- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen aby to nebyl postupně potupný konec VW, Finanční nároky majitelů upravených aut, zvláště v USA, budou nad možnosti firmy. Nebo si Angela sáhne hluboce do měšce a bude cálovat?
Článek je nepřesný. Nemluvíme o konci dieselových motorů, ale o konci dieselových motorů v osobních automobilech. To je velký rozdíl. Chudák diesel nemůže za to, že byl doslova znásilněn, aby mohl být prezentován jako motor s nízkou spotřebou a současně nízkými emisemi a dále jako motor vhodný do osobního auta. Tlačit do něj chudou směs (= nízká spotřeba) a tvrdit, že může přitom mít i nízké emise, je podvod. Lze buď jedno nebo druhé. Samozřejmě v nákladních automobilech budou moderní diesely i nadále spolehlivě sloužit a jejich emise skutečně jsou malé. Potřebují však velký prostor a dostatečně bohatou směs.
Pelne shrmuti a na fotce Vam to velice slusi.
Jak už napsal pan Prokeš, v důsledku to může znamenat, že vás, Zelené Khmery, už konečně evropské vlády kopnou do zadele a přestanou podporovat váš teror vůči nim i jejich obyvatelům.
Emisní aféra také může znamenat přehodnocení nesmyslných emisních norem a obnovení respektu k fyzikálním zákonům... ale to jsem se asi jen zasnil
Je velmi úsměvné, jak zeleňouři pořád tlačí na snižování emisí motorů, pak prosadili ve městech nízkoemisní zóny, kam směla jezdit jen auta s nejnovějšími dieselovými motory (tedy s těmi o které u VW jde) a pak se bili v prsa, jak to těm městům pomohlo. Jak to, když ta auta vlastně vypouštěla 40x více emisí než směla?