- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
podobnou prihodu mel i kamos s Ceskymi drahami - jeho spoj mel zpozdeni a nestihal prestup. Prosil revizora at pozada, aby navazujici spoj chvili pockal...ten ze to nejde atd..tak ze to zkusi sam, at ho spoji s dispeceri-spojili se a spoj na ne skutecne pockal...ale je to pro taky jako sci-fi
ale skoro za roh. Byla jsem rovnez svedkem, ze ridic zpozdeneho autobusu zavolal kolegu, ze tu ma v autobuse nejake anglicany (mluvil s nimi anglicky) a ze nestaci prestoupit at na ne asi pul minuty pocka na stanici, ze tam je hned. Vse se povedlo a anglani vecer prestoupili.
Vážený pane. Tak tohle je tak nádherná pohádka, že by jí nevěřili ani ti nějvětší optimisti, kteří železnici milují. A za druhé, když jsem u toho, nesnažme se porovnávat České dráhy a jiné. Vlakem jsem najezdil hooodně kilometrů, východní i západní Evropa. Ve Švýcarsku neměli ani Hitlera, ani Gottwalda, ani Stalina. To se prostě srovnávat nedá. Prostě ani této pohádce z tohoto "superstátu" věřit nemohu.
Člověk v podstatě může věřit čemu chce. Pokud tomuhle příběhu věřit nechcete, tak tedy nevěřte. Stejně by nepomohlo, kdybych vám dal telefon na ty lidi, co to zažili - vy prostě prohlásíte, že to je domluvené.
Nechce se mi to verit.... Ujistuji vas ze zde mame tez neochotne strojvedouci a agresivni kontrolory. Je to mozne, ale opravdu mi to prijde jako zazrak nebot strojvedouci maji nyni postihy za kazde zpozdeni a nekdy nechteji nechat nastoupit ani invalidy na voziku.... Pripada mi to jako z jineho sveta ze by nechali zastavit dva rychliky kvuli 4 lidem....
Pravdepodobnejsi by mi prislo kdyby jim nechali pristavit maly autobus nebo dodavku pro 8 lidi a odvezli je tam.
to se mi nezda, vzdy kdyz jsem ve Svycarsku jela vlakem tak naprosta spokojenost a ochota personálu.
Vidím ten příběh do určité míry jako daň moderní době. Dříve stál vlak na stanici vždy pár minut, nebyl problém, když jedny dveře nešly otevřít, zkusit jiné. A na nástupišti byl vpředu výpravčí, a vlak ještě vzadu obhlížela průvodčí a ti oba dva nenechali odjet vlak, dokud někdo nastupoval. Kdysi v hodně starých vlacích dokonce průvodčí sama nebo sám obcházela vagóny a zavirala dveře, to ovšem byla jedna průvodčí na 2 - 4 vagóny a ve velkém vlaku mohlo být i několik průvodčí.
Dneska ruší lidskou obsluhu, protože je drahá a zkracují čas zastávky na minimum. Zastávky jsou čím dál víc samoobslužné jako v metru a jediný dozor je maximálně někde dálkově kamerami z nějakého dispečerského centra a ve vlaku je jeden zaměstnanec, strojvedoucí, ani průvodčí dnes už teoreticky tam být nemusí....
Za ochotu toho švýcarského strojvedoucího ovšem patří
Jel jsem parkrat Pendolinem Pardubice - Ostrava a zpet. Z Pardubic to mam pak jeste autem domu sakra kousek... Ale kdyz jsem v noci z Ostravy pocelodenni praci v Ostrave prijel konecne znacne utahanej na nadrazi pardubice, ve vagonu se neodblokovala pojistka pro otevreni dveri a driv nez se stacilo cokoli podniknout, vlak se zase rozjel. Cekal jsem co se bude dit a ejhle na misto omluv jsem jen slysel: TO SE NIC NEDJE, Z PRAHY VAS ZASE DOVEZEM ZADARMO DO PARDUBIC... No jo no .. CR.
Nečekej tak dlouho! Zbal si kufry a můžeš se stěhovat třeba zítra!V dnešní době už to jde!
Killwangen-Spreitenbach :-)))) jo a Brugg ... Uz tam sice zdechl pes,
presto je to tam fajn .... Ale, proboha, odkud tam tim autobusem do
Brugg jeli? Z Melligen? Z Lupfig? ... jinak by se asi jelo pres Aarau
... Pekny clanek ;-) (ikdyz kamosi meli docela haluz, ze si toho ten SBB
chlapik vsimnul - i tak to vypada jako pohadka)
Jeli autobusem z Ehrendingen do Endingen, kde prestoupili a odtud do Bruggu. Pozdrav z Ehrendingen!!