Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lobo - obchodník s mozky

30. 1. 2011 11:20
Řešení

Řešením je tunel. Lodě v pohodě proplují, domorodce nebude rušit vlak, cestující nebudou mít zpoždění a nějaká stavení firma bude mít kšeft.

0 0
možnosti

Anton Semjonovič Makarenko

30. 1. 2011 11:23
Re: Řešení

;-DR^

0 0
možnosti

TAURUS-1

30. 1. 2011 11:15
Autor má naprostou pravdu

zbývá jen doplnit následující. V úseku Děčín - Nymburk vede souběžně s řekou Labe velmi málo využívaná železniční trať,která je v použitelném stavu. Bártova tzv. "superkoncepce" tedy počítá s další, takřka souběžnou, dopravní cestou, přičemž vůbec nespecifikuje dopravní požadavky, které by měla plnit. Je to krásná ukázka toho, jak lze vyhazovat miliardy oknem. Ale pan ministr je spořivý člověk, hledá úspory na každém kroku a již dokonce odhalil předražené zalévání květin ve svém vlastním úřadu.

0 0
možnosti

Anton Semjonovič Makarenko

30. 1. 2011 11:18
Re: Autor má naprostou pravdu

Děčín (Ústí nad Labem) je železniční trať hojně využívána. Nákladní dopravou. Vozí se tamtudy např. Škodovky do SRN, uhlí do Chvaletic.

0 0
možnosti

Amoniak

30. 1. 2011 11:12
Brzda!

Nejste vy náhodou tenhle zpátečník? Brzda pokroku? Vždyť to je tak pěkné zbourat něco co funguje a za hříšné peníze to nahradit něčím jiným co má pár neužitečných vlastností navíc.

0 0
možnosti

TAURUS-1

30. 1. 2011 11:17
Re: Brzda!

Jistěže je to projev trestuhodného reakcionářství. Pokroková betonová lobby se již těší na výstavbu vodního díla Děčín, úpravy všech mostů mezi Děčínem a Pardubicemi a tento pán je natolik zpozdilý, že jim nepřeje!

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2717x
Martin Stiebitz

Seznam rubrik