- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jak jste přišla na to, že "...podnikatelé uklidili...."? Z textu nevidím, že by tam "podnikatel" (-ka) nějak vystupoval či snad obsluhu instruoval, jak má konat (snad jsem něco nepřehlédl). Nebo snad samotná "obsluha" byla majitelka?
Zaujalo mne to ve vazbě na "budoucí právníky", což by snad měli být lidé s velmi přesným vyjadřováním.
No, ona i schopnost říct něco tak, aby to bylo možno později vykládat různými způsoby a vyhnout se tak nějakému závazku (lidově se tomu říká mlžit) se leckterému právníkovi může hodit, přecejen právničina není jen o sepisování férových smluv.
...protože s tím mám taky co do činění. Slušná žádost by měla být obvyklá. Jistěže nejde o "ošoupání" nábytku, to je malichernost, co spíš ve většině případů vadí, je "nevhodnost" umístění vzhledem k praktičnosti obsluhy, ohled na ostatní hosty apod. Prostě se zeptám a číšník mi případně poradí, pomůže. Nikde si ale nemůžete dělat, co chcete. To ale neznamená, že se k vám ta paní neměla chovat slušněji. Vše se dá vyřešit v klidu.
a měla se krotit....nicméně i o vás tenhle příběh mnohé vypovídá.Nezlobte se ne mě,ale základům slušného vychování vás také asi moc neučili.Co se takhle před tím,než jste si ten stůl přestěhovali někoho zeptat či to někomu z obsluhy alespon oznámit?Budete se divit,ale mnozí lidé to tak před tím než si v hospodě srazí stoly k sobě dělají a pak většinou problémy s personálem nemají.
Pak se nedivte,že ta ženská reagovala takhle podrážděně.Třeba kdybyste se zeptali mohla jednat jinak.Ano,ve službách by mělo platit "náš zákazník,náš pán",ale i ten pán by se měl umět slušně chovat