- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Poděkujte Sobotkovi a ČSSD. Rozdané peníze na stavebí spoření bohatším je nekde potřeba vzít. Kde byste je třeba vzal vy? Tedy pokud pomineme obecné fráze o korupce a td.
No tak bydlíte na venkově a nemáte auto... No a co, tak si zavoláte taxíka nebo si dlouhodobě najmete auto s řidičem. V čem je problém, my politici to tak řešíme.[]
byl vybudován např. Integrovaný dopravní systém kolem Brna. Kde to jde, je páteřní doprava vlaková, ke které svážejí autobusy, nebo páteřní autobusové linky a místní relativně krátké. Dosáhla se tak větší frekvence spojů než dřív za cenu více přestupů - nevýhoda zvlášť pro pohybově hendikepované. S brněnskou šalinkartou dnes můžete teoreticky cestovat i z Rakouska na Slovensko; na to se pražáci nikdy nezmůžou
jestli je to jen jeden z výchovných (velmi potřebných) políčků pana ministra všem blbům.
Díky stavebnímu spoření (pozor: mám ho taky) přichází stát o 13 mld. ročně. Jedna p ě t i n a této částky umí vzbouřit kraje, neboť nezajistí přiměřenou dopravní obslužnost. (Možná by zajistily, kdyby nerozfrcaly na zdravotní poplatky.) Z tohoto faktu by pro člověka měla jasně vyplynout otázka: bylo rozumné proti zákonu a snížení příspěvku bojovat? Nejsou zde mnohem důležitější problémy?
Budeme dále "rozdávat" pěti miliónům z nás tisíce ročně, abychom je museli ze stejných pěti miliónů na daních stáhnout?
Opravdu náš rozpočet nepotřebuje ozdravět? Jak asi (prosím reálně: ne výkřiky o korupci, krádežích či malém zdanění těch o něco bohatších).
Kruci tak to stavebko zrušte. Někdo začít musí, tak proč ne vy. Co se týče hájení Kalouska, tak snad se to dá vyjádřit „Marnost nad marnost, vše je marnost" Po dvaceti letech jej může obhajovat, jak se vyjadřujete ne býk.
Ministře Miroslave KALOUSKU - neděkuji - o d e j d ě t e prosím
Už mám dost příšerné arogance a bezohledného cynismu TOPÁKŮ vůči obyčejným převážně chudým obyvatelům Česka, jejichž ž i v o t doslova závisí na dopravní vlakové obslužnosti.
Něco tak zavrženíhodného jakým je drastické rušení toho torza vlakových spojů co ještě zbylo po 20 letech obnovy kapitalistického neřádu - to je další
Z L O Č I N K A P I T A L I S M U
Kalousek zadne vlaky nerusi. Pouze je uz nebude platit.
v tomto je na vine ustavni soud a cssd ktera stiznost podala....nebo chcete radsi tech 6 miliard ziskavat na duchodcich, matkach samozivitelkach a statnich zamestnacnich?
Už mě docela nudí, ti "sociálně spravedliví", kterým nedochází, že každou korunu, kterou dostane v jakémkoliv druhu dotací, musel napřed někdo někomu vzít. Že tyto peníze nepadají ani z nebe, ani z Evropské unie. Že tedy kolega si na dotované železnici vozil, s odpuštěním, prdel za moje peníze. Proč bych mu ale já měl přispívat na jízdenku, když vlakem nejezdím? Proč mu tak vadí ti, co jezdíce v autě, si všechno do poslední mrtě (a něco navíc) zaplatí?
Ať si jezdí vlakem - ale za svoje. Ať si tuto službu zaplatí v té výši, kolik skutečně stojí. Ať se dotují (jakkoliv) pouze ti, kteří jsou skutečně potřební, např. postižení či mladé rodiny s dětmi, ostatní ale ať si to, co spotřebují, zaplatí v plné výši. Jinak totiž nebude v té džungli dotací poznat, co se vyplatí a co ne.
Pane Pytlík, konsequentně je potom nezbytné zavést mýto na všech silnicích a to i pro osobní vozidla, Proč by měli lidé jezdící vlakem dotovat Vaši přepravní cestu? Ale to byste řval jako natrženej něco o bolševicích, že?
Tak si honem zalozte stavebni sporeni a ten statni prispevek, ktery priklepnul ustavni soud pak muzete bez problemu projezdit ve vlacich ceskych drah.
Stastnou cestu!
kteří podepsali dlouhodobé smlouvy s ČD aniž se zajímali o to, zda je možné najít levnější variantu.
Vážený pane, můžete mi prozradit, proč já, který nejezdím vlakem, mám doplácet ze svých daní na Vás, který vlakem jezdíte? Oháníte se termínem "fungující doprava", ale je to u nás skutečně fungující doprava, když na ní stát a kraje neustále doplácejí miliardy