnou do zadele a přestanou podporovat váš teror vůči nim i jejich obyvatelům.;-€

5 0
možnosti
MB

Máte plus za ty Zelené Khmery.

1 0
možnosti
MP

Emisní aféra také může znamenat přehodnocení nesmyslných emisních norem a obnovení respektu k fyzikálním zákonům... ale to jsem se asi jen zasnil ;-)

7 0
možnosti
Foto

Je velmi úsměvné, jak zeleňouři pořád tlačí na snižování emisí motorů, pak prosadili ve městech nízkoemisní zóny, kam směla jezdit jen auta s nejnovějšími dieselovými motory (tedy s těmi o které u VW jde) a pak se bili v prsa, jak to těm městům pomohlo. Jak to, když ta auta vlastně vypouštěla 40x více emisí než směla?

6 0
možnosti