Děkujeme za pochopení.
Lobo - obchodník s mozky
Řešení
Řešením je tunel. Lodě v pohodě proplují, domorodce nebude rušit vlak, cestující nebudou mít zpoždění a nějaká stavení firma bude mít kšeft.
TAURUS-1
Autor má naprostou pravdu
zbývá jen doplnit následující. V úseku Děčín - Nymburk vede souběžně s řekou Labe velmi málo využívaná železniční trať,která je v použitelném stavu. Bártova tzv. "superkoncepce" tedy počítá s další, takřka souběžnou, dopravní cestou, přičemž vůbec nespecifikuje dopravní požadavky, které by měla plnit. Je to krásná ukázka toho, jak lze vyhazovat miliardy oknem. Ale pan ministr je spořivý člověk, hledá úspory na každém kroku a již dokonce odhalil předražené zalévání květin ve svém vlastním úřadu.
Anton Semjonovič Makarenko
Re: Autor má naprostou pravdu
Děčín (Ústí nad Labem) je železniční trať hojně využívána. Nákladní dopravou. Vozí se tamtudy např. Škodovky do SRN, uhlí do Chvaletic.
Amoniak
Brzda!
Nejste vy náhodou tenhle zpátečník? Brzda pokroku? Vždyť to je tak pěkné zbourat něco co funguje a za hříšné peníze to nahradit něčím jiným co má pár neužitečných vlastností navíc.
TAURUS-1
Re: Brzda!
Jistěže je to projev trestuhodného reakcionářství. Pokroková betonová lobby se již těší na výstavbu vodního díla Děčín, úpravy všech mostů mezi Děčínem a Pardubicemi a tento pán je natolik zpozdilý, že jim nepřeje!