- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zdravim, politiku CSA co se tyka dalkovych letu naprosto chapu. Je zrejme, ze prime lety do USA apod. jsou ekonomicky neunosne, a] zastaraly letovy park, ktery by vyzadoval obnovu na niz nemaji penize, b] diky zastaralemu letovemu parku dalkovych stroju trvdikovi ery, vsak musi drzet CSA na techto linkach nizsi kvalitu, nez konkurence napriklad Lufthansa, c] bez investice do novych letadel by kvalita nestoupla, d] letistni poplatky, ktere delaji obrovskou cast nakladu na let jsou u tohoto typu linek nerentabilni, protoze Lufthansa ma vyssi kvalitu, frekvenci a tim i obsazenost, navic ma premium price a tu muze jednoduse snizovat, e] pro CSA je klicove udrzeni si regionalnich spoju kde diky nove investovanym A-319 muze konkurovat kvalitativne Lufthanse, ale diky business class muze byt na low costy. f] diky poklesu poptavky obecne je zrejme, ze provoz jinych nez regionalnich linek se CSA nevyplati a i u nich je nutne sledovat kam letat. CSA je na dobre ceste i kdyz se to nemusi zdat.
V lednu jsem letěl s Dubajskými Emirates z Mnichova do Dubaje Boeingem 777ER a pak následně z Dubaje do Bangkoku A380 a je to opravdu zážitek už když člověk do toho letadla nastupuje.Ta velikost vzbudí v člověku respekt a to pohodlí uvnitř - paráda