Děkujeme za pochopení.
P75e15t24r 96S27k28á86c98e18l
Jak já si naivka myslel v roce 1990, že školství nabere dech a bude kopírovat odkaz našeho velikána. Např. tohle platí stále: "Kdo nedbá být vyučován, toho budeš marně vyučovati, dokud u něj neprobudíš vřelý zájem o učení"
> J.A.Komenský.
O35t58o 74S14t39r31á37n11s32k92ý
Až na tu inkluzi se dá se vším souhlasit. Inkluze neprospívá ani těm postiženým, ani jejich spolužákům. Úroveň vzdělání jde dolů, v posledních letech velmi viditelně. Systém speciálních (tzv. zvláštních) škol byl propracovaný, zabezpečený školenými pedagogy a měl slušné výsledky. To, co je nyní na základních školách, to je průšvih. A řekne vám to každý učitel(ka), který tam učí. Ovšem, EU a její zcestné metody v nejrůznějších oborech jsou finančně díky dotacím výhodnější. Ale pro děti je inkluze cesta do pekel.
J63i76ř79í 29Č54u36m46p58e43l91í81k
Body jsem si přečetl jasně a všechno je "já chci"
Co třeba vyjednávat? Např. Ok, zvyšte úvazek o jednu hodinu, ale seškrtejte zbytečnou byrokracii tak, že jim tím tu hodinu ušetříte.
Diktovat si umí každý. Navrhovat řešení přijatelné pro obě strany je mnohem těžší.
Na zbytečnou administrativu upozorňují učitelé pořád. A pořád přibývá.
K38a44r67e43l 94B85o69h69á79č69e53k
Většina pracovníků ve školství má za cíl to nejkvalitnější vzdělávání. No, to jistě.
Současná rodičovská generace se snaží dětem „vyšlapávat cestičku“. No, to jistě.
Paušalizace, generalizace, demagogie. Zač asi stojí ten zbytek textu?
Za úvahu, pane Boháčku.
F70r60a66n36t98i70š26e43k 27K69š53í86r
Stačí povolit k současnému státním systému vzdělávání konkurenci, která bude nezávislá na státě a nechat působit čas.
V91á81c71l54a50v 29Z77e90l93i80n59k39a
A tou konkurencí máte na mysli ty sokromé "prodejny" maturit či titulů, které fungují už dneska a chrlí tisíce a tisíce v praxi neuplatnitelných jedinců? Čest těm několika málo výjimkám, které se tomuto trendu vymykají.
J97a50n 56O23n52d52r69o20u28š16e45k
S něčím se dá i souhlasit. S něčím rozhodně ne a tím je hlavně tvrzení, že nevadí že stát nemá peníze, přesto má do školství dál sypat. Nemá. Když nemá.
Š74t72e60f18a38n 98K66l33í10m54a
O dalším sypání v textu není ani slovo. Naopak uznávám, že je třeba šetřit. Ovšem na správných místech.
L19u87b75o79š 90S59v52ě88r10á37k
Jak léčit nemocné školství?,nebát se zrušit inkluzi.
A ostatní se vyřeší samo-vyhodí se 50000 nepotřebných asistentů pedagoga ☺ a peněz na školství bude dost.
O38d58s23t13r90a73n98ě42n67ý 85U45ž95i81v89a21t48e90l
O36d57s58t83r47a26n51ě13n63ý 76U88ž28i68v62a56t74e45l
P31a59v24e95l 75D58v11o22ř91á47k
A jak se na té devastaci podílí CERMAT?
V67e23r16o84n68i51k67a 25V41a50l52í89k41o71v10á 36Š95u19b23o97v33á
Administrativa, ztráta času, likvidace literatury ve škole. Pěkný den.
J88a31n 45K67a61r34a94s60e97k
autor pise, ze my obcane mame nechat tu reformu na tech, co tomu rozumi.
Koho tim autor mysli? Ucitele, reditele skol nebo vedce v oblasti pedagogiky?
My vsichni jsme chodili do skoly a vetsina z nas musela provazet vlastni deti na te trnite ceste tim skolskym systemem.
Moje osobni hodnoceni, dnes jiz se znacnym odstupem je tristni. Na skolach se nachazi pracovnici, z rkterych by clovek brecel. Odhaduji to tak, ze na skolöach je 10% ucitelu, kteri k tomu majio skutecne predpoklady a jsou k tomu predurceni. Pak je tam 50% jakehosi prumeru, ktery si to oduci. 20% z toho zbytku je sice podprumer, ale aspon vylozene neskodi. A tech zbyvajicich 20% jsou exemplare, pred kterymi by deti mely byt chraneny.
Dokud si ucitele neudelaji sami mezi sebou poradek, nevykopnou ty zoufalce, kteri na tech skolach nemaji co delat, nezvysi vlatsni produktivitu, nenavrhnou nove koncepce skolstvi, ktere budou odpovidat budoucimu vyvoji, tak s nekym takovym nemam nejmensi slitovani.
V57e71r55o78n82i89k57a 91V30a76l10í46k24o33v91á 41Š27u52b94o48v62á
Mno, kdybych Váš příspěvek opravila červenou tužkou, výsledek by byl také zajímavý. Poslední souvětí zcela vyšinuté z větné vazby. Pěkný den.
- Počet článků 33
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2071x