- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
K těm hodinám: Zajímalo by mne, jak by řval třeba mašinfíra, kdyby kantoři chtěli, aby byl placen jen za dobu, kdy vlak jede. A přesně tohle se leckdy děje v opačném gardu. Bohužel se kantoři stále více zabývají papírováním a výkazy, než výukou a přípravou na ni.
Nehodlám zpochybňovat uváděná čísla, ale problémy školství tkví v něčem jiném.
- znetvoření školství nekritickým zaváděním prvků, pocházejících z jiného prostředí;
- bezbřehá inkluze
- rozvrat vztahů rodič-žák-učitel
- neustálé pokusy o destabilizaci systému hodnocení žáků
- nadužívání či zneužívání psychologických institucí jak z pozice rodičů tak systému vzdělávání
Tak v těch bodech se shodneme. Píši o nich v jiných článcích i zde na mém blogu. :) Děkuji za názor.
ja vim, ze autor to mysli poctive a uprimne, ale my kterri jsme museli chodit po skole jeden rok na tu vojnu, kde z nas chteli mit dustojniky, tak tam nam krome tech komunistickych zvastu i sdelovali, jak se vede tym, jakym stylem se formuluji pozadavky a ukoly.
Jako klasicky priklad jak to NEFUNGUJE byla rozebirana situace, kdy velitel stoji pred nastoupenou jednotkou a veli:
'vojaci, narizuji vam byt statecni'
Neco takoveho prave provozuje pan reditel. Uroven vzdelani nemuze nez upadat.
Tak teď se rodiče ukažte, jestli vám opravdu jde o dobro svých dětí. Nebo jestli dokážete jen křičet, když je pozdě. Tohle jsou hodně jasná čísla.
Základem zlepšení vzdělávacího systému musí být jednoznačně odluka školství od státu a zrušení povinné školní docházky !
Jistá část naších občanů to takhle praktikuje, ale nic pozitivního tím nevzniklo.